Skagen Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Et par innlegg med spam og off-topic er fjernet. Posting av lenker som herper nettlesere og skaper trøbbel og irritasjon for brukere mens man gir inntrykk av dette er noe helt annet, kan bli ansett som trolling, og kan straffes deretter. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Noen som befinner seg på Horde på en annen RP-server enn Moonglade? Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Skal begynne å grinde Zaxxis Insignia for å bli exalted med Consortium, men fikk beskjed av guildet om å gjøre "key pre-quest" først, det var evigheter siden de hadde gjort det, så husket ikke navnet. Noen andre som husker? Lenke til kommentar
Johari Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Noen som befinner seg på Horde på en annen RP-server enn Moonglade? Spiller på ER Horde side Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Guqqa: http://www.wowhead.com/?quest=10969 Endret 17. juni 2008 av Quicko Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Da starter jeg med wow igjen. Etter 3-4mnd med pause. "slutta" egentlig men. Tror jeg skal satse mer på pvp denne gangen Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Noen som befinner seg på Horde på en annen RP-server enn Moonglade? Spiller på ER Horde side Kult Kunne tenkt meg å flytte meg til en annen server, men vil fortsette med RP Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 er det mulig å kopiere WOW mappa på en pc til en annen så vil spillet funke på den og? kanskje litt vanskelig skrevet men dere forstår sikkert Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Mener Hordemiljøet på ER var knøtalite før hvertfall, hvordan det er nå vet jeg ikke helt... Edit: smrt, ja. WoW har ingen filer i registeret så det går helt fint. Endret 17. juni 2008 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Suder Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Hei, er det noen som kan svare meg på om jeg kan begynne å tanke herorics, kara eller noen andre instancer som dropper epics. Dinga 70 igår har har en prot warrior med følgende stats: 11000 hp unbuffed 500 defence 11500 armor vet egentlig ikke hvilke instancer jeg skal begynne med å gjøre for å få gradvis bedre gear Endret 17. juni 2008 av Suder Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) På min druide tanket jeg Heroic Slave Pens 3 timer etter at jeg ble level 70 med 11.5k hp,, 17k armor, 418 defense (Hello, Heavy Clefthoof) og 19% dodge hvor jeg hadde en PvP-healer som healet meg, og vi kom oss igjennom uten å dø en eneste gang. Ser ingen grunn til at du ikke skal kunne gjøre det samme. Anbefaler å få tak i Sun Eater med Mongoose, SSO Exalted-skjoldet og gå derfra. Du kan sannsynligvis komme deg gjennom Mechanar, Botanica, Slave Pens, Underbog, Ramparts, og Karazhan (Prince og Nightbane kan by på problemer, men med healere som outgearer deg kan det gå bra på de også) uten så alt for store problemer. Har brukt dette gearet for å komme gjennom Karazhan selv: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...s&n=Sneglen Følgende items kan byttes: Chest: Jade-Skull Breastplate Skjold: Crest of Sha'tar Legs: Timewarden's Leggings Trinket: Daibiri's Enigma Endret 17. juni 2008 av Sneglen Lenke til kommentar
Suder Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 På min druide tanket jeg Heroic Slave Pens 3 timer etter at jeg ble level 70 med 11.5k hp,, 17k armor, 418 defense (Hello, Heavy Clefthoof) og 19% dodge hvor jeg hadde en PvP-healer som healet meg, og vi kom oss igjennom uten å dø en eneste gang. Ser ingen grunn til at du ikke skal kunne gjøre det samme. Anbefaler å få tak i Sun Eater med Mongoose, SSO Exalted-skjoldet og gå derfra. Du kan sannsynligvis komme deg gjennom Mechanar, Botanica, Slave Pens, Underbog, Ramparts, og Karazhan (Prince og Nightbane kan by på problemer, men med healere som outgearer deg kan det gå bra på de også) uten så alt for store problemer. tusen takk, det hjalp meg mye Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Flere enn meg som har 1k MS atm? :< Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Er vel rimelig sikker på at dette er tilfelle, men vil være 100% sikker. Kommer S2 til å kreve samme type battleground-merker som S1 gjør nå? Altså at Gladiator's Bonecracker krever nå 20 EotS-merker, kommer da Merciless Gladiator's Bonecracker til å kreve 20 EotS-merker når de blir omgjort til honor? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Veit noen sånn ca. hvor mye det koster for å levle engineering til lvl 225 fra lvl 1? Skal isåfall kjøpe alt. Følger http://www.blizzardguides.com/wow_1-300_en...ring_guide.html og *Lyst til å poste den dumme sia, men gjør det ikke* Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 er det mulig å kopiere WOW mappa på en pc til en annen så vil spillet funke på den og? kanskje litt vanskelig skrevet men dere forstår sikkert Det funker det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå