Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
noen her som veit om ei bok eller noe der hele historien om Warcraft står?. Fra warcraft 1 til 3? :)

 

Tror det står mye om Warcraft lore på www.apoke.com

Lenke til kommentar

Hm. Igår prøvde jeg å gjøre retrieve password på wow-europe, men fikk en error når jeg trykka complete. Det sto "Required field" hvor jeg skrev inn konto-navn, som jeg er 100% sikker er riktig.

 

Uansett, jeg tenkte "jaja, får bare vente å prøve i morgen", men når jeg prøver å logge på nå får jeg melding om at passordet er feil, og jeg kan ikke logge inn på Account Management eller gjøre Retrieve Password.

 

Eneste løsning er å ringe Blizzard?

 

Hurra for blizzard kundeservice. Kan ikke engang ta imot telefoner fordi de har "for lange" ventetider. No shit, når dere suger så hardt må dere se å få fiksa det da...

Endret av GuQQa
Lenke til kommentar

lol, dagens.

 

Gleder meg til å raide litt igjenn, skal snart hjem fra jobb.

 

Hva mener dere blir viktigest å gjøre nå frem mot Wotlk? Tenkte å få en epic flyer da, og legge opp en del gull. Stemmer det at man bare kan bruke epic flyer i noen områder i Northend? Det er rimelig trist i såfall, i ny exp. burde man forvente at det var i orden.

 

Lurer på hva neste Mount blir, Zepplin?

Lenke til kommentar

Er så gøy med AV runder der en eier andre teamet så sykt! Var en multiboxer som hadde en macro med tactics, og folk hørte på han også. Ally kom ikke forbi Galv pga. defenders, gjett hvem som vant?

 

 

Ja, Horde vant, og det var kjekkeste runden jeg noensinne har spilt i AV :D

 

 

Har begynt så smått i arena også nå, men kommer ikke så veldig langt uten full epic nå for tiden. Av de 30(Eller mer, husker ikke) kampene jeg og kameraten min har spilt har vi vunnet 5. Ratingen vår er på under 1200 atm :> Men skal BG farme en stund framover, og skaffe full epics. Har 5 set med 3 Gladiator's og 2 Merciless, skjold og cloak. Gleder meg til jeg klarer full epics, da skal vi heller se i arena :p

Lenke til kommentar
Hva mener dere blir viktigest å gjøre nå frem mot Wotlk? Tenkte å få en epic flyer da, og legge opp en del gull. Stemmer det at man bare kan bruke epic flyer i noen områder i Northend? Det er rimelig trist i såfall, i ny exp. burde man forvente at det var i orden.

 

Det viktigste er å ha det gøy. Det er bare tull å slite for å tjene opp penger, for inflasjonen vil føre til at du kan grinde samme sum på 1/4 av tiden i WotLK. Epic flyer vil du uansett få råd til på 80.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...