dimdal Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Prøvd å ringe, Dimdal? Jess, har vært på telefon med dem. De sier ikke stort, fordi det er ikke disse folkene på telefon som sitter med accountreviews. Jeg forsøkte å spørre om hva dette dreide seg om, men fikk til svar at "Due to the nature of this matter, I'm not allowed to discuss it.". Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Skinning/mining for så å droppe skinning til fordel for noe som krever mining en fin ting for priest? Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 som for eksempel jewelcrafting (eller engineering om du har lyst på en bråte med leketøy)? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Tror jeg går JC av de to, warrioren har både BS og engi, men en ekstra mote extractor kunne vært kos Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 jau, men er litt greitt å ha enda et yrke, og med JC får du noen ganske fine bop-gems etter hvert fra for eksempel the consortium om du grinder rep Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Har en JC i guilden som alt av designs, sånn er det egentlig med alt så må gå etter det yrket som har spennende BoP-muligheter. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Da blir det vel litt dumt å ha engineering på enda en character? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Hvis man går etter BoP så vil da en goblin-engineer tilby meg, et par trinkets, en head og zapthrottle for cash mens man levler. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Tjener fantastisk mye på JC da. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Ja noe inni hampen også. Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Skinning/mining for så å droppe skinning til fordel for noe som krever mining en fin ting for priest? Kanskje lenge å vente på inscriptions? Da lønner det seg vel å ha herb i tilegg om jeg har forstått rett. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Tjener fantastisk mye på JC da. Har tjent en del på det ja. Inscription kunne vært noe ja, men har mer lyst på mining enn herbalism da jeg kan fore warrioren litt også med mining. Kan jo spare opp gull fra skinning for så å kjøpe herbs da Lenke til kommentar
joxan Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Om jeg har en account som står i et annet navn, og jeg vil bytte navn på den karakteren som er der. Kan jeg bli banna om jeg bruker et kreditt kort med et annet navn enn accounten ? Dårlig formulert :> Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Nei, Zypher_ut betalte min forrige gaming måned Lenke til kommentar
storken Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Hvor legger screenshots seg i wow mappa? Jeg greier særriøst ikke finne mine etter at jeg tok noen nå, på min nye laptop med nyinstallert wow x:\Program Files\World of Warcraft\Screenshots Den fins ikke xD Er en annen path hvis du kjører vista. Husker ikke i farta, men en kjapp google gir deg svaret. C:\Users\<name>\AppData\Local\VirtualStore\Program Files\World of Warcraft\Screenshots Der brukernavnet ditt må skrives inn (på pcen). Takk! har egenrlig litt lyst til å modelchange jeg også, endel kompiser av meg gjøre det. Men noen sier det ikke er helt trygt mtp ban etc, mens andre sier det er 100% trygt. Noen som vet? Vet jo at models og landskap er client-side men blizzard har vel kanskje programer som sjekker om alle filene er som de skal? Edit, SS path i Vista: C:\Program Files\World of Warcraft\Screenshots Er ikke den plasseringen til meg, kjører vista ja. Her er screenshottet jeg skulle legge ut. Levling etter endringa i xp fra quests og mindre xp per level gjør levlinga rask som bare det! Lenke til kommentar
Freakeating Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Digg å logge inn på kontoen din å finne ut at ene charren din er naken, og den andre står på elemental plateu i nagrand...... Helt tømt for gull Da var alt sendt tilbake til meg fra Blizzard. =D Lenke til kommentar
Eryk Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 3d 15h til 49 er fremdeles ganske treigt da. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 3d 15h til 49 er fremdeles ganske treigt da. Handler mer om personlig innsats og hvor mye tid man bruker på andre ting. Jeg henger en del på AH. Det er ikke uten grunn at jeg har 250g å lvl 28 heller, da. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Er da ikke ganske treigt. Er mye bedre å levle hvis man tar seg god tid vil jeg si. Synes jeg ihvertfall, selv om jeg selv ble 70 ganske fort på min mage. Vil ikke si hvor mye tid jeg brukte, blir sikkert bare regnet som skryting ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå