dysfunctional Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Protector of the Moon, det er deg, ja. Moonshield, hva gjør et skjold? Jo, blokker/beskytter osv. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Kan vi ikke bare forandre navn på tråden til Småprat om/rundt Moonshield når vi først er i gang? Skjerpings. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Kan vi ikke bare forandre navn på tråden til Småprat om/rundt Moonshield når vi først er i gang? Skjerpings. Nei, nei, nei! Da ville jo tråden vært on-topic for en gangs skyld! Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Gidd være drittsekker mot Moonshield, da. Er ikke alltid like lett. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Drittsekker? Jeg er god venn med Protector of the Moon, jeg. Henger han ikke ut :o Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Ser det er flere og flere guilder som sjekker opp nye medlemmer opp mot http://be.imba.hu. Er denne siden egentlig å stole på ? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Kanskje litt, men div low-ilvl gear er meget bra for enkelte classes. Beste er å la en med litt peiling på klassen vurdere gearet. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Woot! om ca. ett kvarter kan jeg endelig spille AoC etter 5 laaange dager med venting og konstant tapping av f5 tasten på dlgamer.com! Bye bye wow! See you when WotLK releases! Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Protector of The Moon var jævlig rått navn. : p Og kan ikke si jeg føler et snev av følelser når Skumtroll prøver å vise sympati. Endret 2. juni 2008 av Moonshield Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Grattis Andeby. Has it funz in AoC. (I en uke, før du vil spille WoW igjen.) Lenke til kommentar
likferd Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Ser det er flere og flere guilder som sjekker opp nye medlemmer opp mot http://be.imba.hu. Er denne siden egentlig å stole på ? Den siden vurderer kun itemlevel på ting. Den kan for eksempel finne på å ranke en warlock med vengeful gladiator gear på sunwell-nivå, selv om han i virkeligheten har 0 hit rating og 900 spelldmg. Greit nok, den advarer mot pvp gear, men poenget er at høy itemlevel ikke alltid tilsvarer bra gear Endret 2. juni 2008 av likferd Lenke til kommentar
xTep Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Fant nettopp ut noe deprimerende..har lyst på et full offspec set for PvP, og full S2 gear + MH/OH + alle offset items, bare 193k honor....ikke medregnet trinkets. (I verste fall 70k ekstra.) + 60 badges til cloak. Tar jo kortere tid å geare opp for PvE =P Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Did someone say Grindcraft ? D: Grattis Andeby. Has it funz in AoC. (I en uke, før du vil spille WoW igjen.) Tviler. Jeg endte opp med å avinstallere wow for aoc Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Gled deg til et patchinghelvete om en uke! Lenke til kommentar
vannslangen Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Huff..som tiden går når man har d gøy Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Tar jo kortere tid å geare opp for PvE =P Prøv å si det etter at du har ventet i 1 år og neste 2 måneder og enda ikke har Dragonspine Trophy fra gruul ._. Lenke til kommentar
vannslangen Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Ok, bare for å si d, jeg er veeldig amatør her. Men en kamerat snakkte om at han hadde en plugin eller no som gjør at quests viser i minimap'en så du slipper å springe som en tulling å lete. Hvor finner jeg det hvis det finnes? Edit; rettet eg til en Endret 3. juni 2008 av vannslangen Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Er en mod som heter QuestHelper. Prøv den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå