Gjest Harley Quinn Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Håper virkelig at de bestemmer seg for å gi oss lvl 30 mount patchen nå. Trenger den virkelig til en alt. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Den kommer nok ikke idag du. Lenke til kommentar
dup Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Hei Jeg er en av de som faktisk liker å levle figurer, og har en level 70 som kan hjelpe litt på vei. Men jeg lurer på: Med min 70 lock (aff. speccet), og kun grønt og blått utstyr (mest grønt), hvor "høyt" instancer kan jeg ta solo? (Kan jo selvsagt prøve meg frem, men greit å få en pekepinn ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) jada! nå skulle egentlig Servrene være opp men er utsatt til 13.00 :@ Jeg leste det en plass på ett annet forum, men noen som vet hvorfor/har en sikker kilde? om du ikke har funnet det. EDIT: Veit ikke hvorfor, though. Endret 25. juni 2008 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
andykiller Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Hei Jeg er en av de som faktisk liker å levle figurer, og har en level 70 som kan hjelpe litt på vei. Men jeg lurer på: Med min 70 lock (aff. speccet), og kun grønt og blått utstyr (mest grønt), hvor "høyt" instancer kan jeg ta solo? (Kan jo selvsagt prøve meg frem, men greit å få en pekepinn ) Spec 204100 så kan du ta det meste fram til outland,. Lenke til kommentar
dup Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Hei Jeg er en av de som faktisk liker å levle figurer, og har en level 70 som kan hjelpe litt på vei. Men jeg lurer på: Med min 70 lock (aff. speccet), og kun grønt og blått utstyr (mest grønt), hvor "høyt" instancer kan jeg ta solo? (Kan jo selvsagt prøve meg frem, men greit å få en pekepinn ) Spec 204100 så kan du ta det meste fram til outland,. Høres lovende ut! Selv med for det meste grønt utstyr altså? Er det noen som gidder å sette opp et slikt 20/41/00-tre? Lenke til kommentar
Shadowman_15 Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 utsatt til 13:00 og wow-europe forumet er nede.. de gidder vel ikke whine om at det er utsatt :!: Noen som vet når ca. wow-europe.com kommer opp igjen? Må få registrert mere spille tid Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Like greit å sitte på jobb ja. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Høres lovende ut! Selv med for det meste grønt utstyr altså? Er det noen som gidder å sette opp et slikt 20/41/00-tre? Personlig ville jeg tatt noe sånt, syns felguarden gikk tom for mana utrolig fort med bare 1/3 Mana feed. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 utsatt til 13:00 og wow-europe forumet er nede.. de gidder vel ikke whine om at det er utsatt :!: Noen som vet når ca. wow-europe.com kommer opp igjen? Må få registrert mere spille tid Nå. http://www.wow-europe.com/en/index.xml Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 utsatt til 13:00 og wow-europe forumet er nede.. de gidder vel ikke whine om at det er utsatt :!: Noen som vet når ca. wow-europe.com kommer opp igjen? Må få registrert mere spille tid Nå. http://www.wow-europe.com/en/index.xml Er ikke oppe her. Lenke til kommentar
Roberthawkins Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 står bare å loader på login^^ Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Hall of Legends atm, ganske så fullt opp, og jeg finner ikke armor-vendoren inni alle de folkene Tror jeg går og samle opp litt mer honor og venter til det har roet seg litt ned Edit: Inni her en plass er armor-vendoren: Edit2: Arena vendor området i Nagrand: Endret 25. juni 2008 av Andeby Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Utrolig frustrerende at jeg ikke kommer meg inn på wow-europe... Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Til alle dere som skal kjøpe eller sjekke S4. Da foreslår jeg at dere stikker til der dere kan melde dere på arena i Shattrath. Også bak de folkene står det en kar som selger s4. Lenke til kommentar
kafan Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Har alle klasser fått rating på off-hand S4 eller er det kun huntere ? Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Til alle dere som skal kjøpe eller sjekke S4. Da foreslår jeg at dere stikker til der dere kan melde dere på arena i Shattrath. Også bak de folkene står det en kar som selger s4. eller i gadgetzan, ingen folk der:D Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Har en haug med greenies som har stam og resistance. Nå er det på tide å rydde i banken, og jeg lurer på hvilke typer resistance er det jeg garantert IKKE vil trenge videre? Jeg er rogue og guildet har begynt på BT/MH. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå