olegunnaro Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Hvis man tenker på hvor lang tid det tok å skaffe gear pre-TBC, så var ikke onyxia prequest noe stress Drepte faktisk Vael i bwl før jeg fikk Onyxia attunment Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Kommer Blizzard til å legge til nye realms i WOTLK? Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Slacker Bare litt Var dog en i guilden som raida med oss til og med Sartura i Aq, som ikke ble attuna før uka før tbc kom Lenke til kommentar
DailyDrifter Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Er det ikke på tide å hive inn håndkleet og begynne å leve et liv igjen? Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Kommer Blizzard til å legge til nye realms i WOTLK? De har ikke sagt noe om det. Foreløpig er det ikke behov for nye realms, men det kommer an på hva som skjer med det nylig åpnede Blade's Edge. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Drepte faktisk Vael i bwl før jeg fikk Onyxia attunment Haha. Du er ikke alene ^^ Lurte guilden med at jeg hadde key. Fikk uansett tak i attunement før jeg i det hele tatt fikk være med i Ony, selv om jeg hadde tatt det meste i BWL før. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Haha. Du er ikke alene ^^Lurte guilden med at jeg hadde key. Fikk uansett tak i attunement før jeg i det hele tatt fikk være med i Ony, selv om jeg hadde tatt det meste i BWL før. Hadde vert litt kjedelig om du plutselig ble bedt om å være med til Onyxia, så hadde du ikke key. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Var nesten så jeg ble det også, men jeg sa jeg ikke hadde tid etc^^ Lenke til kommentar
Eryk Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Kommer Blizzard til å legge til nye realms i WOTLK? De har ikke sagt noe om det. Foreløpig er det ikke behov for nye realms, men det kommer an på hva som skjer med det nylig åpnede Blade's Edge. Hm, var det noe overhengende behov for det før TBC-release, da? Hadde Blade's Edge bare vært PvP, sukk. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Er det noen som vet om noen guilder på grim batol, som skal begynne/har begynt TK/ssc, som faktisk raider i sommerferien? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Er det noen som vet om noen guilder på grim batol, som skal begynne/har begynt TK/ssc, som faktisk raider i sommerferien? IQ nystartet, tatt lurker og morogrim på 40% Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Er det ikke på tide å hive inn håndkleet og begynne å leve et liv igjen? Ser at alle bare ignorerte han og det er vel det beste siden han søker oppmerksomhet, men jeg vil allikevel svare. Nei ellers takk, har det fint jeg Lenke til kommentar
veluci Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 er det flere som ikke kommer seg inn? Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Nope, men har hadde nettopp et par disconnects (i Karazhan på Dragonmaw). Vet ikke om det er feil på min side eller hos blizzard though. (Nettet har funka helt fint til andre ting) Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 er det flere som ikke kommer seg inn? Stuck på authenticating? Lenke til kommentar
veluci Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 er det flere som ikke kommer seg inn? Stuck på authenticating? jepp.. kommer meg til coneced av og til da, før eg blir disconecta Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Kom meg til handshaking jeg Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 jepp.. kommer meg til coneced av og til da, før eg blir disconecta Samme her, skjedde tidligere også. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Nope, men har hadde nettopp et par disconnects (i Karazhan på Dragonmaw). Vet ikke om det er feil på min side eller hos blizzard though. (Nettet har funka helt fint til andre ting) Disconnecta mitt i maggy jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå