Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 9. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2006 Hvis man har us versjonen av wow, kan man endre på noe da får å spille med en eu account? 5575163[/snapback] Du kan endre en fil som heter realmlist.wtf i wow mappa di set realmlist eu.logon.worldofwarcraft.com Du spiller også på eu serverne da, om det var det du mente. 5576179[/snapback] Ok. Tror han som hadde problemet har prøvd det, er ikke sikker på om det funker enda. Men han har hvertfall en 10-dagers europeisk trail. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 9. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2006 :S Titan viser coords på mappet og hvor du er på selve titan baren. Hva skal du med ctmap da ? CT-map merker av på kartet hvor man tidligere har plukket herbs/minerals. =) Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 9. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2006 Men gatherer gjør jo det samme og den PWNS! Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 9. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2006 :S Titan viser coords på mappet og hvor du er på selve titan baren. Hva skal du med ctmap da ? CT-map merker av på kartet hvor man tidligere har plukket herbs/minerals. =) 5576411[/snapback] Prøv med denne da:p Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 9. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2006 Skulle ha fjernet alle ui addons jeg har lasta inn i interface mappa. Finnes det et sånn program ? Glemte å ta backup før jeg la i alt Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 9. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2006 Du kan bare slette hele interface mappa og så helt magisk kommer som skal være der tibake av seg selv! Ikke noe å frykte! Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 9. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2006 Hvor kan en lvl 29 ally priest grinde? Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 9. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2006 Hvor kan en lvl 29 ally priest grinde? 5577483[/snapback] Disse har lite hp og dropper et helvette med cloth Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 9. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2006 Du kan bare slette hele interface mappa og så helt magisk kommer som skal være der tibake av seg selv! Ikke noe å frykte! 5577413[/snapback] he he, takker Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 9. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2006 Hmm, hvor kan en lv 42mage grinde da? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2006 hmm, hvor lang tid tar det å vinne før man er reverded i WSG i lvl 19? vil ha imba alt der (rogue OG warrior), men hvor mange ganger +/- må man vinne? og dritt at man får xp for å levere merker som bare kan ha 20 av om gangen Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 9. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2006 Verste UI ever: http://i47.photobucket.com/albums/f162/GotAlice/angeui.gif Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2006 Verste UI ever: http://i47.photobucket.com/albums/f162/GotAlice/angeui.gif 5578100[/snapback] haha, sånn skal jeg skaffe til søstra mi . Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 9. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2006 hmm, hvor lang tid tar det å vinne før man er reverded i WSG i lvl 19? vil ha imba alt der (rogue OG warrior), men hvor mange ganger +/- må man vinne? og dritt at man får xp for å levere merker som bare kan ha 20 av om gangen 5577689[/snapback] Skulle gjerne ha visst dette jeg og. Ganske fine saker man får tilgang til. Ble forresten Corporal på updaten på onsdag. =) Lenke til kommentar
Canute Skrevet 9. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2006 Verste UI ever: http://i47.photobucket.com/albums/f162/GotAlice/angeui.gif 5578100[/snapback] Photoshop var det første jeg tenkte på iallfall, om noen gidder å ha det slikt... uff sier jeg bare. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 9. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2006 hmm, hvor lang tid tar det å vinne før man er reverded i WSG i lvl 19? vil ha imba alt der (rogue OG warrior), men hvor mange ganger +/- må man vinne? og dritt at man får xp for å levere merker som bare kan ha 20 av om gangen 5577689[/snapback] Ehm..revered i lvl 19? Kommer nok til å ta ekstremt lang tid. Dessuten er gearet høy lvl req. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 10. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2006 Lite aktivitet i tråden her nå, så *bump*. Fikk forresten to nye Lawbringer-deler på søndagens MC-run. Omtrent alt som kunne droppe av Lawbringer droppet, så det var tre-fire fornøyde paladins Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2006 (endret) .. og jeg fikk meg Seal of Rivendare, The postmaster's trousers, Devout feet og gloves, og ringen fra han puddingen av en paladin. Håpet på Anastari heirloom, Thuzadin sash, Skul's ghastly touch og Scepter of the unholy, men neida. Mer healing-greier til meg.. Jo, og Dreadmist bracers i UBRS (første gang der, gikk overraskende fort). Også snappet jeg opp Umbral crystal (+17 shadowdmg, +5 sta - offhand) for 3-4g på AH. I morges plukket jeg opp 50 kjappe gull ved å mine Dark iron i BRD, og i kveld er det MC. For første gang. Endret 10. februar 2006 av psilocybe Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 10. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2006 Første gang ever, eller første gang med den guilden? Husker mitt første MC-run. Vi wipet på de første to linkede mobsa ^^ Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 10. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2006 Hvilken char skal du bruke i MC, psilo? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå