Sigga Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Edmund: Bruk AllInOneInventory? Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Nei, logger jeg inn blir bare den andre disconnected så det blir ikke særlig populært 5562131[/snapback] Bare gå på account management og sjekk når du logget inn sist 5562414[/snapback] Løser fortsatt ikke problemet Når man først spiller wow så spiller man jo gjerne en stund, så personen kan jo fortsatt være innlogget. Finnes det ingen andre måter? 5563141[/snapback] Hvis dere begge to installerer Xfire og adder hverandre til friendslist så kan du jo se om vedkommende spiller WoW. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Edmund: Bruk AllInOneInventory? 5563149[/snapback] Det er nettopp det jeg gjør og det er derfor det er ekstra irriterende. Jeg vil fortsatt ha bagene der. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Jaja, da var DF-neck i boks, og jeg er fortsatt skuffet over elemental-trinketen. Tok en tur i ZG med det nye guildet, og procraten var skuffende lav. Neste gang blir det ny Warlords-trinket, den merket jeg faktisk en del til. Og, så har jeg fått priesten inn i guildet også. Som shadowpriest. Nå har vi 5 druider (1 feral), 12 priester (2 shadow) og 12 shamaner (flesteparten elem/enh, 3-4 resto), så det lover absolutt godt for fremtiden. Endret 6. februar 2006 av psilocybe Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Ja, slettes ikke verst. Hvor langt har dere kommet i ZG? (Det skrives enhancement, forresten. ) Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Ååå! Nå er jeg 59 og skal grinde den SISTE levelen! Men HVOR? HVOR er det få eller ingen folk midt på natta?! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Tja, midt i Silithus-villmarka? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Er ikke mobsa som er der litt lave? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Ja, slettes ikke verst. Hvor langt har dere kommet i ZG? (Det skrives enhancement, forresten. ) 5564499[/snapback] Jeg visste det, skulle bare se om folk følger med. Snake- og spider-bossen er nede, vi gav oss etter tre wipes på Jeklik. Vi hadde nok tatt henne (lite dps/manadrain i begynnelsen, tror vi bare skipper det neste gang), men folk måtte stikke. Første to rundene med nytt guild, så jeg er godt fornøyd. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Er ikke mobsa som er der litt lave? 5564541[/snapback] vil nå ikke si det... 57 - 61 mobs er det vel Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Får vel prøve meg på Loeves forslag EDIT: Huff, dette gikk dårlig. Andre forslag? Jeg driter i drops og alt slikt, så lenge jeg får XP, og de er lette å drepe. EDIT2: Og at det helst ikke er noe folk på plassen Endret 7. februar 2006 av DiskSpace10GB Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 wpl, helt øst litt nord for LHC (the noxius glade) er ganske fint for solo grind av rep med AD + xp Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Får vel prøve meg på Loeves forslag EDIT: Huff, dette gikk dårlig. Andre forslag? Jeg driter i drops og alt slikt, så lenge jeg får XP, og de er lette å drepe. EDIT2: Og at det helst ikke er noe folk på plassen 5564603[/snapback] hva er du? jeg fikk med en kompis som var arcane specca mage. han løp rundt blandt bamsene nord i felwood og spredde arcane explotion mens jeg heala ham. det gikk som smurt og vi grinda 100k xp på null komma svisj. pluss at du får timbermaw rep og det er helt greie drops innimellom. ellers så er det jo uber å gjøre raid, men det er jo avhengig av at du får noe med deg. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Jeg er warrior. 6 bars til level nå! Fant ut at det var ikke så verst å løpe rundt i Winterspring og drepe bjørner og to-hodede drageting! Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Jeg er warrior. 6 bars til level nå! Fant ut at det var ikke så verst å løpe rundt i Winterspring og drepe bjørner og to-hodede drageting! 5564840[/snapback] Kompisen min hadde stor suksess med å grinde level 59 i Deadwind Pass, utenfor Karahzan eller hva det tårnet der heter. Han skrøt veldig av tettheten på mobs osv, og det gikk faktisk jævlig fort for ham fra 59 til 60. My 2 cents Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Hvordan får man 1200 darkmoon tickets? Synes dn necken var ganske bra og kunne tenkt meg den selv.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Man leverer inn ting man bruker i assorterte professions. Har du ingen professions, kan du levere inn dyre-biter eller de "beste" tingene til hver yrke (thorium widgets, rugged armor kit og dense grinding stones). 360 thorium widgets var den billigste måten for meg. 3 thorium bars + 1 runecloth = 1 widget. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 EEENNDDEEELLIIIG! D I N G! Level 60! Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 EEENNDDEEELLIIIG! D I N G! Level 60! 5565142[/snapback] Gratulere nå begynner morroa. Lenke til kommentar
Riggs Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Talent Pointsene til min Gnome Mage lvl 25 ser slik ut: Arcane Focus: 5/5 Improved Arcane Missiles: 5/5 Improved Arcane Explosion: 5/5 Dette er noe jeg har fått anbefalt av en god venn. Det fungerer veldig bra hittil, men nå lurer jeg på hvor jeg skal sette det ene poenget jeg har nå, og resten av poengene som kommer fremover. Noen gode forslag? Jeg er vel mest interessert i å gjøre det bra i PvE, og regner med å respecce som lvl 60. Skal også nevnes at jeg spiller store deler av spillet med en priest. All hjelp mottas med takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå