Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
det funket ikke, det er liksom ingenting som kommer opp i chatten, ikke guild chat ikke whispers en gang.

 

høyreklikk på [General] over chat-channelen -> Settings -> Aktiver channels som ikke er aktivert.

Lenke til kommentar
Bare lurer litt på.. Kan jeg heale noen heroics når jeg har 1317+heal, 60 mp5 while casting, 7,9k mana ?

 

Eventuelt hvilke vanelige dungeons kan jeg gå hvor det dropper mye bra gear for shammy healere?

 

Har tenkt til å heale kara etterhvert.. Så trenger gear.

 

Edit : Er shaman

Jeg heale kara med min paladin nAr jeg strakte meg over 1k +heal. Gjorde heroics nAr jeg kom ut av BM med master's key. Da hadde jeg etsted mellom 900-1000. HAr du skill, sA er det ikke noe problem.

 

du kan umulig ha gjort det så bra. Det er begrenset for hvor mye du får brukt "skill" når du har ræva gear...Særlig som resto shaman.

Lenke til kommentar
Bare lurer litt på.. Kan jeg heale noen heroics når jeg har 1317+heal, 60 mp5 while casting, 7,9k mana ?

 

Eventuelt hvilke vanelige dungeons kan jeg gå hvor det dropper mye bra gear for shammy healere?

 

Har tenkt til å heale kara etterhvert.. Så trenger gear.

 

Edit : Er shaman

Jeg heale kara med min paladin nAr jeg strakte meg over 1k +heal. Gjorde heroics nAr jeg kom ut av BM med master's key. Da hadde jeg etsted mellom 900-1000. HAr du skill, sA er det ikke noe problem.

 

du kan umulig ha gjort det så bra. Det er begrenset for hvor mye du får brukt "skill" når du har ræva gear...Særlig som resto shaman.

alle hadde 1k-1.4k(max!) +heal da tbc kom, funka fint det også :) Da jeg heala kara for første gang hadde vel den med mest +heal 1300, tho vi hadde alle spillt sammen pre tbc. Jeg spillte blandt annet med 100% pre tbc gear, som ga meg 1k+heal og 140mp5.

Lenke til kommentar
alle hadde 1k-1.4k(max!) +heal da tbc kom, funka fint det også :) Da jeg heala kara for første gang hadde vel den med mest +heal 1300, tho vi hadde alle spillt sammen pre tbc. Jeg spillte blandt annet med 100% pre tbc gear, som ga meg 1k+heal og 140mp5.

 

Høres fornuftig nok det du sier, men i mitt hode høres 1300-1400 heal ganske lite for heroics for en resto shaman :p Men så er jeg ganske kresen/pirkete.

Lenke til kommentar
Prøvde akkurat MGT heroic med T6 tank, gikk som faen til 3. boss hvor vi wipa 6ganger ... Hvor dårlig er enhancement/rogue/SP/druidhealer/druidtank? Var en som la skylda på setupen vår.

 

Du mA spOrre deg selv dette spOrsmAlet: Har dere en god Arena setup? 3 bossen i MGT kan minne om en arena fight, 5vs5. Et par triks som gjOr heile greia latterlig enkel. Hvis han demon hunteren er der, sA ha en lock klar til A banishe han. trap han naga warrior duden(husker ikke om han er sheepable). Da har du redusert det til 5vs3, dreper de 3, ogsA har du 5vs2 :)

Lenke til kommentar
Prøvde akkurat MGT heroic med T6 tank, gikk som faen til 3. boss hvor vi wipa 6ganger ... Hvor dårlig er enhancement/rogue/SP/druidhealer/druidtank? Var en som la skylda på setupen vår.

 

Du mA spOrre deg selv dette spOrsmAlet: Har dere en god Arena setup? 3 bossen i MGT kan minne om en arena fight, 5vs5. Et par triks som gjOr heile greia latterlig enkel. Hvis han demon hunteren er der, sA ha en lock klar til A banishe han. trap han naga warrior duden(husker ikke om han er sheepable). Da har du redusert det til 5vs3, dreper de 3, ogsA har du 5vs2 :)

litt vansklig med banish uten lock og trap uten hunter.

 

sap en, cyclonespam + bash osv på en, roguen stunlocker killtarget osv. Siden du er enhance sham, så bruk purge aktivt for å få vekk renew og earthshock heals.

