Hansoen Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Jeg leste her og leste bare fort over Siden de ikke presiserte antok jeg det, og det er ikke alltid så smart til tider Hadde det nå vært sånn at du måtte ofre en char, så hadde det jo ikke vært altfor vanskelig for de fleste å lvl opp en ny char Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 All phail. Jeg tok da ikke så feil? *føle seg ignorert* aaawwwhwm Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 QQ moar pl0x. Hehe, neida. Uansett, kunne tenke meg hvilket oppstyr det hadde blitt blant spillere hvis det var tilfelle. Å gi opp en 70-char man har brukt MYE tid på for å spille en klasse det ikke en gang er sikkert man liker. Tjohei! Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Ville bare spille veldig ensom og trist. ( oh so lonely;_; ) Men det er vel slik at vi som feks har en level 70, kan starte på en DK@55 med en gang Wotlk starter? Vært litt teit om du måtte ha en char på nøyaktig level 55 liksom Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 noen her som veit om ei bok eller noe der hele historien om Warcraft står?. Fra warcraft 1 til 3? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 noen her som veit om ei bok eller noe der hele historien om Warcraft står?. Fra warcraft 1 til 3? Tror det står mye om Warcraft lore på www.apoke.com Lenke til kommentar
Maltas Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Du kan også lese her: http://www.wow-europe.com/en/info/story/index.html#history Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Hm. Igår prøvde jeg å gjøre retrieve password på wow-europe, men fikk en error når jeg trykka complete. Det sto "Required field" hvor jeg skrev inn konto-navn, som jeg er 100% sikker er riktig. Uansett, jeg tenkte "jaja, får bare vente å prøve i morgen", men når jeg prøver å logge på nå får jeg melding om at passordet er feil, og jeg kan ikke logge inn på Account Management eller gjøre Retrieve Password. Eneste løsning er å ringe Blizzard? Hurra for blizzard kundeservice. Kan ikke engang ta imot telefoner fordi de har "for lange" ventetider. No shit, når dere suger så hardt må dere se å få fiksa det da... Endret 7. juli 2008 av GuQQa Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Hvis det ikke funker å ringe Blizzard kan du jo prøve å sende en mail, og smøre deg inn med tålmodighet. De bruker lang tid på å svare på mail, men er vel den eneste måten å fikse det på hvis de ikke svarer på telefon. Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Tok to timer med prøving før den endelig gikk igjennom på retrieve password. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Når vi er inne på det "ofre char"-tullet... Var nylig i Kara-pug med alten, og Kings Defender droppa. En mage needa, fordi han trengte den når han skulle gjøre magen om til Death Knight... Herregud for en tilbakestående idiot. Ble kicka rimelig fort, ja... Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 lol, dagens. Gleder meg til å raide litt igjenn, skal snart hjem fra jobb. Hva mener dere blir viktigest å gjøre nå frem mot Wotlk? Tenkte å få en epic flyer da, og legge opp en del gull. Stemmer det at man bare kan bruke epic flyer i noen områder i Northend? Det er rimelig trist i såfall, i ny exp. burde man forvente at det var i orden. Lurer på hva neste Mount blir, Zepplin? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 http://www.mmo-champion.com/ Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Er så gøy med AV runder der en eier andre teamet så sykt! Var en multiboxer som hadde en macro med tactics, og folk hørte på han også. Ally kom ikke forbi Galv pga. defenders, gjett hvem som vant? Ja, Horde vant, og det var kjekkeste runden jeg noensinne har spilt i AV Har begynt så smått i arena også nå, men kommer ikke så veldig langt uten full epic nå for tiden. Av de 30(Eller mer, husker ikke) kampene jeg og kameraten min har spilt har vi vunnet 5. Ratingen vår er på under 1200 atm :> Men skal BG farme en stund framover, og skaffe full epics. Har 5 set med 3 Gladiator's og 2 Merciless, skjold og cloak. Gleder meg til jeg klarer full epics, da skal vi heller se i arena Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Hva mener dere blir viktigest å gjøre nå frem mot Wotlk? Tenkte å få en epic flyer da, og legge opp en del gull. Stemmer det at man bare kan bruke epic flyer i noen områder i Northend? Det er rimelig trist i såfall, i ny exp. burde man forvente at det var i orden. Det viktigste er å ha det gøy. Det er bare tull å slite for å tjene opp penger, for inflasjonen vil føre til at du kan grinde samme sum på 1/4 av tiden i WotLK. Epic flyer vil du uansett få råd til på 80. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Er det bare meg eller har rogue blitt helt umulig og ta etter alle har full s2? enten så er det dodge-dodge-dodge-doge-resist-absorb Eller stun stun stun dævv Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Jeg trenger noen gode tips! Nå har jeg levlet en healer (priest), en DPS (druid) og en tank-class (warrior) til 70. Hva nå...? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Gjør noe med en av dem, sikt til fulls3 eller T6 skaff deg guild og raid sunwell/BT/MH Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Nå levler du DPS (Retpala) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå