Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Jeg har ikke fått meg et tilfredstillende bud på accounten min, så jeg vender trolig tilbake til wow. Og da vil jeg ha en fresh start, vurderer allience spilling eller horde i Drøm om de vil ha meg. Blir nok ikke noe raiding på meg fordi jeg mener Blizzard ødelegger hele raid gamet med WotLK, men også fordi jeg startet et nytt studium på Uio til høsten.

 

They always return. :)

Hatt deg med i Drøm hadde vært veldig artig og et flott tilskudd!

Drøm kan også garantere at raiding ikke er på et større nivå enn at vi av og til streifer tanken om kara :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor legger screenshots seg i wow mappa?

 

Jeg greier særriøst ikke finne mine etter at jeg tok noen nå, på min nye laptop med nyinstallert wow :p

x:\Program Files\World of Warcraft\Screenshots

Den fins ikke xD

 

Er en annen path hvis du kjører vista.

Husker ikke i farta, men en kjapp google gir deg svaret.

Lenke til kommentar

har egenrlig litt lyst til å modelchange jeg også, endel kompiser av meg gjøre det. Men noen sier det ikke er helt trygt mtp ban etc, mens andre sier det er 100% trygt. Noen som vet?

 

Vet jo at models og landskap er client-side men blizzard har vel kanskje programer som sjekker om alle filene er som de skal?

 

 

Edit, SS path i Vista: C:\Program Files\World of Warcraft\Screenshots

Endret av cake^
Lenke til kommentar

Noen som vet hvor lang tid en Account Review skal ta? Jeg fikk kontoen min plutselig stengt etter et år uten spilling, mistenker at noen har hacket den i mellomtiden og gjort noe ulovlig.

 

Har snakket med Blizzard og fulgt instrukser om å sende mail til en accountreview e-post. Er det noe håp om å få spille i nær fremtid?

Lenke til kommentar
Noen som vet hvor lang tid en Account Review skal ta? Jeg fikk kontoen min plutselig stengt etter et år uten spilling, mistenker at noen har hacket den i mellomtiden og gjort noe ulovlig.

 

Har snakket med Blizzard og fulgt instrukser om å sende mail til en accountreview e-post. Er det noe håp om å få spille i nær fremtid?

 

Etterforskningen av kontoen min tok vel godt over 2 uker da jeg ble "hacket". Ting tar tid, spesielt siden det er drøssevis av denne type saker om dagen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...