Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Så lenge alle er oppmerksomme, vet hva de gjør og skal gjøre, så er de fleste bossene ganske lette i ssc/tk. Hydross kan være litt nasty ja, men resten er lettere, hvis vi ikke tenker på Vashj^^

Vashj er heller ikke så vanskelig egentlig, bare man har orden på trappene og batphasen.

KT er værre derimot, i disse dager tar de fleste guildene en del bosser i BT og MH før de greier å ta Kael.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hydross - lett, vi hadde aldri store problemer.

lurker - en jævel til folk forstår at de må hoppe i vannet

morogrim - trenger en decent tank og en paladin med enten litt defence gear eller pvpgear til å ta murlocks

karathress - healertest

leotass - retardcheck

vashj - bitch. tar lang tid å lære, en av de vanskligste encounterne noengang sammen med kael.

TK er cakewalk frem til kael som er vansklig.

Lenke til kommentar

Jeg vil også.

Hydross - Den mest irriterende bossen i hele jævla spillet. Egentlig ikke vanskelig, men den er utilgivelig mot spillere som gjør feil.

Lurker - Like vanskelig som Hakkar. Det er her du finner ut hvem i raidet ditt som er totalt idioter.

Morogrim - Haar du en god palatank er den easy mode.

Karathress - Riktig group setup og han er død.

Leotheras - Ikke ta aggro, og løp bort når han leker snurrebass, så er han død.

Vasjh - Ikke så veldig vanskelig, men den er såpass komplisert at det tar enkelte spillere ganske mange forsøk på å forstå hvordan man skal kaste den ballen. Bare prøv igjen og igjen, så detter hun ganske fort.

A'lar - Litt oppegående tanks, så er denne død.

Voidreaver - Enklere enn Gruul, burde dette første kvelden.

Solarian - YOU ARE THE BOMB

Kael'Thas - Den vanskeligste fighten utenfor Sunwell.

Mange av disse har sikkert blitt nerfa, jeg har ikke drept noen av de siden september/oktober i fjor.

Lenke til kommentar
Kael'Thas - Den vanskeligste fighten utenfor Sunwell.

Mange av disse har sikkert blitt nerfa, jeg har ikke drept noen av de siden september/oktober i fjor.

Jeg må ærlig innrømme at vi har wipa mye mer, og fortsetter å wipe, på Teron Gorefiend enn Kael'Thas. På KT kan man i det minste sette dugelige folk i kritiske roller. TG er så random at det er til å grine av :(

Edit: Første-utgaven av Archimonde gav oss også hodepine til tider.

Endret av elf_man
Lenke til kommentar

Syns ikke SSC/TK var så vanskelig egentlig:

Hydross: Gear check. (NR)

Lurker: Retard check.

Morogrim: Paladin check.

Karathress: Tank check.

Leotheras: Retard check/Gear check. (FR)

Vashj: Vanskeligste bossen jeg har tatt i TBC, tror vi brukte 2-3 uker eller noe sånt, jævlig mange bugs på den tiden dog. (Striders som deaggroer, Vashj som tilfeldig resetter osv.)

Void Reaver: Retard check.

Solarian: Gear check. (AR)

Al'ar: Utrolig random, men også tank check/retard check. Troll priest check også.

Kael'thas: Aldri sett :(

Raidet disse bossene i mars-mai i fjor, en del av de er sikkert forandret, da spesielt Solarian og Leotheras. Al'ar og Vashj er vel også fikset regner jeg med.

Lenke til kommentar

De hitter vel det targettet som har mest HP om jeg ikke tar feil, dog dette kan aldri være tanken. Jeg soaka iallefall forleden bolts som warlock, hadde 100ish Arcane Resistance (MD + MoTW) men jeg var også på curator hele tiden så var nok 2nd på threat. Usikker.

Det hørtes messy ut :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...