Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pugging med folk som nettopp har blitt 70 må jeg si er veldig gøy. (Tank under 10k hp med peiling (!), mage med knappe 400 spelldamage, warlock med knappe 300 spelldamage, int gems og en horribel spec, samt en rogue med peiling, men dårlig linje.

 

Brukte 3 timer i Magisters' Terrace i dag med pug, en warlock som seeda pulls med crowd controls i, en mage som trodde han kunne sheepe mange targets samtidig, veldig gøy, første gang på veldig lenge, fint å se igjen litt hvordan jeg selv opptrådte etter å nettopp ha blitt level 60. :)

 

Rewards fikk jeg også:

To nye navn på friends list på folk som kunne spille, gem, kitty-sko og heroic attunement.

Endret av PSV
Lenke til kommentar
Slik jeg forstår det taper horde i de flester battlegrouper for tiden. =/

 

Javel. Ka battlegroup er det då? "Make-believe" ?

 

Taper alt av AB, WSG er tap i 3 av 4 tilfeller, Eots er 50/50, og er pina begynt å tape AV'ane og no... på ally sida. Ka horder klager etter er forbi mi fatteevne.

 

WTT 3 70 allychars for 3 70 hordechars ^^

Lenke til kommentar
Første gang jeg har møtt noen fra forumet :D

post-100859-1214009297_thumb.jpg

HAHA, du som spilte sammen med den boomkinen sant?

 

Edit: Kan jeg spørre hvorfor du er på så lav rating forhold til gearet ditt? :p

2 vengeful, like mange som deg? : p General's boots, blå ring.

Vil si du har bedre gear enn han jeg meri.

Lenke til kommentar

Teamet ligger på 1800 nå.

Jeg leava og hjalp en kompis få points på et annet team, da ble personal rating lav. Og da møter man teams lik personal rating.

 

Om du mente 1800 er dårlig så er jeg enig, men vet ikke om dette er gyldig unnskyldning, jeg HÅPER jeg gjør noe feil men alle kampene våre som ender i outlast hvor vi vinner mana racet, ender det opp med at det andre teamet får random crit-streak/3macestuns på rad eller begge sammen, så vi taper etter en kamp hvor vi har styrt i 20 min.

 

Det føles som mine crits kommer sånn en gang i blant, blanda inn i: hit, hit, miss, parry, crit, hit, hit gjennom hele kampen.

Mens andre bare står og hitter og aldri critter før det virkelig gjelder og da critter 10 ganger på rad. :s

 

Som sagt, jeg håper det er noe jeg gjør feil, men klarer ikke å finne det ut for å være ærlig, ettersom jeg pleier å kunne sitte på som en klegg og vi har CC'inga inne :)

 

Om noen har noen råd generelt tar jeg det gjerne i mot, for jeg vet ærlig talt ikke hva som stopper oss. :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Det spørs på hvilket instance du skal ta.

Om du skal gå Magisters terrace, må du ha klart hele mgt i normal, og tatt questet for å få nøklen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Noen som veit hva som har skjedd? Spilte på 2 filer samtidig, en 70 pala som boosta roguen i SM, men plutselig kom en error og wow lukka seg. Jeg åpna wow igjen, og skulle fortsette med boosten, men nå kan ingen av filene gå inn i instancer.. Alt som skjer er at vi går gjennom portalen og kan ikke komme lenger inn en 5 meter. Hvordan kan jeg fikse det?

 

EDIT: Tatt å boosta meg for mange ganger ser det ut som.. Får vente litt, da.

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...