Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kalkulerte meg nettopp frem til at Gift of Arthas kan resultere i haugevis med ekstra skade i et raid. La MT drikke, boss blir curset, og tar 8 ekstra skade på alt.

 

La oss si at en fury-warrior slår ca. 1 gang i sekundet (mainhand, offhand, bloodthirst og flurry). 8 skade * 60 = 480 ekstra skade per minutt. Så ganger man dette med antall folk i raidet, minus et par stykker for å kompensere for mangel på 1.0-angrep.

 

Er det noe muffens med dette som jeg ikke vet om? Vet at enkelte ting ikke kan bli diseaset, men dette burde jo være en sak som MT-er burde helle i seg til de blir blå i ansiktene.

Lenke til kommentar
Kalkulerte meg nettopp frem til at Gift of Arthas kan resultere i haugevis med ekstra skade i et raid. La MT drikke, boss blir curset, og tar 8 ekstra skade på alt.

 

La oss si at en fury-warrior slår ca. 1 gang i sekundet (mainhand, offhand, bloodthirst og flurry). 8 skade * 60 = 480 ekstra skade per minutt. Så ganger man dette med antall folk i raidet, minus et par stykker for å kompensere for mangel på 1.0-angrep.

 

Er det noe muffens med dette som jeg ikke vet om? Vet at enkelte ting ikke kan bli diseaset, men dette burde jo være en sak som MT-er burde helle i seg til de blir blå i ansiktene.

5569450[/snapback]

 

Tror det e FØR armor reduction. Så 8 mer damage blir helst redusert til kansje 5. Og det du sier om at mobs i MC osv er immun.

Lenke til kommentar
Man leverer inn ting man bruker i assorterte professions. Har du ingen professions, kan du levere inn dyre-biter eller de "beste" tingene til hver yrke (thorium widgets, rugged armor kit og dense grinding stones).

 

360 thorium widgets var den billigste måten for meg. 3 thorium bars + 1 runecloth = 1 widget.

5565065[/snapback]

 

 

Saken er jo at jeg bare har tailoring og herbalism som professions. Så hvem må jeg drepe for å få nok ting?

Lenke til kommentar
Trenger litt hjelp med UIen min.

Det jeg ønsker er en bar med xp/h - time to lvl, samt en addon som viser dmg-dealing fra alle i teamet. Location (x,y) hadde også vært fine greier.

 

Hvor kan jeg finne noe slikt?

 

edit: la til noe

5572045[/snapback]

1 Titan panel:

Viser tid til level hvor du er på mappet og en god del andre ting, anbefales.

2 Recap:

Recap viser skade og alt sånn, er til og med laget for titan panel(den versjonen jeg linker til that is) bruker den selv og er veldig fornøyd

3 Damagemeter:

Den er vel den mest populære dmg måleren, så den duger nok den og.

 

 

1 2 3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...