Lenke til kommentar

heisan. er en noob i wow å har bare kommet til lvl 33:P

men nå fikk jeg en gladmelding om at du kan få mount i lvl 30 med neste patch?:D

noen som vet noe om hvor mye det kommer til å koste? har bare 28 gull:S

 

 

Spiller på jaedenar å tar i mot veldedighet:D;)

Lenke til kommentar
heisan. er en noob i wow å har bare kommet til lvl 33:P

men nå fikk jeg en gladmelding om at du kan få mount i lvl 30 med neste patch?:D

noen som vet noe om hvor mye det kommer til å koste? har bare 28 gull:S

 

 

Spiller på jaedenar å tar i mot veldedighet:D;)

 

Har hOrt noe om 35 gull, vet ikke om dette stemmer, men makes sense, siden, hvis jeg hOrte etter riktig, sA kjOpte min bror nettop mount pš lvl 40 til sin alt, og det sa han kosta 70g. Blizzard senker jo prisene pA mounts heile tia, sA 35 hOrtes ganske fornugtig ut i mine Orer.

 

Bare lurer litt på.. Kan jeg heale noen heroics når jeg har 1317+heal, 60 mp5 while casting, 7,9k mana ?

 

Eventuelt hvilke vanelige dungeons kan jeg gå hvor det dropper mye bra gear for shammy healere?

 

Har tenkt til å heale kara etterhvert.. Så trenger gear.

 

Edit : Er shaman

Jeg heale kara med min paladin nAr jeg strakte meg over 1k +heal. Gjorde heroics nAr jeg kom ut av BM med master's key. Da hadde jeg etsted mellom 900-1000. HAr du skill, sA er det ikke noe problem.

 

du kan umulig ha gjort det så bra. Det er begrenset for hvor mye du får brukt "skill" når du har ræva gear...Særlig som resto shaman.

 

Jeg spiller da som paladin som jeg nevnte+jeg har mad skill :tease:

Lenke til kommentar

Heroics og karazhan (og en del 25mans raids for den del) har jo blitt skamnerfa siden release. 1kish + healing er mer enn bra nok hvis gruppa består av gode spillere. Greier seg sikkert med mindre også med en bra geara tank. (Gruppa trenger ikke ta mye skade i de fleste heroicene)

 

Heala som sagt mgt heroic med 1200ish + healing, tror til og med det var uten cc (med pala tank da) hvis jeg ikke husker feil.

Lenke til kommentar
heisan. er en noob i wow å har bare kommet til lvl 33:P

men nå fikk jeg en gladmelding om at du kan få mount i lvl 30 med neste patch?:D

noen som vet noe om hvor mye det kommer til å koste? har bare 28 gull:S

 

 

Spiller på jaedenar å tar i mot veldedighet:D;)

 

Har hOrt noe om 35 gull, vet ikke om dette stemmer, men makes sense, siden, hvis jeg hOrte etter riktig, sA kjOpte min bror nettop mount pš lvl 40 til sin alt, og det sa han kosta 70g. Blizzard senker jo prisene pA mounts heile tia, sA 35 hOrtes ganske fornugtig ut i mine Orer.

 

 

Kjøpte mount her om dagen, kosta fortsatt 90 g for mount og skill.

Lenke til kommentar

hoho fikk vært med på et Illidari Council kill idag, skjønner godt at mange sliter på den bossen, er jo som en på woweurope sa "Its the frickin Superbowl of not standing in things", uansett morsom fight. men ikkeno t6 på meg /QQ

 

Fikk også tatt en sniktitt på sjefen sjøl, alt jeg har å si lulz han var liten, pingle!

Lenke til kommentar
heisan. er en noob i wow å har bare kommet til lvl 33:P

men nå fikk jeg en gladmelding om at du kan få mount i lvl 30 med neste patch?:D

noen som vet noe om hvor mye det kommer til å koste? har bare 28 gull:S

 

 

Spiller på jaedenar å tar i mot veldedighet:D;)

 

Har hOrt noe om 35 gull, vet ikke om dette stemmer, men makes sense, siden, hvis jeg hOrte etter riktig, sA kjOpte min bror nettop mount pš lvl 40 til sin alt, og det sa han kosta 70g. Blizzard senker jo prisene pA mounts heile tia, sA 35 hOrtes ganske fornugtig ut i mine Orer.

 

 

Kjøpte mount her om dagen, kosta fortsatt 90 g for mount og skill.

 

Var det jeg svarte på.

Lenke til kommentar
hoho fikk vært med på et Illidari Council kill idag, skjønner godt at mange sliter på den bossen, er jo som en på woweurope sa "Its the frickin Superbowl of not standing in things", uansett morsom fight. men ikkeno t6 på meg /QQ

 

Fikk også tatt en sniktitt på sjefen sjøl, alt jeg har å si lulz han var liten, pingle!

Retardcheck.

Den bossen er så kjedelig at den er til å sovne av, ikke er den vansklig heller :<

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...