Dandar Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Hørte at en viss "Noche" fra Synergy har skaffet seg Sulfuras, på Daggerspine. Er rimelig sikker på at det stemmer og /me runs like a bitch Lenke til kommentar
Jan Skrevet 21. august 2005 Forfatter Del Skrevet 21. august 2005 Navn på karakteren(e) din(e), Jan Erik? På sylvanas: Danzel 54 warrior Fowk 8 mage Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Blir man ikke lvl 60 på test servern? :/ Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Bah... Vil i WSG med lvl 30 priesten min, men ikke nok folk tydeligvis.. ventet 1 time nå... loka rundt i Hillsbrad 'trying to pick fights', men horde sover tydeligvis på Broken Blade... Bare å si i fra det, så skal jeg ta med warlocken min å leke meg litt med den stakkars presten din Lenke til kommentar
.V. Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Blir man ikke lvl 60 på test servern? :/ Jepp. Bortsett fra at testserveren ikke funker så bra. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Når blir egentlig Haumarush stabil? Jeg er bare så drittlei av å ikke få spilt der pga. det tar to timer å komme inn, og hvis man får en disconnect så er alt ødelagt. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Er det mulig å komme i lvl 30 på en dag og 8 timer? Når du starter på lvl 1? Lenke til kommentar
.V. Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Er det mulig å komme i lvl 30 på en dag og 8 timer?Når du starter på lvl 1? Bare om du kommer fra Asia. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Næsj, har man spilt spillet før og vet hvordan man gjør quester effektivt, og i tillegg grupper opp med folk, så går det på en fei. Masse "drep x antall y"-quester som går fort hvis man er to eller flere. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Men 30 levler på litt over et døgn? Imponerende, i så fall. Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Asia klarte ragnaros på de første test server tingene? Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 det var bare en "kamerat" som påsto at han kjente en som hadde det.. Selv er jeg seff i sterk tvil! Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Asia klarte ragnaros på de første test server tingene? Tviler sterkt på det. Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Asia klarte ragnaros på de første test server tingene? Tviler sterkt på det. me2 Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Jeg er lei av en del ting i og rundt WoW... 1: Folk som sier "omgsuxxorpwng" og lignende på gøy/ later som om de er fjortiss o.l. 2: Folk som påstår de eier overlegent andre/ Gjør ting som er helt usannsynlig (No offence, men sånn som de som påsto at de gjorde Cathedral i SM som lvl 36/37, eller hva det var) 3: Folk som lager "morsomme" filmer / historier (Som mammaen som busta sønnen sin...) 4: Alt som har med omgn00bdr00dpwntehsheitliektihs- lignende prat å gjøre 5: Folk som hyler om nerfing, eller folk som hyler om folk som hyler om nerfing 6: At ikke siste patchen kommer ut i morra ... Bare min mening... 45 NE Druid Silvermoon Lenke til kommentar
.V. Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Jeg er lei av en del ting i og rundt WoW... 1: Folk som sier "omgsuxxorpwng" og lignende på gøy/ later som om de er fjortiss o.l. 2: Folk som påstår de eier overlegent andre/ Gjør ting som er helt usannsynlig (No offence, men sånn som de som påsto at de gjorde Cathedral i SM som lvl 36/37, eller hva det var) 3: Folk som lager "morsomme" filmer / historier (Som mammaen som busta sønnen sin...) 4: Alt som har med omgn00bdr00dpwntehsheitliektihs- lignende prat å gjøre 5: Folk som hyler om nerfing, eller folk som hyler om folk som hyler om nerfing 6: At ikke siste patchen kommer ut i morra ... Bare min mening... 45 NE Druid Silvermoon Glad i deg også. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 21. august 2005 Forfatter Del Skrevet 21. august 2005 Fikk twig of the world tree idag. Yey. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 (endret) Guilden vår drepte Ragnaros for første gang i dag. Og som ikke det var nok tok vi kazzak en halvtime etterpå, med horder av horde rundt oss. Jeg fikk Fel infused leggings. /cheer Endret 21. august 2005 av Pinglebolle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå