Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da var Luci nede, etter 15 jævla wipes (fear inn i imps ganske ofte). Nå titter vi på Magmadar, og jeg håper virkelig Eskhandar dropper. *Krysse fingrer og tær*

5586142[/snapback]

Jeg har altså 3/4 av settet, men jeg fant egentlig ut for en måned siden da jeg hadde 2 av dem at de faktisk suger for meg. De er egnet bedre for sånne som deg. Vet ikke om du er fury warrior akkurat men iallefall dps warriors vil like clawene på grunn av høy hastighet som betyr maassssse rage som igjen betyr wtfpwned!

Lenke til kommentar
Blah - Guilden min prøvde MC for første gang i dag. Eide trashmobs, men Lucifron ble for vanskelig pga. for få priests :(

5586367[/snapback]

 

Seriøst? Lucifron er jo på nivå med en ancient core hound :p

5586407[/snapback]

Når ca. 4 priests skal dispelle, og vi hadde 3?

 

Kan legge til at de aller fleste i guilden har crap gear, og at det var første gang i MC for så og si alle..

Lenke til kommentar
Joda, det settet der er nok beregnet for fury warrior. Fra dagen jeg gikk fra arms til fury, har Eskhandar vært drømmesettet for meg (evt. Alcor's sunrazor). Proccen stacker med flurry, og det gir en attackspeed på godt under 1.0.

 

Roguer som ikke bruker daggers, bør ha så treig mainhand som mulig.

5586797[/snapback]

Jeg kan også få nytte av eskhandar settene hvis main handen proccer (mer speed), og så har jeg crusader på den som kommer ofte, så tar jeg blade furry, slice and dice, adrenaline rush....

 

Så.. Eskhandars rage+crusader proc+bladefurry+sliceanddice+adrenline rush= wtfpwned!

 

Så jeg kan bare glede deg med at eskhandars rage proccer rimelig ofte. Offhandens special ability hater jeg som rogue fordi den ødelegger min gouge på grunn av en ørliten DoT... Men for warriors som sagt, så er jo dette knall. Skaff deg slice and dice!

Lenke til kommentar
Joda, det settet der er nok beregnet for fury warrior. Fra dagen jeg gikk fra arms til fury, har Eskhandar vært drømmesettet for meg (evt. Alcor's sunrazor). Proccen stacker med flurry, og det gir en attackspeed på godt under 1.0.

 

Roguer som ikke bruker daggers, bør ha så treig mainhand som mulig.

5586797[/snapback]

Jeg kan også få nytte av eskhandar settene hvis main handen proccer (mer speed), og så har jeg crusader på den som kommer ofte, så tar jeg blade furry, slice and dice, adrenaline rush....

 

Så.. Eskhandars rage+crusader proc+bladefurry+sliceanddice+adrenline rush= wtfpwned!

 

Så jeg kan bare glede deg med at eskhandars rage proccer rimelig ofte. Offhandens special ability hater jeg som rogue fordi den ødelegger min gouge på grunn av en ørliten DoT... Men for warriors som sagt, så er jo dette knall. Skaff deg slice and dice!

5586994[/snapback]

endhant begge med crusader, for de stacker, men ikke 2 crus-procs fra samme våpen ;) .

Lenke til kommentar
Joda, det settet der er nok beregnet for fury warrior. Fra dagen jeg gikk fra arms til fury, har Eskhandar vært drømmesettet for meg (evt. Alcor's sunrazor). Proccen stacker med flurry, og det gir en attackspeed på godt under 1.0.

 

Roguer som ikke bruker daggers, bør ha så treig mainhand som mulig.

5586797[/snapback]

Jeg kan også få nytte av eskhandar settene hvis main handen proccer (mer speed), og så har jeg crusader på den som kommer ofte, så tar jeg blade furry, slice and dice, adrenaline rush....

 

Så.. Eskhandars rage+crusader proc+bladefurry+sliceanddice+adrenline rush= wtfpwned!

 

Så jeg kan bare glede deg med at eskhandars rage proccer rimelig ofte. Offhandens special ability hater jeg som rogue fordi den ødelegger min gouge på grunn av en ørliten DoT... Men for warriors som sagt, så er jo dette knall. Skaff deg slice and dice!

5586994[/snapback]

 

 

Stacker eskhandarprccen med slice and dice ogblade fury? Imba! Hadde vært tøft å hatt, kan tenke meg at det må være et helvette for casers

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...