Dernel Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Hvorfor i alle dager har WCM sluttet med streamingen som faktisk funket? er jo ingen som seeder på en 20 Mb nedlasting..! Lenke til kommentar
Luddezor Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Joinet en nystartet guild for to uker siden.. Nå er RoS nede Gief 9x hearts nu. http://newgrounds.se/filthy/index.php?topic=31.0 Lenke til kommentar
Johari Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Noen som befinner seg på Horde på en annen RP-server enn Moonglade? Spiller på ER Horde side Kult Kunne tenkt meg å flytte meg til en annen server, men vil fortsette med RP Skal ikke akkurat utale meg noe særlig om RP miljøet til ER, for eg har rett og slett ikke peiling Mener Hordemiljøet på ER var knøtalite før hvertfall, hvordan det er nå vet jeg ikke helt... Kjenner ikke til RP miljøet på ER, men end-game miljøet er ganske bra. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 På Horde også? Husker når jeg spilte der så eksisterte nærmest ikke Horde Lenke til kommentar
dup Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Nå fikk jeg den idiotiske ideen om å kjøpe en konto ekstra, slik at jeg kan "hjelpe meg selv" Prisene er jo ikke akkurat avskrekkende. Men; er det mulighet for å kjøpe spillet på nett? Altså ikke i sin fysiske form, men få tilsendt serial nummer og slikt, slik at man slipper å vente på posten? Og i så fall hvor er det best å kjøpe fra? Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Du kan jo sende deg selv en trial og oppgradere den. Såfremt at du ikke har sendt en trial til noen andre. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Må da være 10 ganger letter og kjappere og dra ned på din lokale platebutikk og kjøpe en kopi til 179,- ? Lenke til kommentar
dup Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Må da være 10 ganger letter og kjappere og dra ned på din lokale platebutikk og kjøpe en kopi til 179,- ? Nei det er jo nettopp det det ikke er! Hvis det hadde vært mulighet for å kjøpe det direkte fra nett! Noe det da ikke er tydeligvis? Men det med trial var ikke dumt. Har ikke sendt til noen andre nei.. Men man kan altså sende en slik trial selv om kontoen skal stå i samme navn? Og funker TBC materiale også for en trial konto? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Å, nei, uff, må du gå ut da..stakkars. Tenk, da. Du sitter her hele ettermiddagen/kvelden og prøver å finne løsninger på å laste det ned, imot å bare dra på butikken og kjøpe og installere og være ferdig med det. Endret 18. juni 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Kanskje butikken ikke selger det? Gjør det ikke her. Kanskje det er _veldig_ langt til butikken? Det er det her. Lenke til kommentar
dup Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Å, nei, uff, må du gå ut da..stakkars. Tenk, da. Du sitter her hele ettermiddagen/kvelden og prøver å finne løsninger på å laste det ned, imot å bare dra på butikken og kjøpe og installere og være ferdig med det. Jøsses krøsses! Det var da voldsomt som dette skulle engasjere deg da. Du kan tørke av deg den nedlatenheten. Jeg sitter da vitterlig ikke hele dagen for å skrive et enkelt spørsmål her på forumet, hvor jeg i tillegg har erfart meget raske svar (noe jeg også fikk nå). Ergo brukte jeg ca 5 min å finne ut dette! Og hvorfor i all verden tror du alt digitaliseres for tiden? Jo, fordi det er enklere, raskere og billigere (m.m.). Jeg er ikke helt inne i wow-standarden, men jeg ville tro det var mulighet for et slikt kjøp også her. Men merkelig nok så er det ikke slik.. dette var alt jeg ville vite! For meg vil det ta ca 30 minutter med bil hver vei for å kjøpe det, og da blir det straks mer tiltak! Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Du kan jo sende deg selv en trial og oppgradere den.Såfremt at du ikke har sendt en trial til noen andre. mmofly Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Gidder ikke å lage ny tråd for dette spørsmålet. Jeg har hatt fire måneder pause fa wow, og har tenkt at jeg dessvere skal begynne igjen. Jeg lurrte på hvilken class er den beste i PvP, altså hvem vinner i de fleste tilfellene. PvP-lonewolf: ... PvP-group/bg: ... Arena: ... Og en ting til jeg lurte på i slengen. Hvilken class er minst gear-avhengig? For jeg orker ikke å grinde og grinde i evigheter, bare for å ha en sjanse til å vinne noen kamper. Lenke til kommentar
tmg Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Vil vel påstå at du må ha litt hp og resi for å kunne slå noe som helst (som har noe PvP gear), uansett klasse. Så akkurat den grindingen slipper du ikke unna. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Nerowulf, du stiller spørsmål som man ikke kan gi eksakte svar på. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Nerowulf, du stiller spørsmål som man ikke kan gi eksakte svar på. Ja, jeg vet. Men man kan jo si litt ca, og jeg vet ikke om det har kommet noen patcher i det siste som har snudd opp ned på å være overpower/underpower. Har hørt at Shaman ofte sliter i PvP, mens Warlock har vært litt overpowered. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Blizz har balansert pvp meget bra nå imo, selvom noe er lettere enn andre å spille, combos osv i arena så er kanskje noen lettere å spille enn andre, men ufattlig mange combos som er kommet frem etterhvert. I BGs osv er det vel best å spille en crap geared rog, i og med at du har muligheten til å hoppe på targets uten CDs og\eller med lite liv når du vil. edit: gjentok meg selv litt, men lar det stå, sjuk :\ Endret 18. juni 2008 av Sink Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 OK. Var noe slikt jeg ville høre Har en 70 lock som jeg har gått lei, og en 70 warrior med crappy gear. Så jeg tenker jeg kommer enten til å levle opp min 55 huntard, eller min 29 rogue. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Noen som husker hvilken side man kan se status på alle serverne? Da mener jeg status på hvor mange prosent av "befolkningen" er den og den klassen, og hvor mange characters det er på hver enkel server. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå