Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan er det å spille på US servere her i Norge?

Har du ett valg lar du være.. Å spille med 300ms eller lignende går helt fint å grinde med men vil du kjøre litt seriøs arena eller raiding yter du veldig mye dårligere enn folk med normal ping imo

 

Quartz gjør delvis opp for høy MS da, i alle fall som caster. Helt optimalt blir det uansett ikke.

Lenke til kommentar

Hei

 

Jeg er en resto druid med 1400 + healing og 114 mp5 while casting. Jeg har ganske greit med spirit gear sånn at jeg kan få mp5 opp til ca 202 men da mister jeg 100+ healing, hva som er best?. Ok så lurer jeg på om druiden kan begynne å heale i Grull lair? eller skal jeg forsette med å heale i karazhan

Endret av Yakuza
Lenke til kommentar

Hvis jeg får spilt opp et arena team til 1800, sånn at teamet og min personal rating er over 1800, kan jeg da la det teamet ligge i flere uker fremover til jeg har nok poeng til å kjøpe ting som trenger 1800 rating? Planen er da å tjene opp poeng med et team på en annen størrelse.

Lenke til kommentar

Var smågøy å starte opp igjen etter en lengre pause. Logga på for å kjøpe mounts til mine lvl 30-39-chars, en kompis spurte om jeg ble med å starte på ny, og joda. Starta belf rogue på Xavius, kompisen min gav seg da han kom til lvl 5 (jeg var da 8) og spilte videre i løpet av natten. Kos ^^

Nesten så jeg savner det her jeg sitter og drikker nå :p

Lenke til kommentar
Hei

 

Jeg er en resto druid med 1400 + healing og 114 mp5 while casting. Jeg har ganske greit med spirit gear sånn at jeg kan få mp5 opp til ca 202 men da mister jeg 100+ healing, hva som er best?. Ok så lurer jeg på om druiden kan begynne å heale i Grull lair? eller skal jeg forsette med å heale i karazhan

Burde ikke få heale der før du vet hva instancen heter. Gruuls Lair...

Lenke til kommentar
Hvis jeg får spilt opp et arena team til 1800, sånn at teamet og min personal rating er over 1800, kan jeg da la det teamet ligge i flere uker fremover til jeg har nok poeng til å kjøpe ting som trenger 1800 rating? Planen er da å tjene opp poeng med et team på en annen størrelse.

Det kan du.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...