Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

hmm, hvor lang tid tar det å vinne før man er reverded i WSG i lvl 19? vil ha imba alt der :) (rogue OG warrior), men hvor mange ganger +/- må man vinne? og dritt at man får xp for å levere merker som bare kan ha 20 av om gangen :(

5577689[/snapback]

 

Ehm..revered i lvl 19? Kommer nok til å ta ekstremt lang tid. Dessuten er gearet høy lvl req.

5581179[/snapback]

plx

 

bare sett class level 10-19 :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvilken char skal du bruke i MC, psilo?

5583183[/snapback]

 

Går med Ljå, har mest FR og best gear på den.

 

Det blir første gang ever. Snek meg selvfølgelig inn når vi ble attuned (med fem mann), fikk første giganten ned til 96%. :)

5583266[/snapback]

 

Du trenger nærmest ikke FR før du kommer til ragnaros. Men må bare komentere at du hadde veldig lite hp med Ljå da. Hvertfall så som han er på signaturen.

 

Skal selv i mc i dag også, håper vi får tatt Garr. Selv om vi ikke har prøvd oss om han. Håper på det beste. Håper på at OBE droper. Da er den min for jeg har mest dkp av warriorene og paladinene.

Lenke til kommentar

Ah, dinga lvl 29 med Gnome Magen min så nå er BG en drøm. Startet å spille litt i går, har allerede 300 honorable kills. Men så over til en litt annen ting. Jeg har en god venn som spiller Night Elf Hunter. Han er lvl 22, og har ikke satt ut et eneste talen point, rett og slett fordi han er redd for å gjøre noe "feil". Kan noen vennligst gi forslag til en god build for en fersk hunter? Hadde vært flott med innspill fra dere. Takk :)

Endret av Riggs
Lenke til kommentar

Selv gikk jeg først MM, respecca til BM på lvl40 (31 BM og alt deretter i MM) for så å specce MM når jeg kom over 50.

 

Så lenge han ikke går survival så går det nok bra, kommer ann på om han vil ha pet som tåler som fy og holder aggro fra det meste eller om han vil gjøre syk damage selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...