Jørgen Sørheim Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Ja, den er helt genial. Den avbryter også spellcastingen om boblen kommer opp halvveis i et spell. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Driver og lurer på om jeg skal slutte eller ikke. Eller kanskje bare ta en pause... Argh, vanskelig valg.... Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Er ikke den addonen litt på kanten, Psilo?` Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Ja, den er helt genial. Den avbryter også spellcastingen om boblen kommer opp halvveis i et spell. 5567328[/snapback] kan jeg are spørre om hvordan den vet hvilken rank du kaster? om du kaster rank 1 ville den gå fort eller registreres alt som siste rank (delvis raskeste cast time)? Lenke til kommentar
Solid Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Driver og lurer på om jeg skal slutte eller ikke. Eller kanskje bare ta en pause... Argh, vanskelig valg.... 5567886[/snapback] La wow brenne!! Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Der fikk jeg overraskende Bloodfang Spaulders (Shoulders) fra Chromaggus. Glad nå! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Kalkulerte meg nettopp frem til at Gift of Arthas kan resultere i haugevis med ekstra skade i et raid. La MT drikke, boss blir curset, og tar 8 ekstra skade på alt. La oss si at en fury-warrior slår ca. 1 gang i sekundet (mainhand, offhand, bloodthirst og flurry). 8 skade * 60 = 480 ekstra skade per minutt. Så ganger man dette med antall folk i raidet, minus et par stykker for å kompensere for mangel på 1.0-angrep. Er det noe muffens med dette som jeg ikke vet om? Vet at enkelte ting ikke kan bli diseaset, men dette burde jo være en sak som MT-er burde helle i seg til de blir blå i ansiktene. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Har ikke sett på talla, men folk er i stor grad låst fast i tankegangen om at bruk av debuffslots er fy-fy selv om det begynner å bli en stund siden det ble økt til 16. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Kalkulerte meg nettopp frem til at Gift of Arthas kan resultere i haugevis med ekstra skade i et raid. La MT drikke, boss blir curset, og tar 8 ekstra skade på alt. La oss si at en fury-warrior slår ca. 1 gang i sekundet (mainhand, offhand, bloodthirst og flurry). 8 skade * 60 = 480 ekstra skade per minutt. Så ganger man dette med antall folk i raidet, minus et par stykker for å kompensere for mangel på 1.0-angrep. Er det noe muffens med dette som jeg ikke vet om? Vet at enkelte ting ikke kan bli diseaset, men dette burde jo være en sak som MT-er burde helle i seg til de blir blå i ansiktene. 5569450[/snapback] Tror det e FØR armor reduction. Så 8 mer damage blir helst redusert til kansje 5. Og det du sier om at mobs i MC osv er immun. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Joda, men likevel. Roguer har jo Hemorrhage som fungerer på nøyaktig samme måten, den blir jo skrytt opp i skyene. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 En kjapp måned i MC, Majordomo nede, nå @ Ragnaros! Nå gjenstår bare farming etter mer epixx, er jo gøy det også. Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Hmm, venter i spenning på å finne ut av om 240k honor den uka her er nok for å gå fra 75% progress på rank 7 -> rank 9 Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Man leverer inn ting man bruker i assorterte professions. Har du ingen professions, kan du levere inn dyre-biter eller de "beste" tingene til hver yrke (thorium widgets, rugged armor kit og dense grinding stones). 360 thorium widgets var den billigste måten for meg. 3 thorium bars + 1 runecloth = 1 widget. 5565065[/snapback] Saken er jo at jeg bare har tailoring og herbalism som professions. Så hvem må jeg drepe for å få nok ting? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Heh, artig. Tok meg en tur med priesten i DM west, tenkte jeg skulle snappe opp Blade of the new moon (+19 shadowdmg) fra Immol'thar. Neida, jeg fikk Cloak of the Cosmos (+26 til healing) og trinket-boken (10 fr, +33 til healing, 4 mp5). Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Spurte her men har ikke fått svar enda, så spør like godt her også. Hva heter den addon'n som viser castbaren til fienden? 5566265[/snapback] *Herme* Trykk Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Saken er jo at jeg bare har tailoring og herbalism som professions. Så hvem må jeg drepe for å få nok ting? 5571105[/snapback] Da er det vel "evil bat eyes" og "glowing scorpid blood" du må cashe inn. Første får du i WPL (og muligens EPL), siste får du i Silithius. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Du får også Glowing scorpiod blood i Burning steppes og i Blated lands. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) Trenger litt hjelp med UIen min. Det jeg ønsker er en bar med xp/h - time to lvl, samt en addon som viser dmg-dealing fra alle i teamet. Location (x,y) hadde også vært fine greier. Hvor kan jeg finne noe slikt? edit: la til noe Endret 8. februar 2006 av suzze Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Trenger litt hjelp med UIen min. Det jeg ønsker er en bar med xp/h - time to lvl, samt en addon som viser dmg-dealing fra alle i teamet. Location (x,y) hadde også vært fine greier. Hvor kan jeg finne noe slikt? edit: la til noe 5572045[/snapback] 1 Titan panel: Viser tid til level hvor du er på mappet og en god del andre ting, anbefales. 2 Recap: Recap viser skade og alt sånn, er til og med laget for titan panel(den versjonen jeg linker til that is) bruker den selv og er veldig fornøyd 3 Damagemeter: Den er vel den mest populære dmg måleren, så den duger nok den og. 1 2 3 Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Trenger litt hjelp med UIen min. Det jeg ønsker er en bar med xp/h - time to lvl, samt en addon som viser dmg-dealing fra alle i teamet. Location (x,y) hadde også vært fine greier. Hvor kan jeg finne noe slikt? edit: la til noe 5572045[/snapback] LAX XP-bar Damage Meters Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå