Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Kan vi ikke bare forandre navn på tråden til Småprat om/rundt Moonshield når vi først er i gang? :hm:

Skjerpings.

Nei, nei, nei!

Da ville jo tråden vært on-topic for en gangs skyld!

Lenke til kommentar
Ser det er flere og flere guilder som sjekker opp nye medlemmer opp mot http://be.imba.hu. Er denne siden egentlig å stole på ?

Den siden vurderer kun itemlevel på ting. Den kan for eksempel finne på å ranke en warlock med vengeful gladiator gear på sunwell-nivå, selv om han i virkeligheten har 0 hit rating og 900 spelldmg. Greit nok, den advarer mot pvp gear, men poenget er at høy itemlevel ikke alltid tilsvarer bra gear :)

Endret av likferd
Lenke til kommentar

Fant nettopp ut noe deprimerende..har lyst på et full offspec set for PvP, og full S2 gear + MH/OH + alle offset items, bare 193k honor....ikke medregnet trinkets. (I verste fall 70k ekstra.) + 60 badges til cloak. Tar jo kortere tid å geare opp for PvE =P

Lenke til kommentar

Ok, bare for å si d, jeg er veeldig amatør her. Men en kamerat snakkte om at han hadde en plugin eller no som gjør at quests viser i minimap'en så du slipper å springe som en tulling å lete. Hvor finner jeg det hvis det finnes? :p

Edit; rettet eg til en :blush:

Endret av vannslangen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...