Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Jeg har 5 lvl 70

Gjorde daily quest i 3 mnd ( med epic mount på alle)

Addonen sa 161000gull inn

13800g i fix

12000g i mat og mana + reagenter

 

Rest 135ooo

Brukte 65000 på resgear NR,Frost,Noe FR og shadow

til alle tanks of offtanks + Waist til alle rouges og casters

+dps warriors SSc pattern boe .

 

Craftet tailor settet på presten, shadowpresten og levlet

tailor x2 BS x2 eng x1 alch x1 foodx5 FAx5

Craftet fullt dps sett på pala, alle sett enchanted , tank sett enchanted. Dps sett på warrioren , og fortsatt sitter jeg igjen med

over 30.000g

 

Det var spilling 6timer pr dag i 92 dager

(2 kontoer ene på follow og får 10quest gratis x2 så 20Quest gratis

pr dag)

Kun daily quest, droppet 6 epics.

Jeg har også kjøpt mountskill til 15 stykker hvor 2 var epic.

 

Kjenner flere som spiller mer en meg og har 60g og vil låne

Alt er mulig hvis man vil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jojo, seffern er det mulig viss en vil og har mulighet til det. Jeg sier ikke at det er noe probblem å skaffe gull, men forsvarer at ikke alle prioriterer epic flyer med en gang.

Syns daylies er greit tidfordriv og vet det er 100g i timen bare ved å gjøre questa på isle. Så nå blir det snart epic på meg også.

Lenke til kommentar

Hva i shadowfang dropper shadowfang av?

Har gjort en del runs nå har 488 blue shards fra DE

1 Boe blue som er bracer +9int -5 sta

 

Det dropper jo sykt med wool, linen og meat der som selger på ah for 1,5g stack

Tjent 490g etter fix uten å ha solgt shardsene(488)

Men shadowfang går for 3000g på ah så håper på den.

Endret av War
Lenke til kommentar
Heh, så i real life, hvis et produkt begynner å bli gammelt (tenk datakomponenter nå), og er på tur å bli utbytta med noe nyere og bedre, er det da ikke normalt at det gamle produktet går ned i pris?

 

Når det gjelder attunments er jeg helt for å ha dem i en periode, helt til blizzard finner ut at de skal nerfe spillet så massene kan se det. Da er det like greit å fjerne attunments også, noe som gjør livet lettere for de som ikke er i toppguildene og for toppguildene som må rekrutere nye spillere.

 

Hadde spillet vært mer som pre-tbc, hvor de eneste nerfene som kom (iirc i allefall :p) var buggfixes, så hadde jeg kanskje ikke forsvart fjerning av attunments.

 

Selv kommer jeg nok ikke til å skaffe meg epic mount (uavhengig av pris) på verken priest eller mage før jeg faktisk må det for å få det som eventuellt kommer i wotlk, rett og slett fordi jeg ikke gidder bruke gull på det. (har ingen gathering professions på de karaterene, hadde det på paladin og der var det greit imo)

 

Skal jeg sammenligne en WoW mount med en real life komponent så vil jeg si ostehøvel. En ostehøvel har en enkel funksjon som ivaretas over tid, ryker aldri og blir ikke særlig slitt. Og koster det samme nå som for 20 år siden. Eller en flaskeåpner, samme prinsippet.

 

Hvis du tar førekortet i real life så koster det en viss sum. Hva BILEN koster varierer.

Lenke til kommentar
Haha, hunteren min ble scamma forleden og fikk tilbake alt gear nå. Det snodige var at jeg aldri har kjøpt collectors edition, men fikk likevel et pet fra collectors edition i mail nå. :p

Haha, noe lignende skjedde en i guilden til kameraten min som ble hacka. Han hadde tidligere brukt det BoE 1h caster sverdet, og har byttet ut det senere da. Og når han fikk den tilbake var det ikke Soulbound lenger :>

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...