Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen arena noob spørsmål.

Må man ha et lag for å spille Arena?

Hvor lang tid vil det røffelig ta å får main hand og offhand swords? Dersom man har hele dagene tilgjengelig.

Er er på jobb, så får ikke teste det ut selv^^

Hvorfor er det slik at man ikke kan kjøpe swords med bagdes, mens man kan kjøpe daggers og fist wep.?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Noen arena noob spørsmål.

Må man ha et lag for å spille Arena?

Hvor lang tid vil det røffelig ta å får main hand og offhand swords? Dersom man har hele dagene tilgjengelig.

Er er på jobb, så får ikke teste det ut selv^^

Hvorfor er det slik at man ikke kan kjøpe swords med bagdes, mens man kan kjøpe daggers og fist wep.?

Du må ha et lag for å kunne spille om rating og får å kunne få poeng.

Arena poeng er basert på team rating så du kan spille 24/7 og du trenger ikke få noe mer poeng. på 1500 rating får du ca 250-300 poeng og main hand og off-hand swords som kjøpes for arena points trenger minimum 1800 Team og personal rating for å kunne kjøpes (S3) eller 2000 (s4)

Man kan ikke kjøpe swords for badges fordi de er for bra i PvE og de ville blitt for bra.

Lenke til kommentar
2 sekunder? Da har du kraftig internett.

Resultater 1 - 10 av ca. 4 340 000 for paid name change. (0,25 sekunder)

Du skal ha sabla treig linje for å bruke over 2 sekunder på å loade en google search-side.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar
Og da gikk vi Ot dere

Regner med man kan summone Ahune flere ganger?

Kan det vist du wiper. Dersom du dreper han, må en annen person i gruppa summone. Summonen er som en daily, dreper du ham, så må du vente til neste dag før du kan summone på ny.

Trenger ikke resette instance og cleare på ny, for å summone på nytt. Dette gjelder både for wipe og kill.

Syns forøvrig at Ahune var ganske nasty boss.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
er det noe shit med titler eller har folk fått titlene sine nå?

hadde jo mer enn høy nok rating i 2v2 og 3v3, sikker på at jeg hadde nok kamper i 2v2 også...

Blizzard har sagt at folk skal ha titlene sine innen førstkommende Onsdag. Står vel streng talt på news greia på siden av logginen?

Det var det med å logge på da, sitter ikke hjemme denne uka så har ikke spilt, logga på en gang og da hadde jeg jo så mad skriveskills at det gikk for fort :p (dårlig unnskyldning for jeg gadd ikke lese)

Forsåvidt, hva faen mente nesnomis(?) med sin kommentar? var det så dårlig skrevet?

Lenke til kommentar
Kjører premade AV, ganske fun igrunn. 600-650honor per av som varer i 10min :D

Japp, var i de raidet i sta, men så stakk jeg ut en time eller to. Når jeg kom tilbake så inspecta jeg en som var i de raidet. Og han hadde fått 6k honor nå. Så jeg joina igjen nå nettopp :).

Lenke til kommentar

Du skal ha sabla treig linje for å bruke over 2 sekunder på å loade en google search-side.

Først må du jo skrive "www.google.com", så må du skrive in søkeordet, så må du søke, så må du trykke på linken du tror gir deg riktig svar, så har du funnet det ut. 2 sekunder? Neppe :>

"Resultater 1 - 10 av ca. 1 050 000 for bajs. (0,06 sekunder)"

Lenke til kommentar
Noen som veit om det er mye kø/lag på Argent Dawn?

Har ikke erfart noe i mine år der.

Rett og slett en koselig server, selv om RPen har tapt seg kraftig, i alle fall på horde-sida :(

Økonomien er også litt oO

Ikke at jeg klager når jeg selger en stack iron til 32g, men likevel ...

Når jeg skal kjøpe meg noe og en shitty ting of the tiger for lvl 16 koster 20g ...

Lenke til kommentar

Først må du jo skrive "www.google.com", så må du skrive in søkeordet, så må du søke, så må du trykke på linken du tror gir deg riktig svar, så har du funnet det ut. 2 sekunder? Neppe :>

"Resultater 1 - 10 av ca. 1 050 000 for bajs. (0,06 sekunder)"

Jeg har egen google search bar i Firefox, så jeg trenger ikke gå inn på www.google.com. Og jeg trengte ikke trykke på linken, fordi svaret stod i brødteksten. Så det eneste jeg trenger å gjøre er å skrive inn søkeordet, og det klarer jeg på under 2 sekunder.

Men nå går vi fryktelig i detaljer her. Poenget mitt var at hva er vitsen å spørre i denne tråden, hvis man kan google svaret mye mye raskere?

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Ctrl+T, Tab, skive inn søkeord, enter, søkeresultatene kommer opp. Slik gjør ihvertfall jeg det med Firefox.

Hvorvidt dette er relevant for diskusjonen i det hele tatt er en annen sak. Tiden brukt på fjas kunne blitt brukt på noe annet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...