Gjest Harley Quinn Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Arg, såklart er en av mine servere de som skal ha langt maintance. Pokkers wow. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 WTF? Klokka er 11:58 på en onsdag, men er arena oppdatert? Neida Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 WTF? Klokka er 11:58 på en onsdag, men er arena oppdatert? Neida lul, eg fikk dobbelt opp med arena points.. er det noe nytt eller er det bug? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 ooog står det forklart hvorfor på login-sida på WOW? Jada. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) nei? Endret 9. juli 2008 av Cantarell Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 ooog står det forklart hvorfor på login-sida på WOW? Jada. OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOG. Gidder jeg logge ut for å sjekke om det kanskje står der? Nei. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Skal kanskje i Kara snart, noen gode healing taktikker for holy pala? Lenke til kommentar
agito Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Skal kanskje i Kara snart, noen gode healing taktikker for holy pala? du er der for Salvation, aldri tro noe annet. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Skal kanskje i Kara snart, noen gode healing taktikker for holy pala? du er der for Salvation, aldri tro noe annet. Spam FoL som bare faen, det holder i massevis, kanskje slenge inn en holy hvis tanken ikke er tipp topp. Last ned Pallypower, smartdebuff, og Healbot, og du er ladd. Kan du nyte god drikke, tv mens du spiller Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Høres bra ut. Ble flytta til 19:00 i morgen så da har jeg litt mer tid til å gjøre meg klar Skal laste ned de addonene. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Hvor mange av dere fra Drøm har gått over til AoC? Send gjerne PM! Endret 9. juli 2008 av J@cob Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) pally power er den viktigste. Healboten er bare hvis du vil forenkle healingen(slipper å skifte target etc). Left klikk FoL, right click HL Endret 9. juli 2008 av Hans-O Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Arg, såklart er en av mine servere de som skal ha langt maintance. Pokkers wow. Skulle ha prøvd Burning blade aka broken blade i gode gamle dager, da var det grunn til whine. Se posetivt på det, feks at når har det hatt "major maintance" på din, så da blir det lenge til neste gang. Bruk tiden til å bli enda bedre ved å lese wow teori på nettet, eller gå en tur Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Vææææ, må ha 3-4k honor på 2 timer Tror dere det går bra ? Noen taktikk for å få MASSE honor ? Bare AV hele tia? Endret 9. juli 2008 av MrUrge Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 AV er klart den raskeste, du rekker det hvis du er heldig med AV'ene. Alternativt kan du jo gjøre et eller anna premade, men tror uansett AV er raskest.(merk at du kan Premade AV, men det er bare stress ) Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Mangler bare 2k honor nå.. Har 20 EotS marks of honor, akkuratt det jeg trenger for Merciless macen.. Og tok 1 EotS run så fikk jeg 3 ekstra og solgte dem for honor 1 EotS run = 1000 honor Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) hvis du har nok marks til å bruke på den questen er det bare å kjøra på, det er den dsidert raskeste. Men de fleste jeg kjenner whiner alltid over mangel på WSg og AB marks(gjelder undertegnede å ) Endret 9. juli 2008 av Hans-O Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Ja, begynner å få litt lite av det nå og.. Men får bare kjøre noen WSG og AB da.. Har jo nok av AV Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 AB=brenn! Verre dritt sted skal du leite lenge etter... Lenke til kommentar
keZ Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 hvis du har nok marks til å bruke på den questen er det bare å kjøra på, det er den dsidert raskeste. Men de fleste jeg kjenner whiner alltid over mangel på WSg og AB marks(gjelder undertegnede å ) samme her.. wsg og ab suger. tar en evighet og tape Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå