Sir Zu Zwat Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Kraftige WoW-abstinenser! Noen tips? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Kraftige WoW-abstinenser! Noen tips? Uinstaller-Apne vinduet-CD ut av vinduet-lukk igjen vinduet-vent pA regn og andre ulumskheter som Odelegger CD'en. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Stell deg i Orgrimmar/Ironforge og skrik alle de stygge ordene du kan. Burde ikke ta så lang tid. Åpne en GM-ticket funker også. Eller bare last ned WoW Emu hacker. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Hva med å begynne å spille igjen? Er jo trossalt sommerferie! (for noen av oss heldige studenter that is ) Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Tenkte på det. Er så utrolig gøy. Men min stasjonære er krash og lapn tåler det ikke. Endret 16. juli 2008 av OMartin Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Og ferie = mye tid til å råtne foran PCen i finværet? Vil du spille, gjør det. Vil du ikke, la vær. Enkelt og greit. Hvorfor la være å spille dersom du har lyst? Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Hehe, her er det bare regn og torden tiden. Har vært det nå de siste par-fem dagene. Vel, har egentlig lyst å spille litt, men kan ikke kjøre det på det jeg har av maskiner. Er liksom det som er problemet da. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Og ferie = mye tid til å råtne foran PCen i finværet? Vil du spille, gjør det. Vil du ikke, la vær. Enkelt og greit. Hvorfor la være å spille dersom du har lyst? Hvilket finvær er det du snakker om? Her jeg bor er det ytterst lite finvær ... :!: Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Hvordan er det å spille på US servere her i Norge? Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Hvordan er det å spille på US servere her i Norge? Har du ett valg lar du være.. Å spille med 300ms eller lignende går helt fint å grinde med men vil du kjøre litt seriøs arena eller raiding yter du veldig mye dårligere enn folk med normal ping imo Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Noen som har problemer med og logge inn? :S Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Hvordan er det å spille på US servere her i Norge? Har du ett valg lar du være.. Å spille med 300ms eller lignende går helt fint å grinde med men vil du kjøre litt seriøs arena eller raiding yter du veldig mye dårligere enn folk med normal ping imo Quartz gjør delvis opp for høy MS da, i alle fall som caster. Helt optimalt blir det uansett ikke. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Har man 60%-mount i level 30 nå? Lol Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Har man 60%-mount i level 30 nå? Lol ja. Lenke til kommentar
Yakuza Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Hei Jeg er en resto druid med 1400 + healing og 114 mp5 while casting. Jeg har ganske greit med spirit gear sånn at jeg kan få mp5 opp til ca 202 men da mister jeg 100+ healing, hva som er best?. Ok så lurer jeg på om druiden kan begynne å heale i Grull lair? eller skal jeg forsette med å heale i karazhan Endret 17. juli 2008 av Yakuza Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Hvis jeg får spilt opp et arena team til 1800, sånn at teamet og min personal rating er over 1800, kan jeg da la det teamet ligge i flere uker fremover til jeg har nok poeng til å kjøpe ting som trenger 1800 rating? Planen er da å tjene opp poeng med et team på en annen størrelse. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Var smågøy å starte opp igjen etter en lengre pause. Logga på for å kjøpe mounts til mine lvl 30-39-chars, en kompis spurte om jeg ble med å starte på ny, og joda. Starta belf rogue på Xavius, kompisen min gav seg da han kom til lvl 5 (jeg var da 8) og spilte videre i løpet av natten. Kos ^^ Nesten så jeg savner det her jeg sitter og drikker nå Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Zoning into an instance on a PvE realm now makes you drop your PvP flag - hozzah, ingen flere grinete raid-leadere som tror PvP flags er djevelens verk og klikker i vinkel om man har det >< skjønner dem jævlig godt jeg. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Hei Jeg er en resto druid med 1400 + healing og 114 mp5 while casting. Jeg har ganske greit med spirit gear sånn at jeg kan få mp5 opp til ca 202 men da mister jeg 100+ healing, hva som er best?. Ok så lurer jeg på om druiden kan begynne å heale i Grull lair? eller skal jeg forsette med å heale i karazhan Burde ikke få heale der før du vet hva instancen heter. Gruuls Lair... Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Hvis jeg får spilt opp et arena team til 1800, sånn at teamet og min personal rating er over 1800, kan jeg da la det teamet ligge i flere uker fremover til jeg har nok poeng til å kjøpe ting som trenger 1800 rating? Planen er da å tjene opp poeng med et team på en annen størrelse. Det kan du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå