Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Nja Beta kan være litt bra å spille. Da kan du teste ut levle specc og pvp speccs. Da slipper du respecce 5 millionner ganger på lvl 80.

Lenke til kommentar

Virker som alle spells og talents er balansert rundt PvP. Noe som ødelegger spillet totalt for min del. Det har blitt bare verre og verre det siste året, men nå tar det totalt av. Gi meg tilbake gode gamle PvE-spillet WoW uten battle grounds og arena!

 

Jeg vurderte å komme tilbake til WoW ved WotLK, men jeg tviler på det slik det ser ut nå. I tillegg ødelegger de raiding med det nye 10/25-man systemenet. WoW er rett og slett blitt for populært, og Blizzard fokuserer på den største gruppen spillere, nemlig casuals. Dette er ikke et spill for folk som har lyst til å få noe skikkelig ut av det sammen med andre mennesker med de samme målene. Synd men sant.

Lenke til kommentar
Jeg vurderte å komme tilbake til WoW ved WotLK, men jeg tviler på det slik det ser ut nå. I tillegg ødelegger de raiding med det nye 10/25-man systemenet. WoW er rett og slett blitt for populært, og Blizzard fokuserer på den største gruppen spillere, nemlig casuals. Dette er ikke et spill for folk som har lyst til å få noe skikkelig ut av det sammen med andre mennesker med de samme målene.

 

Totalt uenig. 10/25mann var det beste som har skjedd WoW. Vekk med 40manns slitet der det uansett guildnivå var umulig å unngå idioter som slacket, afk'et, ikke gadd å ha consumables og ga blanke i resten... 25manns er perfekt raid size, og mer fokus på koordinasjon og etter min erfaring langt bedre moral i guild også. 10manns er om mulig enda mer moro og sosialt, men det er åpenbart at man bør få de beste rewardene fra 25mann. Og slik vil det også bli i WotLK, Blizzard har sagt at 10manns lootet blir dårligere. Så jeg skjønner ikke helt hva du mener.

 

Synd men sant.

 

Nåja, dette er tross alt subjektivt. Er det en ting det er nok av på dette forumet, så er det folk som "vet alt" og mener at alle andre bør være enige med dem.

Lenke til kommentar
Jeg vurderte å komme tilbake til WoW ved WotLK, men jeg tviler på det slik det ser ut nå. I tillegg ødelegger de raiding med det nye 10/25-man systemenet. WoW er rett og slett blitt for populært, og Blizzard fokuserer på den største gruppen spillere, nemlig casuals. Dette er ikke et spill for folk som har lyst til å få noe skikkelig ut av det sammen med andre mennesker med de samme målene.

 

Totalt uenig. 10/25mann var det beste som har skjedd WoW. Vekk med 40manns slitet der det uansett guildnivå var umulig å unngå idioter som slacket, afk'et, ikke gadd å ha consumables og ga blanke i resten... 25manns er perfekt raid size, og mer fokus på koordinasjon og etter min erfaring langt bedre moral i guild også. 10manns er om mulig enda mer moro og sosialt, men det er åpenbart at man bør få de beste rewardene fra 25mann. Og slik vil det også bli i WotLK, Blizzard har sagt at 10manns lootet blir dårligere. Så jeg skjønner ikke helt hva du mener.

 

Synd men sant.

 

Nåja, dette er tross alt subjektivt. Er det en ting det er nok av på dette forumet, så er det folk som "vet alt" og mener at alle andre bør være enige med dem.

 

Nei, altså det jeg mente var at de i WotLK skal ha en 10- og 25-man-versjon av alle raid instances, som mest sannsynlig blir identiske, med kun dårligere loot og lettere vanskelighetsgrad i 10-man-versjonen. Noe av det morsomste jeg viste om i raids var nettopp følelsen av å få se noe som ikke alle andre har sett. Det å drepe Arthas med 9 andre blir neppe like episk. Og jeg er forøvrig enig, 25-man er mye bedre enn 40-mans.

Lenke til kommentar
Bare får å få det ut: Mange mener jeg er elitisk fordi jeg mener jeg fortjener å få mer enn andre, pga tiden og fokusen jeg har brukt på spillet. Men dette er nå min mening, og jeg holder fast ved den.
Jeg er enig med deg, men jeg f.eks ble hengene etter på raiding fronten på serveren min etter noen måneders pauser og sånn som systemet er nå kommer jeg aldri i livet opp til de beste guildene (hvor jeg tbh hører hjemme i sinnet) før WoLK noe som betyr at Illdan er bye bye for min del. :(
Lenke til kommentar

Jeg hadde det helt likt som deg i vanilla. Fant meg aldri noen god raiding guild fordi jeg startet å spille nesten ett år etter release, selv om jeg var overbevist om at jeg satt inne med dedikasjon nok. Men så kom BC, og jeg utnyttet gear reset til å komme meg inn i den nest beste horde guilden på serveren ved å skrive en svært god søknad. Jeg var da kommet inn i raid miljøet, og det var ikke lenger noen sak å komme inn i en ny raid guild da min gamle datt sammen. I den nye spilte jeg i halvannet år, og var med på FKs fra Magtheridon og oppover. Ah, gode tider.

 

Så bruk muligheten WotLK gir deg, og prøv å kom deg inn i miljøet, når du først har gått med et respektert guild navn under karakternavnet ditt ser folk plutselig på deg med helt andre øyne.

Lenke til kommentar

Skurupu, er enig i det du sier.

 

Var litt av det jeg gledet meg mest til og begynne på nytt da jeg aldrig har hatt sjangs til og komme ordentlig inn i de *verste* raid instanc'er siden jeg begynte og spille etter TBC hadde vært ute i en god stund,

 

Men nå som alle raids kan gjøres i 10 eller 25 man modus er den gleden av WOTLK vekk:(

Lenke til kommentar
Fy faen, nå får jeg error hvert 2. minutt jeg er logget på wow, har funent ut at det er addons men finner ikke ut hvilken som gjør det.

Har kjørt repair, det funka jo i 10 minutter så er det samma dritten om igjen. Noen som har noen tips? :S

 

PrOv A slette hele interface mappen. Slett den, logg inn, logg ut, da burde den ha kommet tilbake, ogsA legger du til addons pA nytt. Det har funket for meg. Ikke legg til sAnne fancy addons og greier, bare de du trenger, da minimerer du sjansen for samma problem igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...