Sink Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Da har jeg igjen kjøpt playtime på presten min og fått meg nytt guild, får se om det blir noe raiding fremover Lenke til kommentar
StarGazer Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Kom nettopp tilbake til wow en tur og må si jeg elsker arena. Første matchen, på 1500 rating, så møter vi en dobbel warglaive rogue. Herlig! Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Du får ta det som et hint på at du ikke er klar for å begynne igjen Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Nå er det ekstra ille den perioden her, fordi en haug med teams starter på nytt, mekker teams, inviter andre folk som kommer inn i teamet med 1500 personal rating for å satse på Gladiator. Starten av S4 vil også bli kaotisk om du spiller med én gang. Vanligvis er det ikke så ille, er vel kanskje timingen din som var uheldig. EDIT: Typo. Endret 25. juni 2008 av Quicko Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Kom nettopp tilbake til wow en tur og må si jeg elsker arena. Første matchen, på 1500 rating, så møter vi en dobbel warglaive rogue. Herlig! Warglaives har vel ingenting med arena å gjøre? Tenk om han er helt håpløs i PvP og ikke kommer høyere? Grunn til at man ikke får lolglaives fra arenapoeng, vetdu. Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Nei, men en med blues har vel heller liten sjangs mot en rogue med warglaives. Uansett skills. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Vel, rogues trenger ikke skills lenger... Og de får en damagebuff på 8% i season 4. En kompis av meg fikk nettopp gladiatortittel og mount-"drømmen" ødelagt på grunn av at de bare møter rogue teams. Makan til ubalansert class. Kult å sitte her å LAN'e med han, når jeg ikke får kontakt nå ja. Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 For ikke å snakke om Warlocks. Ja, de er jo helt balanserte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 For ikke å snakke om Warlocks. Ja, de er jo helt balanserte. QQ moar vi snakker om rogues som faktisk er overbefolket i arena. Du kan suge mot warlocks 1v1, greit ubalansert, suger du 2v2, gjør du noe feil. Suger du mot rogues 2v2, vel. Ikke mye du kan gjøre hvis du dør første stun lock Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 "QQ moar" selv. Om du QQ'er om at rogues er OP, QQ'er jeg om at warlocks er OP. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Forskjell på fakta og QQ Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Må nok si at rogues er vassere denne sesongen. Er en grunn til at rogues blir nerfa og casters buffa i S4. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Blei ikkje det nettopp sagt at rogues fikk buff? Uten at eg veit om det er noke hold i det. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Hørt de får en damagebuff på 8% jeg. Har ikke hørt noe om det Quicko nevnte. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Rogues blir nerfa ved at cheat death blir justert i neste patch. Ingen forandringer for mage, derimot, så om vi blir buffa må det være gear. Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Hørte noe om at noe armor-ting for mages blir "Physical Buff" som gjør de immune mot dispelling. Leste noe om en shaman som sa dette var helt på jordet, fordi det gjorte enhancement shaman enda mindre viable enn de allerede er. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Mages: Frost Armor, Ice Armor, Mage Armor, and Molten Armor are no longer Magic effects and cannot be dispelled. Warlocks: Demon Skin, Demon Armor, and Fel Armor are no longer Magic effects and cannot be dispelled. Endret 24. juni 2008 av PSV Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Det er bare at Ice Armor, Molten Armor og Mage Armor ikke kan dispelles. Ikke noe stor buff det. Skjønner ikke hva shamanen klager over, eneste som skjer er at han ikke kan purge bort akkurat de buffsa. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Sjekk Frostbite Baghera, evt hva Frost/Ice Armor gjør. Endret 24. juni 2008 av PSV Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Hva skal en ehancement shaman gjøre når han er rootet? Nettopp, h*n får ikke gjort en dritt. Stå der å vente på dispell / debuffen løper ut. Det er en merkbar nerf for enh. shamans vs. mages, selvom det ikke er noen merkbar forskjell for andre klasser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå