gamer73 Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Hvilke instanser kan soloes som lvl 70 ? Jeg er arms dps warrior med ganske ok gear. For det meste pvp gear...la oss for enkelthetsskyld si full season 2 gear som et gjennomsnitt. Jeg prøvde stratholm for ca 6 mnd siden...og gearet var vel ikke så mye dårligere enn det jeg har nå. DEtte gikk ikke:( Hva ville dere si kan soloes? LBRS kanskje? BRD? Dire Maul? (dire maul har jeg ikke vært overalt i og dette kunne jo vært artig å utforsket:)) Endret 17. juli 2008 av gamer73 Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 var innom BRD med warlocken min, som har greitt gear (3/5 Gladiators og diverse epic rusk fra kara og badges). Det gikk ganske ok, men det ble mye springing/kiting mens jeg dotta opp det som fulgte etter. var ikke store problemet å ta et par bosser så lenge jeg var litt på defensiven (bruke LoS og kiting). Så ja, de i BRD-klassen burde gå ganske greitt. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Da skal jeg prøve BRD i kveld:) hmm er dire maul lettere eller vanskeligere enn BRD? Er så lenge siden jeg var der at jeg ikke husker hehe Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Kommer an på. Hvis du har noen til å booste deg igjennom så er vel begge to ca. like enkle. Men hvis du går i et "normalt" party som er rundt level 50 så ville jeg nok ikke prøvd meg på Dire Maul, siden den er beregnet på level 55+ hvis jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 ok...men 55+ lvl req skulle vel gå ann å soloe på lvl 70 er brd også 55+? Hmmm det fantes en slik oversikt over level req for instansene hehe....mene..kommer ikke inn på noen wow sider fra jobben:( Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Nja, BRD var vel høyere pre-2.4.0 men er skalert ned til 48-50+ sånn ca. Siste bossen er vel level 55 eller noe sånt. Lenge siden jeg var der selv. Tror ikke en level 70 skal ha noen store problemer der inne, men det kommer vel også litt an på hvilken klasse og ikke minst gear. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Soloet en eller annen boss (Shadow Hunter Vex'jin, eller noe?) i LBRS som nydinget 70 for å få gjort Axe-mastery-questen for blacksmithing tilbake i tiden. Med bedre gear enn det jeg hadde (leveling blues/greens og Crystalforged Axe) bør man kunne ta en hel del der inne uten så alt for store problemer. Alle instanser i Azeroth fikk forøvrig en justering i patch 2.3.0 om jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 ahh ok...så det dere sier at dem fleste lvl 70 med ja..season 2 arena gear vil kunne soloe dem fleste azeroth instanser? Ikke BWL og MC da men hehe Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Uten store problemer. Kjør på. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Takk for info Nå skal jeg utforske dem delene av instansene jeg aldri kom til pre-TBC:) Er blitt litt wow-lore freak Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Takk for info Nå skal jeg utforske dem delene av instansene jeg aldri kom til pre-TBC:) Er blitt litt wow-lore freak lykke til når du har soloet deg fram til naxxrammas Der inne er det mye å leke med. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Soloet enkelte trashmobs som warlock på lvl 60 i naxx da Dwagon Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Soloet enkelte trashmobs som warlock på lvl 60 i naxx da Dwagon :S VAr inne i naxx to ganger på 70, prøve og pulle noen mobs, bambambambam dau Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 ja er ikke engang attuned for nax hehe...så kommer vel ikke inn der:( Skulle så gjerne vært inne å sett....men men...får vente til den åpner på nytt i WOTLK.. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Hvordan kommer man seg inn i Naxx? Er attuned faktisk men aldri vært der. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) kan man vel finne ut av på thott hehe...hmm vent nå litt....det må da være utrolig billig å kjøpe seg attunement til nax? Husker jeg syntes det var dyrt før....men nå har jeg jo masse gull jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med:) Koster det rundt 100 gull så tror jeg at jeg flesker til:) Jeg vet ihvertfall at jeg er revered med argent dawn, dvs jeg får attunement på nest billigste måte hehe.. Eastern plaguelands....here i come! I will do everything for Lore (fritt modifisert fra meatloaf låt ) Endret 17. juli 2008 av gamer73 Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Det var ikke så dyrt før BC heller faktisk. Onyxia derimot er et evig slit og investering (i tid, ikke penger). Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 ja husker onyxia attunement tok sin tid. Jeg har aldri giddet å skaffe nøkkel til UBRS engang. :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Hvis man tenker på hvor lang tid det tok å skaffe gear pre-TBC, så var ikke onyxia prequest noe stress Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Du kommer inn i naxx ved at du går inni en portal som står på bakken, nedenfor startholme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå