Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Arrrrgh! Er så kjedelig i BG for tiden, og jeg vil ha PvP gear :p Er ikke sikker på hvilken battlegroup Grim Batol er i men horde er hvertfall forferdelige der. En av 3 AB kamper jeg var med i vant vi så vidt. Og er nesten det samme i alle BGene utenom AV, der vinner vi som oftest, og så har vi noen gode øyeblikk i EotS og, men WSG og AB, helt forferdelig.

Lenke til kommentar
Arrrrgh! Er så kjedelig i BG for tiden, og jeg vil ha PvP gear :p Er ikke sikker på hvilken battlegroup Grim Batol er i men horde er hvertfall forferdelige der. En av 3 AB kamper jeg var med i vant vi så vidt. Og er nesten det samme i alle BGene utenom AV, der vinner vi som oftest, og så har vi noen gode øyeblikk i EotS og, men WSG og AB, helt forferdelig.

Vinner dere som oftest AV? Woot. Jeg spiller alliance på Grim Batol. Dere vinner alt unntatt AV og Eots.

Lenke til kommentar
Vinner dere som oftest AV? Woot. Jeg spiller alliance på Grim Batol. Dere vinner alt unntatt AV og Eots.

Trodde jeg svarte i stad men det gikk visst ikke så bra.

Jeg har hatt en helt annen opplevelse i min ganske korte PvP kariere på Grim. Har som regel tapt alt av WSG og AB og vunnet det meste av AV og EotS.

Må legge til at jeg er 70 da. Om du er lavere level tror jeg det blir noe helt annet.

Lenke til kommentar
Vinner dere som oftest AV? Woot. Jeg spiller alliance på Grim Batol. Dere vinner alt unntatt AV og Eots.

Trodde jeg svarte i stad men det gikk visst ikke så bra.

Jeg har hatt en helt annen opplevelse i min ganske korte PvP kariere på Grim. Har som regel tapt alt av WSG og AB og vunnet det meste av AV og EotS.

Må legge til at jeg er 70 da. Om du er lavere level tror jeg det blir noe helt annet.

Er lvl 70 ja. Og vi mener det omvendte av hverandre. Jaja.

Lenke til kommentar
Arrrrgh! Er så kjedelig i BG for tiden, og jeg vil ha PvP gear :p Er ikke sikker på hvilken battlegroup Grim Batol er i men horde er hvertfall forferdelige der. En av 3 AB kamper jeg var med i vant vi så vidt. Og er nesten det samme i alle BGene utenom AV, der vinner vi som oftest, og så har vi noen gode øyeblikk i EotS og, men WSG og AB, helt forferdelig.

Vinner dere som oftest AV? Woot. Jeg spiller alliance på Grim Batol. Dere vinner alt unntatt AV og Eots.

 

Døh, AV og Eots vinner vi jo stadig vekk, var litt verre i dag, siden s2 for honor og greier, men "vanlige dager" vinner vi Av nesten hver gang, Ab og Wsg er litt veldig verre med.

 

Grim batol er Misery battlegroup foresten

Lenke til kommentar

O-m-g.

Her om dagen ble jeg disconnected masse, ble litt frustrert, men tenkte ikke stort over det, til jeg logger på igår for å se at jeg har masse level 1 characters i Orgrimmar på forskjellige servere. Regner med kontoen min har blitt brukt til å goldspamme i Orgrimmar eller noe sånt. Det er greit liksom, de hadde ikke tatt gull eller gear fra karakteren min, så slettet de og tenkte ikke stort mer over det.

 

Så skulle jeg raide igår, ble disconnected 3-4 ganger, så jeg ville tro det var de samme folkene igjen, så når raidet var over (Klokka 23.) gikk jeg så fort jeg kunne inn på WoW-europe (Hurra for nedetider :w00t: ) og gjorde en retrieve password for å copy/paste hver gang jeg logger inn, for å slippe evt. keyloggere (som virusprogrammet ikke finner, btw), men selvfølgelig fikk jeg ikke noe mail igår, så logget ut, ganske trygg mtp at de ikke kan få tak i passordet mitt, når ikke engang jeg kan. Så jeg sendte en ny "retrieve password" idag, uten hell.

 

Så jeg tar opp telefonen, klar til å ringe men får som svar i telefonen at de har tekniske problemer i Account and Billing, så jeg får ikke tak i dem heller.

 

Bra start på dagen! :laugh:

Lenke til kommentar

Ja, kan virke som ikke alt er helt greit med account management siden.

Accounten min bugga den 23 juni, da skulle den egentlig betalt autmatisk for en ny måned, istede måtte jeg vente 5-6 timer for å komme inn på accountsiden i går kveld for å reaktivere det :p ...var litt uheldig siden jeg har gleda meg "litt" til s4 start ;) hehe

Ble istede en senere kveld enn planlagt og en hard dag på jobben i dag. ;0)

Endret av Xiffic
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...