henrik_s Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) WoW Authenticator Paranoid som jeg er, har jeg ventet lenge på dette. Endret 28. juni 2008 av henrik_s Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 WoW Authenticator Paranoid som jeg her, har jeg ventet lenge på dette. Oh nice! Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Blizzard Authenticator Keyring Token Redd for keyloggere og slikt? Her er greia di :] WoW Authenticator Paranoid som jeg er, har jeg ventet lenge på dette. Skrev det samme to sider tilbake, men ingen la merke til det, eller brydde seg, tror jeg. Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Hva får man ut av å gjøre de festival questene? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Tabbarden får du i SP da. Lenke til kommentar
Roberthawkins Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 http://pl.youtube.com/watch?v=TkMh-WaWMJo&...feature=related :D Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Latterlig av blizzard å ta betalt for å bedre sikkerheten til kundene sine :/ Endret 28. juni 2008 av Belfez Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 haha er i IF atm med 40 stykker fra horde på stormscale. Dette skal bli gøy Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Botter du i IF óg, nå? Gidd det der da, er ikke stort bedre. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Botter du i IF óg, nå? Gidd det der da, er ikke stort bedre. La han få lov Ser virkelig ikke problemet at jeg bot'er av og til i AV. (Har et liv jeg vettu) Har ikke tid til å spille hele tida, og når jeg først spiller vil jeg ha det moro Men noen tips til Mage + Holy pala combo? vi sliter litt rundt 1600rating. Særlig mot druids Er vant til 3v3, der jeg + druid + rogue har et team på 1950 Endret 28. juni 2008 av *@lex* Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Tenk hvis alle var som deg, da hedde vi hvertfall ikke vunnet AV :S Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Ser virkelig ikke problemet at jeg bot'er av og til i AV. (Har et liv jeg vettu) Det der er så jævlig flamebaite :!: Vel nei, du har ikke noe mer liv enn oss andre Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Ser virkelig ikke problemet at jeg bot'er av og til i AV. (Har et liv jeg vettu)Har ikke tid til å spille hele tida, og når jeg først spiller vil jeg ha det moro Ja det var jo beste unnskyldningen jeg har hørt... Hver gang folk må påpeke at de "har et liv" for å heve seg over de andre. Jeg begynner å mistenke at "jeg har et liv" er forum-lingo for "jeg er en egoistisk kuk". Og i dette tilfellet ødelegger de samtidig for de andre som de forsøker å heve seg over. Når man må ødelegge for andre for at det skal være "moro" så er det på tide å A) innse at du mangler empati B) finne seg en hobby der andre mennesker slipper å møte deg. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Ja ok. Var kanskje idiotisk akkurat det der. Men er ikke nødvendig heller å dra fram boting hver gang jeg spør om noe Plager jo ikke dere uansett Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Det plager oss som er i AV sammen med en gjeng botere som "har et liv" Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Du bidrar til at laget Horde/Alliance (hva enn du spiller) taper noe som "plager" 39 andre spillere? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Jaja, 1 mann høres ikke så mye ut, men det kan faktisk være en som forsvarer en healer eller en dps som hjelper godt... Endret 28. juni 2008 av Dernel Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Sitter her og funderer om jeg skal få skaffet litt arena poeng og gå for litt brutal / venge. Hva er egentlig gode 2v2 comboer med mage ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå