Datasmurf Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Ah, interessant. Det er så drepen å springe gjennom STV, blir bedre når jeg får mount til alle altene rundt lvl 30 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 2.4.3 kommer enten denne onsdag, eller neste onsdag eller onsdag om 3 uker eller 4 uker eller 5 uker eller.... you get it. Men blir sikkert neste onsdag. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Hvor er det best å mine fra 280-295 da? Lenke til kommentar
kafan Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Om det er lite folk i burning steppes kan det være et greit sted. Selv har jeg alltid foretrukket winterspring. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Så vidt jeg husker, brukte jeg Silithus til å mine meg opp til 300 fra 275 eller noe. I fjellene rundt, samt hivene. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 jaok, prøvde winterspring, sprang rundt hele og fant ikke èn mining :S Tror neste jeg stikker til burning steppes. Lenke til kommentar
kafan Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Ikke sett hva level du er, men helt i sør i winterspring, blant eliter er det flere rich veins til enhver tid. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg var innom Darkwhisper Gorge ja, men fant ingen mine der heller, tror nesten det var litt bug ... Desuten er jeg bare lvl 58 enda Lenke til kommentar
Roberthawkins Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 lvla mining til 375 2 ganger nå, og har stort sett holdt meg i blasted lands fra 275-300 tar ikke lang tid Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Aszhara er bra for rich thorium vains. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Bare lurer litt på.. Kan jeg heale noen heroics når jeg har 1317+heal, 60 mp5 while casting, 7,9k mana ? Eventuelt hvilke vanelige dungeons kan jeg gå hvor det dropper mye bra gear for shammy healere? Har tenkt til å heale kara etterhvert.. Så trenger gear. Edit : Er shaman Jeg heale kara med min paladin nAr jeg strakte meg over 1k +heal. Gjorde heroics nAr jeg kom ut av BM med master's key. Da hadde jeg etsted mellom 900-1000. HAr du skill, sA er det ikke noe problem. Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Khorium ore?! Hjelp meg, finner jo ikke en eneste jo Siden teamet med mining er oppe nå spørr jeg Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Ok, jeg trenger litt hjelp her. Jeg er nylig dinget 70, og har aldri vært toplevel før. What now? For øyeblikket tenkte jeg det kunne være lurt å oppdatere gearet litt, så jeg farmer for fullt Merciless PvP armor. Pluss en litt nice staff. Er shadow priest btw. Hva skal jeg foreta meg? Begynn og raide/gjOr arena. Edit: Du har ikke drept meg siden jeg er pA ferie+jeg er for imba, og hadde eid deg uansett Endret 14. juli 2008 av Hans-O Lenke til kommentar
Sink Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Ok, jeg trenger litt hjelp her. Jeg er nylig dinget 70, og har aldri vært toplevel før. What now? For øyeblikket tenkte jeg det kunne være lurt å oppdatere gearet litt, så jeg farmer for fullt Merciless PvP armor. Pluss en litt nice staff. Er shadow priest btw. Hva skal jeg foreta meg? Ta mace + offhand, usefull i pve om du skal finne på det også. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Mest khorium ore i Nagrand i følge wowhead. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Khorium veins har en liten sjanse til å spawne der Fel iron, Adamantite osv spawner. Rarespawn kan du si Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 MMO-CHAMPION 2.4.3 patch notes. "Rocket Boots Xtreme and Rocket Boots Xtreme Lite can no longer be used in the arena. These no longer have a failure chance." Lawlz. Lenke til kommentar
Xiffic Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 MMO-CHAMPION 2.4.3 patch notes. "Rocket Boots Xtreme and Rocket Boots Xtreme Lite can no longer be used in the arena. These no longer have a failure chance." Lawlz. Jeg brukte de ikke stort i arena selv og jeg synes det var en billig måte å få høye ratings på egentlig, men samtidig er det veldig synd at de gjør engineering helt ubrukelig =( Har hatt engineering i 3 år nå... preTBC var det mye morro med engineering! Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Har et lite problem, kan ikke se hva andre skriver eller hva jeg skriver i chatten, ingenting som kommer opp der. Noen som vet hva som kan være gale? skal prøve og ta av alle addonsene nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Har et lite problem, kan ikke se hva andre skriver eller hva jeg skriver i chatten, ingenting som kommer opp der. Noen som vet hva som kan være gale? skal prøve og ta av alle addonsene nå. /join <channelname> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå