Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

2.4.3 kommer enten denne onsdag, eller neste onsdag eller onsdag om 3 uker eller 4 uker eller 5 uker eller.... you get it.

 

Men blir sikkert neste onsdag.

Lenke til kommentar
Bare lurer litt på.. Kan jeg heale noen heroics når jeg har 1317+heal, 60 mp5 while casting, 7,9k mana ?

 

Eventuelt hvilke vanelige dungeons kan jeg gå hvor det dropper mye bra gear for shammy healere?

 

Har tenkt til å heale kara etterhvert.. Så trenger gear.

 

Edit : Er shaman

Jeg heale kara med min paladin nAr jeg strakte meg over 1k +heal. Gjorde heroics nAr jeg kom ut av BM med master's key. Da hadde jeg etsted mellom 900-1000. HAr du skill, sA er det ikke noe problem.

Lenke til kommentar
Ok, jeg trenger litt hjelp her. Jeg er nylig dinget 70, og har aldri vært toplevel før. What now? For øyeblikket tenkte jeg det kunne være lurt å oppdatere gearet litt, så jeg farmer for fullt Merciless PvP armor. Pluss en litt nice staff.

 

Er shadow priest btw. Hva skal jeg foreta meg?

 

Begynn og raide/gjOr arena.

 

Edit: Du har ikke drept meg siden jeg er pA ferie+jeg er for imba, og hadde eid deg uansett :ph34r:

Endret av Hans-O
Lenke til kommentar
Ok, jeg trenger litt hjelp her. Jeg er nylig dinget 70, og har aldri vært toplevel før. What now? For øyeblikket tenkte jeg det kunne være lurt å oppdatere gearet litt, så jeg farmer for fullt Merciless PvP armor. Pluss en litt nice staff.

 

Er shadow priest btw. Hva skal jeg foreta meg?

Ta mace + offhand, usefull i pve om du skal finne på det også.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

MMO-CHAMPION 2.4.3 patch notes.

 

"Rocket Boots Xtreme and Rocket Boots Xtreme Lite can no longer be used in the arena. These no longer have a failure chance."

 

Lawlz.

Lenke til kommentar
MMO-CHAMPION 2.4.3 patch notes.

 

"Rocket Boots Xtreme and Rocket Boots Xtreme Lite can no longer be used in the arena. These no longer have a failure chance."

 

Lawlz.

 

 

Jeg brukte de ikke stort i arena selv og jeg synes det var en billig måte å få høye ratings på egentlig, men samtidig er det veldig synd at de gjør engineering helt ubrukelig =( Har hatt engineering i 3 år nå... preTBC var det mye morro med engineering!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Har et lite problem, kan ikke se hva andre skriver eller hva jeg skriver i chatten, ingenting som kommer opp der. Noen som vet hva som kan være gale? skal prøve og ta av alle addonsene nå.

 

/join <channelname>

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...