brillan Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Skumtroll har tatt min signatur! Lenke til kommentar
tmg Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Sand+en+fjord? Sandefjord? Ellers har jeg sett feil på bilde og er helt på jordet Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Jeg klarer ikke å relatere det til WoW sånn med en gang..? Ser du etter én stykk støv i zangarmarsh/swamp of sorrows? Lenke til kommentar
brillan Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Ash/aske + en + vale (http://en.wikipedia.org/wiki/Vale) Får mekke en litt lettere. 2 sec Ashenvale? Grats Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Moonshield på starten der ihvertfall. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Moonshield ER, Law and Order ...... åkern? Er usikker på den tegneseriefiguren der og vet ikke navnet på den. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Den siste er vel noe med "på jordet"? Btw den tegneseriefiguren er jo Blastoise fra Pokèmon! Og siden det var -oise blir det blast + ed + åker/jorde... Endret 3. juni 2008 av Zeromac Lenke til kommentar
PSV Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Figuren heter Blastoise om jeg husker riktig. (Pokémon-figur) Law and Order skjønte jeg ikke helt. Vil tro den siste sekvensen kan være Blasted Lands. Endret 3. juni 2008 av PSV Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Kan være riktig det, ja. Btw, hvordan kom rebuser inn i WoW-tråden? Lenke til kommentar
brillan Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Law and order lengste, ikke nest lengste Kan være riktig det, ja.Btw, hvordan kom rebuser inn i WoW-tråden? Jeg kjedet meg på jobb Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Moonshield er i blasted lands. Edit: Her har det blitt oppdatert siden jeg leste sist, ja Endret 3. juni 2008 av pax1 Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Law and order lengste, ikke nest lengste Law & Order staying at NBC; Criminal Intent moving to USA NBC has picked up Law & Order for an 18th season, making it the second-longest running drama in TV history, behind the 20-year run of Gunsmoke, which aired from 1955-75. Meanwhile, Law & Order: Criminal Intent will air on the NBC-owned USA Network next season, with a second window on NBC. Last week, it was widely reported that Law & Order might wind up at TNT next season, but executive producer/creator Dick Wolf was able to come to terms over the weekend on a deal that keeps the veteran crime drama at the Peacock. So far this season, L&O has averaged a 2.7 rating/8 share in adults 18-49 and 9.0 million viewers overall in the Friday 10 p.m. time slot. (Hollywood Reporter) Derfor jeg kom frem til Law and Order Lenke til kommentar
brillan Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 NBC's second longest, ikke "longest in tv history" Uansett, jeg tok copy/paste rett fra wiki selv Moonshield er i blasted lands. Edit: Her har det blitt oppdatert siden jeg leste sist, ja Grats Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Ok, bare for å si d, jeg er veeldig amatør her. Men en kamerat snakkte om at han hadde en plugin eller no som gjør at quests viser i minimap'en så du slipper å springe som en tulling å lete. Hvor finner jeg det hvis det finnes? Edit; rettet eg til en http://wow.curse.com/downloads/details/9924/ There you go. Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Grats Takk. Kom gjerne med fler hvis du kjeder deg Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Moonshield er i Blasted Lands whoop de doo edit: oppdater før du poster, knofle. Endret 3. juni 2008 av Knofle Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Så kult med rebuser hvor jeg er involvert. Men det var morsomt med rebuser, holder liv i tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå