StorPeder Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Bah... acount greia på wow-europe er tydligvis bugga. den sa bare at jeg hadde tastet feil visanummer, selv om det var helt riktig, og nå er det sperra fordi jeg har prøvd 3 ganger =( Noen som vet hvor lang tid det tar før jeg kan betale igjen da? I utgangspunktet 48 timer. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Er det bare jeg som ikke kommer inn på WoW-Europe.com? Kjøpte Gamecard idag, men kommer ikke inn for å aktivere det. Er det noen andre steder enn WoW-europe man kan manage en EU account?? Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Er det noen andre steder enn WoW-europe man kan manage en EU account?? Eh, nei.. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 L70ETC på Guitar Hero III Rock stars will be able to rip it up to “I am Murloc” by downloading it on Xbox LIVE Marketplace for Xbox 360 video game and entertainment system from Microsoft and the PLAYSTATION Store for the PLAYSTATION 3 computer entertainment system starting on June 26, 2008 in advance of the 2008 Blizzard Entertainment Worldwide Invitational held in Paris, France June 28 and June 29. Gwarglebargleblah! Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 *snip* keyloggere fungerer ikke sånn, så å copy/paste hjelper ikke. vet ikke om du vet hva du snakker om, men keyloggere fungerer nøyaktig sånn: logger tastetrykk. Derav navnet "key logger"... Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Du er ikke den eneste, LarZen. www.mmo-champion.com og masse andre sider/blogger skriver om dette, hver dag. Jeg får en aldri så liten ståtiss hvis de annonserer at Diablo 3 kommer. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 *snip* keyloggere fungerer ikke sånn, så å copy/paste hjelper ikke. vet ikke om du vet hva du snakker om, men keyloggere fungerer nøyaktig sånn: logger tastetrykk. Derav navnet "key logger"... De leser clipboard også. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 *snip* keyloggere fungerer ikke sånn, så å copy/paste hjelper ikke. vet ikke om du vet hva du snakker om, men keyloggere fungerer nøyaktig sånn: logger tastetrykk. Derav navnet "key logger"... De leser clipboard også. Ikke alle Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Hva er den beste weaponenchanten for retripally? Executioner? Lenke til kommentar
Emfren Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Egentlig ville jeg tro at Savagery er bedre, med tanke på at du ofte bruker trege våpen (som resulterer i færre procs). Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Executioner hvis du har litt armorignorance fra før. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 kommer jo helt an på gearet ditt, jeg bruker mongoose atm siden det er det som er best med mitt gear. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Gearet mitt er ikke noe å skryte av akkurat nå, og vil tro jeg trenger crit. Mongoose da? Er det lol på pala? Lenke til kommentar
Emfren Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Mongoose er bra på paladin (så lenge du ikke er prot ) Alt kommer an på hvordan resten av gearet er Lenke til kommentar
Sink Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Oh! Raida for første gang med den nye guilden i dag, har ikke raida på 2 måneder så det var litt uvandt i starten, men fantastisk deilig var det også. Regner med det tar litt tid før jeg får phat loot tho, nederst på dkp list og trial, men det får gå. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Oh! Raida for første gang med den nye guilden i dag, har ikke raida på 2 måneder så det var litt uvandt i starten, men fantastisk deilig var det også. Regner med det tar litt tid før jeg får phat loot tho, nederst på dkp list og trial, men det får gå. Samme gjelder meg i Order så . Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Tror dere det er vanskelig for en fyr med null erfaring i raid, med en 67 char, å få seg en grei guild? Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Neppe. Du må til 70 før du kan raide da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå