Sink Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Æsj, nå holder vi på å ta ned Mother Emo eller hva hun heter, i BT. Da trenger vi 350 SR eller noe. Det er stress, det. 350sr er litt gimp, om dere crafter boots, belte, bracers og cloak + bt neck skal dere være fornøyde, enchantes med stamina\shadowress ofc, vil ende opp på 251 sr ub og 321 buffed. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 350sr er litt gimp, om dere crafter boots, belte, bracers og cloak + bt neck skal dere være fornøyde, enchantes med stamina\shadowress ofc, vil ende opp på 251 sr ub og 321 buffed. Jeg er ikke helt sikker på tallene, men det vi "skal" ha er necklacen, cloak med enchant og det der settet som du snakker om. Vet ikke helt hvordan det ligger an med enchants, men vi skal i allefall ha det på cloaken. Lenke til kommentar
veluci Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 har wow vert nede i hele dag eller? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Delvis. De kjørte en hotfix i morgentimene i dag, som gjorde at noen battlegroups fikk lag. Det meste har komt online etterhvert, men nå ser det litt dårlig ut igjenn gitt. Virker som loggin er helt gone. Endret 21. juli 2008 av guttorm Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Lurer på om de har fikset Anetheron i MH? I går kom ingen infernals (tank'n spank). <3 Lenke til kommentar
Sink Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 En kveld med progress på felmyst, 15% beste try hittil, full kontroll men noe dårlig dps så vi hitta enrage. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Rart. De fleste har problemer med nettopp kontrollen. Virker som de fleste guilds har han på 1% da han lander i enrage. Lenke til kommentar
keZ Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Skulle de sette ned prisen på epic flying til 3500g? hmm er det bullshit? driver å farmer for gull for å kjøpe epic flyer.. litt kjipt om den blir satt ned etter jeg har kjøpt, siden jeg er lat på å farme Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 2 innlegg ang gullkjøp er slettet. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Vel, der var min WoW karriere over. Gitt bort alt av consumables, sagt farvel til folk og slettet spillet fra maskinen for godt! Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Vel, der var min WoW karriere over. Gitt bort alt av consumables, sagt farvel til folk og slettet spillet fra maskinen for godt! Æsj da! Hva har du nå tenkt å bedrive tiden din med? Vi holder på med Reliquary of Souls, etter å ha tatt Bloodboil i går på 6 forsøk. Denne karen viste seg å være litt tøffere får vår del. Fikk han til 30% i fase 2. Virker som vi sliter litt med å få interruptet de der spiritshockene som han sender ut hele tiden.. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Noen forandring på twinkingfronten @ expansion? Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Vel, der var min WoW karriere over. Gitt bort alt av consumables, sagt farvel til folk og slettet spillet fra maskinen for godt! Æsj da! Hva har du nå tenkt å bedrive tiden din med? Tja, begynne på skole igjen og holde meg til min PS3 heller Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Da er jeg på gang med elixir mastery, procca bra når jeg gjorde 10 Flask of Mighty Restoration så nå skal man få seg flying mount ezy. Kjøper herbs for 40-45g per pot selger hver pot for 50g - Proccer det klinger det i kassa. :-) Har også en bank alt som blir stinn iallefall godt på vei, det er jo ikke vanskelig når man ser på vedlegg: Endret 21. juli 2008 av Cape Lenke til kommentar
Frax Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Kødder du med trynet mitt? 1559 sider med SOLID wow-prat? Noen andre som syns at WoW sin historie og art-direction har gått rett i dass? Dalaran Horde-friendly? WUT Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Weee, endelig bjørn på meg også Det tok pinadød lang tid; vi har vel noe sånt som 25-30 bjørner i gruppa, og jeg har ikke gått glipp av mere enn 4-5 runs.. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Døgning med litt EOTS farming og HC er gøy er dog 12min queue times på EOTS.. og 99% tap så blir en del mining i mellomtida Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Prøvde EOTS i går, siden jeg trengte 27 marks på den ene alten min. 9 min inne i kampen var vi fortsatt ikke 15. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå