Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Noe av det mest negative var å ta i bruk 10-mans instancer, samt epic welfare gear. Hvorfor? I vanilla WoW kunne ikke de som hadde giddet å komme seg inn i eller skape en raiding guild med 40-50 andre folk få epics, med mindre du gikk for de høye PvP-rankene.

 

Vel, du kommer aldri inn i et endgame raiding guild selv om du har tett med welfare epics. Du blir likevel rejected fordi du ikke har riktige gems, enchants, spec eller du har ikke de riktige craftable epics eller rep rewards for optimalt oppsett. Det er veldig lett å se om noen vet hva de driver med bare med en titt på armory. Sånn det er nå så er det flere som får sett mid-tier raiding enn før, men end-game er ennå langt unna for de som ikke vet hva de driver med. Den største forandringen er at nå slipper du å slite deg ut for å få _råd_ til å raide, noe som jammen er på tide. Littegrann må man grinde, men timesvis hver dag og med mulighet for å stacke flasker.. det var bare håpløst før.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trenger hjelp med Visa kort for ny gametime. Er vanlig Visa, ikke electron. Det er mamma sitt, og hun har samme etternavn som meg. Jeg skriver inn alt rett, gjort det flere ganger på andre sider, men får en feil...

 

Your bank might be requiring you to provide your CVV code for the payment process. (This code appears on the back of your credit card). Please do not try this process more than three times. If the problem persists, please contact our Account and Billing team via

Har du husket på CVV koden? det er de siste 3 siffrene av de 7 som står ovenfor navnet på nevnte visa.

Lenke til kommentar
S1 og liknende er greenies i lilla forkledning, så folk skal ta seg bryet med å skaffe dem.

Greens i forkledning, bare med bedre stats enn greens? Makes sense.

Ingenting galt med litt s1/2 for noen klasser i pve. Tank druids, og dps generelt kan yte greit nok med honor epics. Det betyr dog ikke at du som rogue skal pve'e med 60 hit eller hva du får av merciless.

Lenke til kommentar
Og det hadde vært kjemptetrist om prisen hadde blitt satt ned?

 

edit: Dernel var for rask for meg.

Fordi det er altfor mye golds i omløp atm, ahprisene er helt insane.

 

edit: men så er jeg også en av de som mener at attunemens skulle ha vært der.

Endret av Sink
Lenke til kommentar

Heh, så i real life, hvis et produkt begynner å bli gammelt (tenk datakomponenter nå), og er på tur å bli utbytta med noe nyere og bedre, er det da ikke normalt at det gamle produktet går ned i pris?

 

Når det gjelder attunments er jeg helt for å ha dem i en periode, helt til blizzard finner ut at de skal nerfe spillet så massene kan se det. Da er det like greit å fjerne attunments også, noe som gjør livet lettere for de som ikke er i toppguildene og for toppguildene som må rekrutere nye spillere.

 

Hadde spillet vært mer som pre-tbc, hvor de eneste nerfene som kom (iirc i allefall :p) var buggfixes, så hadde jeg kanskje ikke forsvart fjerning av attunments.

 

Selv kommer jeg nok ikke til å skaffe meg epic mount (uavhengig av pris) på verken priest eller mage før jeg faktisk må det for å få det som eventuellt kommer i wotlk, rett og slett fordi jeg ikke gidder bruke gull på det. (har ingen gathering professions på de karaterene, hadde det på paladin og der var det greit imo)

Lenke til kommentar

Skjedd noe med serverene? 3% er oppe

 

1000g for en tittel, 1200g for en bag 2000g for briller og 600-3000g for hvite ringer.

Blizzard prøver å redusere pengene på serveren ved å la de rike kjøpe seg buetydelige ting

for gøy.

Trur ikke senking av mountprisene er første prioritet.

Skjønner heller ikke folk som 1,5 år etter tbc flyr rundt på 60%.

Jeg er healer, healspecced i healgear og med 2timer played hver dag tar det 14 dager å skaffe 5200g om ingen ting av verdi dropper.

 

Hvis andre ikke klarer dette på 1,5 år så vet ikke jeg hva de gjør galt.

Endret av War
Lenke til kommentar

Er ikke sikkert alle har spilt i 1,5 år.

 

Jeg har åtte days played på 70, og har ikke epic. Men når har jeg alle enchants og gems(ikke epic gems) som jeg trenger, da kan jeg begynne å se på Flying epic. Skal love deg å enchante mongoose 4-6 ganger koster mye gull. + å kjøpe nye gems. Faktisk, og ironisk nok trenger du bare epic flyer for å skaffe mer penger.... Som å lete etter mines/herbs osv...

 

Heldigvis så droppa Pattern til netherdrake helm i dag tidlig, så da er det en fin start på sparingen.

 

Serverene, en hotfix som gikk veldig galt tror jeg.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...