Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Hvis man har us versjonen av wow, kan man endre på noe da får å spille med en eu account?

5575163[/snapback]

Du kan endre en fil som heter realmlist.wtf i wow mappa di

set realmlist eu.logon.worldofwarcraft.com

 

Du spiller også på eu serverne da, om det var det du mente.

5576179[/snapback]

Ok. Tror han som hadde problemet har prøvd det, er ikke sikker på om det funker enda. Men han har hvertfall en 10-dagers europeisk trail.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hmm, hvor lang tid tar det å vinne før man er reverded i WSG i lvl 19? vil ha imba alt der :) (rogue OG warrior), men hvor mange ganger +/- må man vinne? og dritt at man får xp for å levere merker som bare kan ha 20 av om gangen :(

5577689[/snapback]

Skulle gjerne ha visst dette jeg og. Ganske fine saker man får tilgang til.

Ble forresten Corporal på updaten på onsdag. =)

Lenke til kommentar
hmm, hvor lang tid tar det å vinne før man er reverded i WSG i lvl 19? vil ha imba alt der :) (rogue OG warrior), men hvor mange ganger +/- må man vinne? og dritt at man får xp for å levere merker som bare kan ha 20 av om gangen :(

5577689[/snapback]

 

Ehm..revered i lvl 19? Kommer nok til å ta ekstremt lang tid. Dessuten er gearet høy lvl req.

Lenke til kommentar

.. og jeg fikk meg Seal of Rivendare, The postmaster's trousers, Devout feet og gloves, og ringen fra han puddingen av en paladin. Håpet på Anastari heirloom, Thuzadin sash, Skul's ghastly touch og Scepter of the unholy, men neida. Mer healing-greier til meg..

 

Jo, og Dreadmist bracers i UBRS (første gang der, gikk overraskende fort). Også snappet jeg opp Umbral crystal (+17 shadowdmg, +5 sta - offhand) for 3-4g på AH.

 

I morges plukket jeg opp 50 kjappe gull ved å mine Dark iron i BRD, og i kveld er det MC. For første gang. :)

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...