Dernel Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 klarer du 5 hele dm-boosts på under 1 time da? Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 klarer du 5 hele dm-boosts på under 1 time da? Tror da jeg klarte det med prot palan Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) heisann. jeg å dama sitter på samme nettverk, like langt unna routeren. jeg har 1 gig ram, 256 minne på skjermkortet, 2 kjerneprosessor osv. på hennes er det 154 ms, helt normalt og ikke noe at den henger seg opp. på min er det 2400 ms, bra fps, og 1 gang i minuttet stopper den helt i noen sekunder. hva kan være feil? sitter på "høy ytelse" på strømplan osv! på oppgavebehandling står det at 10 % av prosessoren er i bruk, og at 80% av minnet blir brukt. Endret 22. juni 2008 av Flacid Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Noen som vet hva gjennomsnittsventetiden på account retrival er om dagen? xD Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Noen som vet hva gjennomsnittsventetiden på account retrival er om dagen? xD Det vil si at du sletta en character ved en feiltagelse og sendte ticket til GM? Tok ikke mer enn 1 time kanskje for en kamerat av meg. Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 heisann. jeg å dama sitter på samme nettverk, like langt unna routeren. jeg har 1 gig ram, 256 minne på skjermkortet, 2 kjerneprosessor osv. på hennes er det 154 ms, helt normalt og ikke noe at den henger seg opp. på min er det 2400 ms, bra fps, og 1 gang i minuttet stopper den helt i noen sekunder. hva kan være feil? sitter på "høy ytelse" på strømplan osv! på oppgavebehandling står det at 10 % av prosessoren er i bruk, og at 80% av minnet blir brukt. nå ble den helt fin plutselig. bortsett fra at den henger seg opp i 10 sec hvert minutt.. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Noen som vet hva gjennomsnittsventetiden på account retrival er om dagen? xD Det vil si at du sletta en character ved en feiltagelse og sendte ticket til GM? Tok ikke mer enn 1 time kanskje for en kamerat av meg. Nei det vil si at jeg har "mista" accounten og skal ha den tilbake ved og sende Webform til Blizzard. Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Noen som vet hva gjennomsnittsventetiden på account retrival er om dagen? xD Det vil si at du sletta en character ved en feiltagelse og sendte ticket til GM? Tok ikke mer enn 1 time kanskje for en kamerat av meg. Nei det vil si at jeg har "mista" accounten og skal ha den tilbake ved og sende Webform til Blizzard. sendte mail til de om at jeg "mista" min. tok 1 mnd. før jeg fikk vite at den var suspenda pga suspected for account trading. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Flacid: Å nevne fruen sine specs vil ofte ha innvirkning på svaret du får. Uansett, det høres ut som et nettverkskortproblem. Regner med du bruker trådløst når du nevner avstand fra router? Prøv å oppdatere driverene til nettverkskortet ditt, eller plugg en kabel inn i maskinen og se om det forbedrer seg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Der ja. Illidan down. Tøft! Droppa det noe du fikk bruk for der? Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 heisann. jeg å dama sitter på samme nettverk, like langt unna routeren. jeg har 1 gig ram, 256 minne på skjermkortet, 2 kjerneprosessor osv. på hennes er det 154 ms, helt normalt og ikke noe at den henger seg opp. på min er det 2400 ms, bra fps, og 1 gang i minuttet stopper den helt i noen sekunder. hva kan være feil? sitter på "høy ytelse" på strømplan osv! på oppgavebehandling står det at 10 % av prosessoren er i bruk, og at 80% av minnet blir brukt. nå ble den helt fin plutselig. bortsett fra at den henger seg opp i 10 sec hvert minutt. Norton Internet Security? Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) Er det bare hos meg, eller er wow eu siden mer nede en oppe de siste dagene? edit: Hjalp og klage litt her, da dukka siden opp igjen Endret 23. juni 2008 av MrNielsen Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 funket fint når jeg prøver å gå på siden. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Da er jeg oppe i 50k honor Gleder meg til Onsdag Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 75k her, og 100 marks av alt og 3600 arena points :> Mangler litt rating for duelist rank enda dog. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 At dere orker, blir lei etter 10 runder med pvping jeg :S Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) jada, eide nettopp en rogue med begge warglavies fra Guildet Method i 2v2 :> EDIT: og der griseeide de oss (3-1 :O) Endret 23. juni 2008 av Rostad Lenke til kommentar
xTep Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Yay, allies må ha det fint i BG om dagen. Spesielt EOS er jævlig, de starter 15vs7 omtrent hver gang. Horde er nesten aldri full før etter 5 min, og da er det som oftest tapt uansett. Elendig queue system ftl (Cyclone) Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Er slik på Misery og Alliance vinner hver EOTS for tiden, akkurat på den måten du nevner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå