Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
working as intend, og du får 51 stamina, sjekk på charactern du...

 

Anyway, Quel'sellar boka droppa og vi venter på en avgjørelse fra guildet :)

5566041[/snapback]

Burde da være de som fikk den som avgjør ? :S

 

 

Men anyways, 38 roguen min har 20 G og skal liksom ha mount om 2 leveler, har begynt å grinde Rumbeling Exiles i arathi, men de gir meg ikke nok g/hr, noen som har noen tips? Må være "selge til vendor"tips i og med at server økonomien er fucka (har kjøpt en god del ting på AH for mindre enn de selger for hos vendor).

Endret av Lord-Myrrah
Lenke til kommentar
working as intend, og du får 51 stamina, sjekk på charactern du...

 

Anyway, Quel'sellar boka droppa og vi venter på en avgjørelse fra guildet :)

5566041[/snapback]

Burde da være de som fikk den som avgjør ? :S

 

 

Men anyways, 38 roguen min har 20 G og skal liksom ha mount om 2 leveler, har begynt å grinde Rumbeling Exiles i arathi, men de gir meg ikke nok g/hr, noen som har noen tips? Må være "selge til vendor"tips i og med at server økonomien er fucka (har kjøpt en god del ting på AH for mindre enn de selger for hos vendor).

5566127[/snapback]

vel, nå var 4/5 medlemmer i runnet fra guilden... så han siste var på utkikk etter guild så vårt guild fikk boka og han skal få 200 g elle rno.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Nei, ikke den. Bruker den der, men ville hatt en liten rød castbar så jeg ser hvor lang tid det er til motstanderen caster spellen. Skal se om jeg finner et bilde.

Lenke til kommentar

Har funnet en ny måte å tjene penger på. Du må være skinner.

Få sammen 2 kamerater (helst en som kan tanke og en healer) og dra enten til winterspring eller til Wetlands. Drep dermed 58-61 Elite dragene og skin dem. Red Dragonscale selger bra på AH. På min server går 1 for 4g.

 

Et annet bra sted er Fire elementalsene i Arathi Highlands som dropper elemental fire hvis ikke det er nevnt før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...