Emfren Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Hvorfor s4 ikke er her: "The seasons match PvE progression. The final door in Sunwell Plateau just opened up on May 20th. We want that gear to begin circulating a bit before the next season starts. That's how every season works, we wait until a reasonable number of people are able to grab gear from the highest raid before kicking off a season. How much and when, we're not saying yet." Kilde: http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...o=1&sid=1#2 Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Tenk engelsk, og si det høyt. M = Mmm 8 = eight Sammen utgjør de hvilken lyd som passer til ordet i denne konteksten? Endret 7. juni 2008 av Quicko Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Tror det heller er at han misliker det ordet^^ Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Ett rakt spørsmål, hvordan får man streamet wow ? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Etter det jeg har hørt kommer S4 i august Du kan ikke si sånt uten å komme med kilde. Uten kilde er det bare bullshit. Logikken tilsier at den kommer i August, siden Arena Tournament slutter da, er det jeg har hørt. Schjellin: Hva faen betyr M8? Det betyr mate, min venn Lenke til kommentar
PSV Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Tror det heller er at han misliker det ordet^^ Spot on. Endret 7. juni 2008 av PSV Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Jeg misliker ikke ordet i seg selv, men mer det at tilfeldige folk jeg ikke kjenner omtrent sier "hey mate/m8". Vi lever ikke i Australia heller, "good day 'mate" er ikke noe man sier til randoms. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Vanlig å si "mate" i Storbritannia også Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 "Hey mate" slikt er greit nok, men når folk ikke orker skrive hele ordet en gang, så ja "hi m8, water plz?" Slike folk orker ihvertfall ikke jeg å svare en gang. Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 I Hokksund sier de "sup, fag?" har jeg lagt merke til. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Slutter arene turnamentet i august? Trodde det var i slutten av juli jeg.. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 I Hokksund sier de "sup, fag?" har jeg lagt merke til. Det la aldri jeg merke til Så bare den fete bokhandelen som ikke solgte bøker jeg, med mindre tipping kan kalles bøker... Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Noen som vet hvorfor WoW-mappa mi blir skrivebeskyttet helt uten videre? Jeg skrur av skrivebeskyttelse, så skrur den seg på igjen av seg selv med en gang.. :\ Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Jeg rulla forresten på Eye of Sulfuras igår. Tapte forsåvidt rollen til en shaman guildie, men jeg har iallefall rulla på den! edit: Som warrioren (Pre-Tbc main) Endret 8. juni 2008 av Knofle Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Noen som vet hvorfor WoW-mappa mi blir skrivebeskyttet helt uten videre? Jeg skrur av skrivebeskyttelse, så skrur den seg på igjen av seg selv med en gang.. :\ pcen din er litt forelsket i mappen. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Noen som vet hvorfor WoW-mappa mi blir skrivebeskyttet helt uten videre? Jeg skrur av skrivebeskyttelse, så skrur den seg på igjen av seg selv med en gang.. :\ Helt sikker på at du trykket på bruk, etter du har slått den av? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Noen som vet hvorfor WoW-mappa mi blir skrivebeskyttet helt uten videre? Jeg skrur av skrivebeskyttelse, så skrur den seg på igjen av seg selv med en gang.. :\Fordi du skal aldri komme unna! mohahaha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå