Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Et par innlegg med spam og off-topic er fjernet. Posting av lenker som herper nettlesere og skaper trøbbel og irritasjon for brukere mens man gir inntrykk av dette er noe helt annet, kan bli ansett som trolling, og kan straffes deretter.

(Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, er det noen som kan svare meg på om jeg kan begynne å tanke herorics, kara eller noen andre instancer som dropper epics. Dinga 70 igår har har en prot warrior med følgende stats:

11000 hp unbuffed

500 defence

11500 armor

vet egentlig ikke hvilke instancer jeg skal begynne med å gjøre for å få gradvis bedre gear

Endret av Suder
Lenke til kommentar

På min druide tanket jeg Heroic Slave Pens 3 timer etter at jeg ble level 70 med 11.5k hp,, 17k armor, 418 defense (Hello, Heavy Clefthoof) og 19% dodge hvor jeg hadde en PvP-healer som healet meg, og vi kom oss igjennom uten å dø en eneste gang. Ser ingen grunn til at du ikke skal kunne gjøre det samme.

Anbefaler å få tak i Sun Eater med Mongoose, SSO Exalted-skjoldet og gå derfra. Du kan sannsynligvis komme deg gjennom Mechanar, Botanica, Slave Pens, Underbog, Ramparts, og Karazhan (Prince og Nightbane kan by på problemer, men med healere som outgearer deg kan det gå bra på de også) uten så alt for store problemer.

Har brukt dette gearet for å komme gjennom Karazhan selv:

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...s&n=Sneglen

Følgende items kan byttes:

Chest: Jade-Skull Breastplate

Skjold: Crest of Sha'tar

Legs: Timewarden's Leggings

Trinket: Daibiri's Enigma

Endret av Sneglen
Lenke til kommentar
På min druide tanket jeg Heroic Slave Pens 3 timer etter at jeg ble level 70 med 11.5k hp,, 17k armor, 418 defense (Hello, Heavy Clefthoof) og 19% dodge hvor jeg hadde en PvP-healer som healet meg, og vi kom oss igjennom uten å dø en eneste gang. Ser ingen grunn til at du ikke skal kunne gjøre det samme.

Anbefaler å få tak i Sun Eater med Mongoose, SSO Exalted-skjoldet og gå derfra. Du kan sannsynligvis komme deg gjennom Mechanar, Botanica, Slave Pens, Underbog, Ramparts, og Karazhan (Prince og Nightbane kan by på problemer, men med healere som outgearer deg kan det gå bra på de også) uten så alt for store problemer.

tusen takk, det hjalp meg mye

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...