Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Hvor mange av dere fra Drøm har gått over til AoC?

 

Send gjerne PM!

Har svart deg på PM!

 

Men hva faen skal jeg bruke glods på nå?

 

Jeg finner ikke noe items jeg kan skaffe meg, BS på 375, Engi på 354, på vei til 375.

Epic flying er uaktuelt.

Gi meg tips!

Meridoc of sylvanas hvis dere vil sjekke armory, husker ikke om det er pve eller pvp-gear som vises, mye det samme bare en ring og våpen som byttes ut :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvis du har nok marks til å bruke på den questen er det bare å kjøra på, det er den dsidert raskeste. Men de fleste jeg kjenner whiner alltid over mangel på WSg og AB marks(gjelder undertegnede å :p )

 

samme her.. wsg og ab suger. tar en evighet og tape :thumbdown:

 

Ally eller horde?

 

Edit : 900 honor left! :D

Endret av MrUrge
Lenke til kommentar
Hvor mange av dere fra Drøm har gått over til AoC?

 

Send gjerne PM!

Har svart deg på PM!

 

Men hva faen skal jeg bruke glods på nå?

 

Jeg finner ikke noe items jeg kan skaffe meg, BS på 375, Engi på 354, på vei til 375.

Epic flying er uaktuelt.

Gi meg tips!

Meridoc of sylvanas hvis dere vil sjekke armory, husker ikke om det er pve eller pvp-gear som vises, mye det samme bare en ring og våpen som byttes ut :p

 

Er epic flying uaktuelt fordi du allerede har det? Hvis du ikke har det og ikke vurderer å kjøpe det, vil jeg si(ikke vondt ment egentlig :p )at du er dum :tease: Neida, bruk dem på whatever. Sjekk AH om det ligger noe gøy der :D

Lenke til kommentar
Alle som taper i AB og WSG må være ally. eller?

Stemmer det

 

Vi ally på grim batol laga en Premade loosing AB, hadde ikke nok folk da så det kom jo inn mange randoms.

De whina over at loosing premade var jo ikke vits, vi vant jo AB stadig vekk ... -.-

Ja særlig, trenger 70 marks for belte og chest, og vet godt at det tar minst 69 AB kamper

Endret av Dernel
Lenke til kommentar
Har ikke og gidder ikke.

Når warrioren enten bare gjør arena eller en sjelden skal gjøre en heroic så er det summon det går i hvis rævva mi må utenfor shatt, så hvorfor skal jeg gidde? :p

 

Shamanen som er på vei til 70 skal dog ha epic flying :p

 

For å se kul ut? :new_woot: Begynn å samle :tease:

 

Edit: Transfer til Burning Legion, og gi litt til meg :p Eller så kan jeg prøve å lage en rogue på din og pickpockete deg :ph34r:

Endret av Hans-O
Lenke til kommentar
Kara runden gikk veldig bra. Tok Attumen og Moroes men wipa på maiden. Første gang jeg har vært i Kara.

Fikk desse og 3 badges :)

Hørtes jo bra ut. Smartdebuff er kjempegrei å ha på maiden for å cleanse det greiene hun gjør på folk, slipper å skifte target, du bare trykker på den som får det inne i det panelet du har. Fine boots, hadde de engang i tia å kan jeg huske. Lykke til videre i kara.

Lenke til kommentar
dette er sikkert et dumt spørsmål, men uansett.. :tease:

 

Blir bossene i WoW lettere med tid? Syns jeg har hørt dette et eller annet sted, men ingen av kameratene mine tror det :p

 

Ganske sikker på at mange bosser (særlig den siste in instancen) blir nerfet etter de "største" guildene har klart de.

Lenke til kommentar
dette er sikkert et dumt spørsmål, men uansett.. :tease:

 

Blir bossene i WoW lettere med tid? Syns jeg har hørt dette et eller annet sted, men ingen av kameratene mine tror det :p

 

Bosser blir ofte gjort svakere ja. Derfor får ofte kun de første guildene som dreper bossen drepe den i Versjon 1.

 

Man har jo for eksempel Kael'Thas Sunstrider nerfen, hvor de gav våpnene lavere hp? Eller var det advisorene.

 

Og bosser blir jo latterlig lette etter man har tatt den en gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...