Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Sett bortifra opptil 840 armor mer på de fleste mages mot melee teams, så er det vel ikke noe merkbar forskjell nei :)

 

Det å få en 2k Ice Lance i trynet er vel heller ikke noe dumt. Blir som en Backlash bare for mages med Frostbite/Ice Armor nå. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva skal en ehancement shaman gjøre når han er rootet? Nettopp, h*n får ikke gjort en dritt. Stå der å vente på dispell / debuffen løper ut. Det er en merkbar nerf for enh. shamans vs. mages, selvom det ikke er noen merkbar forskjell for andre klasser.

Rart, når jeg spiller så kan priests, hunters og warlocks også dispelle.

 

Ingen andre meleeklasser kan gjøre noe når de blir rootet heller.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

ingen tvil om at melee dominerer arena nå. Er ikke så rart heller, siden de skalerer mye bedre enn magic klasser. Var akkurat sånn før TBC også...

 

Rogue, warrior og druid er vel de som er mest spillt i arena tenker jeg. Pve geared rogues er helt uansvarlige, warriors er fremdeles en av de mest mobile klassene og hvorfor spille en annen healer enn druid? Beste spammable cc, unsnarable, nesten uendelig med mana og travelform. Balansert klasse. Druid is the new warlock ?

Lenke til kommentar
Slik jeg forstår det taper horde i de flester battlegrouper for tiden. =/

 

Javel. Ka battlegroup er det då? "Make-believe" ?

 

Taper alt av AB, WSG er tap i 3 av 4 tilfeller, Eots er 50/50, og er pina begynt å tape AV'ane og no... på ally sida. Ka horder klager etter er forbi mi fatteevne.

 

WTT 3 70 allychars for 3 70 hordechars ^^

 

Nightfall actually ...

Lenke til kommentar
Mages:

Frost Armor, Ice Armor, Mage Armor, and Molten Armor are no longer Magic effects and cannot be dispelled.

 

Warlocks:

Demon Skin, Demon Armor, and Fel Armor are no longer Magic effects and cannot be dispelled.

 

Da burde det samme gjelde shaman's earthshield egentlig...

Shaman's er jo spillets letteste bytte. Alle klasser burde ta ned en shaman.

Feit klasse, men desverre så må man ha veldig godt gear eller überskills for å hevde seg.

På den annen side så synes jeg det er spillets morsomste klasse å spille.

Lenke til kommentar

Kanskje klassen er morsom fordi du må ha litt skill for å hevde deg, tenkt over det?

 

Forskjellen mellom Earth Shield og Mage/Warlock armor er at du kan slenge den på hvem som helst i gruppa, og det er en healing spell.

 

Med den tankegangen burde druids sin lifebloom/rejuv/regrowth være undispellable, og priests sin renew/power word shield/prayer of mending være det samme. Ja, hvorfor ikke bare fjerne dispel fra spillet?

 

Vet likevel hvor irriterende det er å få Earth Shield fjernet av for eksempel Arcane Shot, som i tillegg gjør ganske heftig skade, men å gjøre den udispellbar er for drøyt.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn
jada! nå skulle egentlig Servrene være opp men er utsatt til 13.00 :@

 

Det er vel ganske typsik. Og jeg som håpet å få kommet meg til 70 før jeg dro nedover til WWI, men det rekker jeg nok ikke.

Lenke til kommentar
Med den tankegangen burde druids sin lifebloom/rejuv/regrowth være undispellable, og priests sin renew/power word shield/prayer of mending være det samme. Ja, hvorfor ikke bare fjerne dispel fra spillet?

 

Med 30% dispell resist og instant healing når du dispeller lifebloom, er det veldig veldig nært..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...