øl_i_tastaturet Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Andre. Slet litt med de store stygge grønne et par ganger. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Er det bedre å gå 3 dreadweave gladiator armor og 2 felweave gladiator armor for res bonus eller fullt dreadweave gear? Tenkte gloves og shoulders felweave og resten dreadweave.. hva er best? Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Jeg personlig synes at det beste er og gå for 3 deler dreadweave og 2 deler felweave for 35+ resi bonusen istedet for -0.2sec cast på fear men andre syns omvendt igjen sikkert. Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Jeg selv liker mindre cast time på fear og hit rating man får fra dreadweave shoulders. Mister mye stamina fra andre deler enn gloves og skuldre også. Og har da 437 resi uten 2 set bonuser, så.. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Jeg så nettopp denne mounten i orgrimmar.. Åssen skaffer man denne ? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 http://www.wowhead.com/?item=33225#comments Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Åja, så det er ikke bare en sjelden loot? Nei nei.. Hehe, sinnsykt feet! Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Den er rå ja. Fornøyd med Purple Skeletal Warhorser selv på roguen min jeg Har mange mounts på locken da =D Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Hvordan kommer jeg meg bort fra Quel'Danas når HS er på CD? Lenke til kommentar
War Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Gjør et quest og få en scroll? Kan også fly tilbaket noe som tar mange minutter. Har wow dabbet av? Vet mange har sluttet for Conan og gullspamprisene er lavere. Nå er det 50.000g og 20.000g osv i spam , før var det 1000-5000 for samme pris. Dollarkurs eller er alle kjørere bannet? Endret 1. juni 2008 av War Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Du blir å merke en god del "DON'T STAND IN THE FIRE!". Som er tactic, ikke stå i flammen. Fire/flammer på winterchill? Den var ny. Death and decay? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Jepp, det stemmer. Rage Winterchill har en fire spell som heter Death and Decay. Lenke til kommentar
Katten Geir Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 hva er verdens rekorden på Kara egentlig? :> noen som vet.. guilden min tok kara fra første hestepull før attumen til prince nede på 1t 32min 24sec :> og vi følte oss relativt bra :> tok curator fra 87% - 0% på en evocation Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Tror dere har gjort det meget bra. Eneste tråden jeg fant som var av nyere dato er den beste tiden der 1t 35min. Kunne vært gøy å se hva flere mener om hva som er mulig. Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Jepp, det stemmer. Rage Winterchill har en fire spell som heter Death and Decay. Death and Decay: 10 seconds, 20 yard AoE centered on the ground at a random target, dealing 15% of max health as damage per second to each player in range Har ikke mye med fire å gjøre; du kan ha på all FR i verden uten at det gjør det spor forskjell.. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Å herregud. "FIRE" kan være hva som helst. Tak som detter ned(gruul, magtheridon), blizzards (council), shadow aoe ting (netherspite, kel'thuzad), grønn poison crap (lady vashj) osv osv osv Blir vel mer riktig å si "Don't stand in crap". Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 HVA FAEN har det å si om det er fire eller ikke? Driten er rød som jeg husker, herregud; latterlig pirking. Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) HVA FAEN har det å si om det er fire eller ikke? Driten er rød som jeg husker, herregud; latterlig pirking. Du vil skjønne om du en dag kommer til Mother Shahraz Edit: men jeg skal ikke krangle mere på det; ville bare poengtere at dette ikke er en firespell Endret 2. juni 2008 av elf_man Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Nå snakket jeg om MH, og Winterchill. Hva dere kaller det på andre bosser driter jeg i. : p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå