dysfunctional Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Off topicen i Småprat har nådd nye høyder! Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Rebusene er jo på en måte ontopic da, handler jo om WøW. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Må vel si at Drøm-chattinga slår denne off topicen her. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Drømchat og Moonshieldflaming er vel de to tingene som var, er og blir mest OT. My 2 cent. Dette innlegget teller ikke Lenke til kommentar
PSV Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 På tide med litt ontopic igjen da: Maul of the Redeemed Crusader måtte dessverre gi seg som bruksvåpen i dag, så jeg erstattet den med dette: Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Begynt på palaen din igjen? Og WTB erfaring fra Naxx pre-tbc Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 WTB erfaring fra Naxx pre-tbc Du får det nok tilbake i WotLK Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Hvis jeg kommer tilbake, samt, den blir aldri 40-man og siden den blir entrylevel blir den nok enklere... Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Er jo lvl 80, og de sa den skulle være på samme nivå. Og its a 25 manz. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Gleder meg til The Two Horsemen ja Umulig å tune den likt det som ble gjort i 40man hvor taunt resist var døden og warriors var så og si de eneste som kunne tanke. (med unntak selvfølgelig) og at man i tillegg trengte 8 tanks. Lenke til kommentar
War Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) 4 hestene var jo nede på under 1 minutt av et smart guild. 39man. Endret 3. juni 2008 av War Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 woot, har 3 vanilla-wow kopier og 3 tbc kopier på vei i posten atm. Multiboxing ftw. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 woot, har 3 vanilla-wow kopier og 3 tbc kopier på vei i posten atm. Multiboxing ftw. Svett! Skal du gjøre på separate maskiner eller alt på en? Lenke til kommentar
Indexi Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 alt på en. Hvor bra pc har du? Lenke til kommentar
brillan Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 alt på en. Bob bob, ikke sant Lenke til kommentar
Sirenacht Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 alt på en. Bob bob, ikke sant Haha, klassiker det der . Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 alt på en. Hvor bra pc har du? AMD Athlon X2 6400(husker ikke helt) Gefore 8800GTX 2GB RAM(skal oppdatere i nermeste fremtid om det viser seg at jeg har for lite. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 jeg har forsøkt 2x accounts tidligere på samme Pc. si ifra om du får det til å fungere, det gjorde iallefall ikke jeg (crash etter ca 20 minutter) Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Har flere ganger hatt 2 klienter på en PC gående. Når jeg booster meg selv blant annet. Skal glatt få til 3 også om jeg stiller ned grafikken kraftig på "alt" klientene og har det på ca. medium på mainklient. Får eksperimentere litt og se hva jeg får til. uansett er planen å bruke nedre halvdel av skjermen til mainklienten og dele opp den øvre og bruke den til altklientene. Og så bruker jeg keyclone til å overføre tastetrykk mellom dem. Og ca tusen macroer for å få det til å fungere uten så mye knoting ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå