Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Digg å logge inn på kontoen din å finne ut at ene charren din er naken, og den andre står på elemental plateu i nagrand......

 

Helt tømt for gull

Ooooh! Det er digg ja. Får håpe du ikke må vente flere måneder på restores pga. treighet fra Blizzard sin side som mange andre da.

 

Har du prøvd å selge accounten eller noe i det siste? Lasta ned addons fra utrygge sider? Gått på en av pr0n sidene som blir spamma på WoW forumet hver helg med en litt gammel versjon av flash?

Lenke til kommentar
Har ikke prøvd å selge kontoen nei, og addons laster jeg kun ned fra Curse.

Har ikke den nyeste flashen, kan det være grunnen til at hacker horene får taki Pw?

Var et sikkerhetshull i flash ja. Kan hende det var det som skjedde med deg. Vært innpå noen sider du ikke egentlig var helt trygg på i det siste kanskje?

Lenke til kommentar
Har ikke prøvd å selge kontoen nei, og addons laster jeg kun ned fra Curse.

Har ikke den nyeste flashen, kan det være grunnen til at hacker horene får taki Pw?

Var et sikkerhetshull i flash ja. Kan hende det var det som skjedde med deg. Vært innpå noen sider du ikke egentlig var helt trygg på i det siste kanskje?

Oppdaterte til nyeste nå.. Har ikke vært innpå noen mistenkelige sider utenom det vanelige =D Men regner med blizzard fikser tilbake gear/gull/items?

Lenke til kommentar
Oppdaterte til nyeste nå.. Har ikke vært innpå noen mistenkelige sider utenom det vanelige =D Men regner med blizzard fikser tilbake gear/gull/items?

De pleier of gi tilbake alt av gear og items men gull er jeg ikke sikker på, tror det har litt med hvilken GM som skal gi tilbake tingene dine. Noen har fått absolut alt gull tilbake, noen har ikke fått noe gull tilbake. Det er også noen som har måttet vente veldig lenge på at Blizzard gjør seg ferdig med restoringen, og noen hår fptt det gjort på et par timer. Får bare håpe du er en av de heldige som får absoultt alt du hadde inkludert gull tilbake og at det blir gjort på et par timer.

Lenke til kommentar

Weee! ZA, fra før av har vi klart Halazzi, Akil'zon og Nalorakk. Aldri klart timed event og slitt lenge på Jan'alai. I kveld slo vi til med full clear og to chests! :D Har vanligvis hatt 3 healers. Priest, Druid og Shammy. I kveld var det Druid (meg) og Shammy, pluss en elemental shammy for off healing. Fungerte veldig bra. *glad* :grin:

Lenke til kommentar
De derre er noen jævler å farme mats til, har reedemers, hadde jo ikke den originale alchemist stone, så måtte ha 5 mights for den...for å sid et sånn, 1k G fløy ut i løpet av 15 min :p Hadde G på den tia, så kjøpte alt :D
Har og gull men lovte megselv og farme alle matsa jeg kunne farme. Hvilket vil si alt untatt Vortexene og green stonsa.
Lenke til kommentar
De derre er noen jævler å farme mats til, har reedemers, hadde jo ikke den originale alchemist stone, så måtte ha 5 mights for den...for å sid et sånn, 1k G fløy ut i løpet av 15 min :p Hadde G på den tia, så kjøpte alt :D
Har og gull men lovte megselv og farme alle matsa jeg kunne farme. Hvilket vil si alt untatt Vortexene og green stonsa.

Glad jeg ikke lovte meg selv det :tease:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Ja fy faen, det er villt. Trengte eots marks for dagg0r i går og fikk med noen kompiser på eots.. de gikk lei.

Hvilken server spiller du på?

 

The Venture Co. (Sorry for seint svar, men rar døgnrytme + zombie farming = lite forumtime) :p

 

Startet forøvrig i 04-05tiden og hadde fått 39 Eots marks (hadde 1 fra før) kl 12.

Endret av Slettet-PJ3x8Q2w
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...