vannslangen Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) Hadde ei fin tabbe i gchat idag x) Hva heter den quest helperen du bruker her? (/link?) Edit: Eller for å si det sånn. Kan noen tipse om noen bra adons for å forandre på interphasen eller hvordan det skrives. Evt tips til andre geniale adons. Har pr idag kun questhelper fra cursed.com Endret 14. juni 2008 av vannslangen Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Prøvde å finne sangen på slutten av denne, men hadde lite hell. Noe som vet hvordan/hvor jeg kan få tak i akkuratt den versjonen av den "sangen"? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) Prøvde å finne sangen på slutten av denne, men hadde lite hell. Noe som vet hvordan/hvor jeg kan få tak i akkuratt den versjonen av den "sangen"? Lovlig? Eller oppfordrer du til at folk sier "P2P"? *For den er nok copyrighta. Endret 14. juni 2008 av MrLeftfield Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Tror nok de aller fleste skjønner at det er å laste ned. Er vel kanskje ikke helt lovlig, men hvem har ikke lastet ned én sang? Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Hadde ei fin tabbe i gchat idag x) Nei og nei, for en forferdelig tabbe det var. Hva var egentlig tabben? Han snakka i feil chat? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Nei. Tabben var at de trodde ikke almanzo forstod norsk, så de slang dritt om han på norsk i samme guildchatten. Men så viser det seg at almanzo er dansk osv osv. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Prøvde å finne sangen på slutten av denne, men hadde lite hell. Noe som vet hvordan/hvor jeg kan få tak i akkuratt den versjonen av den "sangen"? Lovlig? Eller oppfordrer du til at folk sier "P2P"? *For den er nok copyrighta. Dette er en remix av musikk fra et eldgammelt C64 spill, så jeg tviler på at den er copyrighta. Musikeren har ikke copyright pga. at han har lånt det opprinnelige materialet, og det opprinnelige materialet eksisterer i praksis ikke lenger. http://www.koshiyoka.biz/alek/previkat/ale...themespart1.mp3 Lenke til kommentar
nilsnilspils Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Jeg var i WSG her forleden. Som mage tenkte jeg at jeg ikke skulle cappe, men folk var så trege, at jeg tilslutt hadde 3 flag captures og 3 flag returns. Er dette noe som vanligvis skjer? Jeg syntes det var litt "pro", men siden det var meg som gjorde det, så er det vel dagligdags! Jeg bare lurer. Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Prøvde å finne sangen på slutten av denne, men hadde lite hell. Noe som vet hvordan/hvor jeg kan få tak i akkuratt den versjonen av den "sangen"? Lovlig? Eller oppfordrer du til at folk sier "P2P"? *For den er nok copyrighta. Dette er en remix av musikk fra et eldgammelt C64 spill, så jeg tviler på at den er copyrighta. Musikeren har ikke copyright pga. at han har lånt det opprinnelige materialet, og det opprinnelige materialet eksisterer i praksis ikke lenger. http://www.koshiyoka.biz/alek/previkat/ale...themespart1.mp3 Takk skal du ha. Du vet vel ikke om noen måte å få "klippet ut" bare den delen av filen? Likte egentlig bare det. :] Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) Noen som har et godt instance specc for meg? Har 1151+ heal og 104 mp5. Er priest. Trenger svar fort, så poster den her også. EDIT: Er denne god ? http://www.wowhead.com/?talent=bxT0zhxZfxxcc0qVhVo (har aldri vært holy før.) Endret 14. juni 2008 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Noen som har et godt instance specc for meg? Har 1151+ heal og 104 mp5. Er priest. Trenger svar fort, så poster den her også. EDIT: Er denne god ? http://www.wowhead.com/?talent=bxT0zhxZfxxcc0qVhVo (har aldri vært holy før.) Foreslår at du begynner her: http://elitistjerks.com/f31/t23790-priest_...v2_wow-2_4_0_a/ Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) Heh, svarte akkurat på posten din i priest-tråden. Du finner forøvrig alt du trenger å vite om priest-healing i den elitist jerks tråden Mad_Arab postet. Edit: rekativerte kontoen min i går forresten, var ganske godt å spille igjen! AoC må nok få godgjøre seg litt før jeg prøver meg på det igjen. Satser på å bli 70 med Protadinen min nå i sommer, blir nok ny main i WotLK. Endret 14. juni 2008 av Ole_Gunnar Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Er det riktig at Østenden av USA er 6 timer bak oss? Tenker å se på 3v3-finalene på gotfrag.com Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Er finalene nå allerede? 6 timer ja. http://www.timeanddate.com/worldclock/ Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 9 am pacific. Kjapp google fører til at det er 8 timer til GMT +1. Sendinga fortsetter dermed *drumroll* kl 17:00. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Prøvde å finne sangen på slutten av denne, men hadde lite hell. Noe som vet hvordan/hvor jeg kan få tak i akkuratt den versjonen av den "sangen"? Lovlig? Eller oppfordrer du til at folk sier "P2P"? *For den er nok copyrighta. Tullete svar, finnes lovlige steder å skaffe musikk på nett skjønner du. 9 am pacific. Kjapp google fører til at det er 8 timer til GMT +1. Sendinga fortsetter dermed *drumroll* kl 17:00. Klokka seks mener du vel? 12+6=18 Endret 15. juni 2008 av Bjørshol Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Leste litt for kjapt på svaret jeg fikk. Glemte daylight saving time, PST/PDT. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) *is totally watching GotFrag TV* -> LINK IF YOU WANNA WATCH!11!!!!! <- Endret 15. juni 2008 av Slettet-PJ3x8Q2w Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå