Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Bah... acount greia på wow-europe er tydligvis bugga. den sa bare at jeg hadde tastet feil visanummer, selv om det var helt riktig, og nå er det sperra fordi jeg har prøvd 3 ganger =( Noen som vet hvor lang tid det tar før jeg kan betale igjen da?

I utgangspunktet 48 timer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

L70ETC på Guitar Hero III

Rock stars will be able to rip it up to “I am Murloc” by downloading it on Xbox LIVE Marketplace for Xbox 360 video game and entertainment system from Microsoft and the PLAYSTATION Store for the PLAYSTATION 3 computer entertainment system starting on June 26, 2008 in advance of the 2008 Blizzard Entertainment Worldwide Invitational held in Paris, France June 28 and June 29.

Gwarglebargleblah!

Lenke til kommentar

Oh! Raida for første gang med den nye guilden i dag, har ikke raida på 2 måneder så det var litt uvandt i starten, men fantastisk deilig var det også. Regner med det tar litt tid før jeg får phat loot tho, nederst på dkp list og trial, men det får gå.

Lenke til kommentar
Oh! Raida for første gang med den nye guilden i dag, har ikke raida på 2 måneder så det var litt uvandt i starten, men fantastisk deilig var det også. Regner med det tar litt tid før jeg får phat loot tho, nederst på dkp list og trial, men det får gå.

Samme gjelder meg i Order så :p.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...