Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Æsj, nå holder vi på å ta ned Mother Emo eller hva hun heter, i BT. Da trenger vi 350 SR eller noe. Det er stress, det.

350sr er litt gimp, om dere crafter boots, belte, bracers og cloak + bt neck skal dere være fornøyde, enchantes med stamina\shadowress ofc, vil ende opp på 251 sr ub og 321 buffed.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
350sr er litt gimp, om dere crafter boots, belte, bracers og cloak + bt neck skal dere være fornøyde, enchantes med stamina\shadowress ofc, vil ende opp på 251 sr ub og 321 buffed.

 

Jeg er ikke helt sikker på tallene, men det vi "skal" ha er necklacen, cloak med enchant og det der settet som du snakker om. Vet ikke helt hvordan det ligger an med enchants, men vi skal i allefall ha det på cloaken.

Lenke til kommentar
Vel, der var min WoW karriere over. Gitt bort alt av consumables, sagt farvel til folk og slettet spillet fra maskinen for godt! :)

 

Æsj da! Hva har du nå tenkt å bedrive tiden din med? :)

 

Vi holder på med Reliquary of Souls, etter å ha tatt Bloodboil i går på 6 forsøk. Denne karen viste seg å være litt tøffere får vår del. Fikk han til 30% i fase 2. Virker som vi sliter litt med å få interruptet de der spiritshockene som han sender ut hele tiden..

Lenke til kommentar

Da er jeg på gang med elixir mastery, procca bra når jeg gjorde 10 Flask of Mighty Restoration så nå skal man få seg flying mount ezy.

 

Kjøper herbs for 40-45g per pot selger hver pot for 50g - Proccer det klinger det i kassa. :-)

 

Har også en bank alt som blir stinn iallefall godt på vei, det er jo ikke vanskelig når man ser på vedlegg:

 

 

post-84486-1216680916_thumb.jpg

Endret av Cape
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...