Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror dere det er vanskelig for en fyr med null erfaring i raid, med en 67 char, å få seg en grei guild?

Spørs hva du mener med grei guild. Du vil mest sansynlig få deg et guild som driver i karazhan osv uten større problemer :)

Lenke til kommentar
Tror dere det er vanskelig for en fyr med null erfaring i raid, med en 67 char, å få seg en grei guild?

Tror sjansene dine er bedre på 70 hvis du har skaffet deg det beste craftable/reputation/5mann pre-raiding gearet og du kan klassen din så godt at du vet hva slags spec, gems, enchants osv du skal bruke for optimal raid damage. Da kan du komme inn i ganske bra guild.

Hvis du bare kommer deg til 70, og får et par heroic epics så vil nok de fleste "greie" guild vurdere deg, fordi de rett og slett ikke aner hva som er bra eller ikke men ser på fargen.

Lenke til kommentar

Kom i kontakt med noen RL-venner eller internett-"venner" som kan vouche deg inn i et bra guild, så du slipper å dasse rundt i Kara dersom du er sulten på noe mer.

Det er den eneste muligheten jeg ser, med mindre du vil starte fra scratch.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Kom i kontakt med noen RL-venner eller internett-"venner" som kan vouche deg inn i et bra guild, så du slipper å dasse rundt i Kara dersom du er sulten på noe mer.

Det er den eneste muligheten jeg ser, med mindre du vil starte fra scratch.

jeg vil anbefalle å starte fra Kara farming før man går til gruul/maggs -> SSC/TK -> osv.

Det er der man begynner å få første raiding skills (ikke 5mans/heroics).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Wowhead -> s2 pris -> 978 Arena points for quickblade og 2283 Arena points for slicer.

Rating requirements = -50 fra forige sesong, 1850 - 50 = 1800.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Noen som har et bra alternativ til Loot Filter addonet? Tankte jeg skulle laste det ned nå så warlocks soul shards blei sletta automatisk over en max grense, men den har visst ikke blitt opdatert på 4 mnd og vil ikke bli opdatert heller

Hvis du vil slette soul shards over en max grense så downloader du Necrosis.

Lenke til kommentar
Noen som har et bra alternativ til Loot Filter addonet? Tankte jeg skulle laste det ned nå så warlocks soul shards blei sletta automatisk over en max grense, men den har visst ikke blitt opdatert på 4 mnd og vil ikke bli opdatert heller

Lootfilter funker fortsatt.

Lenke til kommentar

Kjipt, Zul'Aman feila stort idag. Vi hadde en ganske god gruppe, satt opp en taktikk og skulle ta de første 3 kistene. Vi går rett til Eagle, alle har gjort ham flere ganger før, og setter i gang. Folk var ikke raske nok til å flytte seg vekk fra tanken etter stormen, så tanken fikk for mange debuffs og døde. Wipe. Andre gangen begynte serveren med tullet sitt, og vi fikk lagg. Umulig å komme inn under stormen. Enda en wipe, folk får DC osv., og folk som fikk DC kom seg ikke inn igjen. Så vi klarte ikke en eneste kiste :p

Faktisk fikk vi kun tatt eagle og bear, fordi folk ikke klarte å logge inn etter at de fikk DC.

Lenke til kommentar

Etter å ha slitt i starten med Gruul, er nå både gruul og mag på farm. Onsdag downa vi lurker, litt kjipt wipe på 1% for et par uker siden. Sist uke var jeg ikke med, da var det vist wipe enda tidligere. Denne uke ble jeg med igjenn, delig å få ham ned. Han er jo egenlig lett som fy.

Hvordan er resten av ssc bossene sammenlignet med lurker? Forstått at hydross er litt nasty, så tror vi skal vente litt med han. Tror ikke tankenes resistant gear er helt klart heller. Skal begynne med litt TK også nå.

Tror jeg har ca 8 dager played på 70 så det skulle vell være en ok progress eller?

Edit: Mer leifer en man skulle tro var mulig.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...