Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Hvilke instanser kan soloes som lvl 70 ? Jeg er arms dps warrior med ganske ok gear. For det meste pvp gear...la oss for enkelthetsskyld si full season 2 gear som et gjennomsnitt.

 

Jeg prøvde stratholm for ca 6 mnd siden...og gearet var vel ikke så mye dårligere enn det jeg har nå. DEtte gikk ikke:(

 

Hva ville dere si kan soloes? LBRS kanskje? BRD? Dire Maul? (dire maul har jeg ikke vært overalt i og dette kunne jo vært artig å utforsket:))

Endret av gamer73
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

var innom BRD med warlocken min, som har greitt gear (3/5 Gladiators og diverse epic rusk fra kara og badges). Det gikk ganske ok, men det ble mye springing/kiting mens jeg dotta opp det som fulgte etter. var ikke store problemet å ta et par bosser så lenge jeg var litt på defensiven (bruke LoS og kiting).

Så ja, de i BRD-klassen burde gå ganske greitt.

Lenke til kommentar

Soloet en eller annen boss (Shadow Hunter Vex'jin, eller noe?) i LBRS som nydinget 70 for å få gjort Axe-mastery-questen for blacksmithing tilbake i tiden. Med bedre gear enn det jeg hadde (leveling blues/greens og Crystalforged Axe) bør man kunne ta en hel del der inne uten så alt for store problemer.

 

Alle instanser i Azeroth fikk forøvrig en justering i patch 2.3.0 om jeg ikke husker helt feil.

Lenke til kommentar

kan man vel finne ut av på thott hehe...hmm vent nå litt....det må da være utrolig billig å kjøpe seg attunement til nax? Husker jeg syntes det var dyrt før....men nå har jeg jo masse gull jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med:) Koster det rundt 100 gull så tror jeg at jeg flesker til:) Jeg vet ihvertfall at jeg er revered med argent dawn, dvs jeg får attunement på nest billigste måte hehe..

 

 

Eastern plaguelands....here i come!

 

I will do everything for Lore (fritt modifisert fra meatloaf låt )

Endret av gamer73
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...