MrLeftfield Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Ny kara speedrun rekord^^ 3t 2min fra Attumen trash til Prince var nede. Det var med shitgeara dps'ere og kun 1 bra geara resto drood, de 2 andre healerne var blue/green geara. Ikke dårlig det vel? Kanskje ikke så dårlig, men har pugga kara på 2 timer for 6 måneder siden :o men så har du Illidan på farm og, og kommer fra Grim Batol Lenke til kommentar
Sink Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Ny kara speedrun rekord^^ 3t 2min fra Attumen trash til Prince var nede. Det var med shitgeara dps'ere og kun 1 bra geara resto drood, de 2 andre healerne var blue/green geara. Ikke dårlig det vel? Kanskje ikke så dårlig, men har pugga kara på 2 timer for 6 måneder siden :o men så har du Illidan på farm og, og kommer fra Grim Batol Drepte illidan hele 5 ganger før guilden falt fra hverandre Tror ikke jeg hadde noe t5 på den tida faktisk. Eller kanskje jeg just hadde fått 2 parts. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Var i ZA pug i går, kom oss faktisk helt fram til Zul'Jin. Tror ikke jeg har vært så langt i et pug før. Vi hadde ikke VT / TS heller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Jeg skulle være med i et ZA PuG i går og gjorde meg klar. Men når jeg kom til Zul Aman så ble jeg kicka fordi raid leader'n sa jeg måtte ha 1500 shadow dmg. Og litt etterpå sa han "You no has gaer to ZA" og "you need full kara". Enkelte folk er litt på jordet. Endret 1. juni 2008 av Slettet-PJ3x8Q2w Lenke til kommentar
PSV Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Jeg vil si det er avhengig av gearet ditt, skal dem gjøre et speedrun så er ikke +500 damage så veldig fornuftig, men +1500 er på alle måter drøyt. Endret 1. juni 2008 av PSV Lenke til kommentar
Roberthawkins Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Jeg skulle være med i et ZA PuG i går og gjorde meg klar. Men når jeg kom til Zul Aman så ble jeg kicka fordi raid leader'n sa jeg måtte ha 1500 shadow dmg. Og litt etterpå sa han "You no has gaer to ZA" og "you need full kara". Enkelte folk er litt på jordet. og btw lær deg å ikke gå afk i Karazhan uten å si ifra :p Du som hadde respecca pve og ;( "Guess who" Woop Woop" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Jeg skulle være med i et ZA PuG i går og gjorde meg klar. Men når jeg kom til Zul Aman så ble jeg kicka fordi raid leader'n sa jeg måtte ha 1500 shadow dmg. Og litt etterpå sa han "You no has gaer to ZA" og "you need full kara". Enkelte folk er litt på jordet. og btw lær deg å ikke gå afk i Karazhan uten å si ifra :p Du som hadde respecca pve og ;( "Guess who" Woop Woop" Ikke min feil at fatter'n vil at jeg skal sitte barnevakt i 30 minutter når jeg akkurat har gått inn i Kara! Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Ikke min feil at fatter'n vil at jeg skal sitte barnevakt i 30 minutter når jeg akkurat har gått inn i Kara! SÅ J*L*G DIGG å bo for seg selv Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Der var World of Warcraft avinstallert Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Der var World of Warcraft avinstallert Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Var ikke akkurat noe stress å gjøre det da BRB dritings og gråte meg i søvn ! wait waaaat. Endret 1. juni 2008 av Rattpjusker Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Mount Hyjal i kveld. \o/ Skal prøve oss på Winterchill. Hvordan er han? Leste tactics og vil ikke si det ser ut som noe stort av utfordringer. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Trust me. Han er aldeles ikke det. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Gav bort accounten min istedet jeg :o istedet for å..ehm..selge den Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Mount Hyjal i kveld. \o/ Skal prøve oss på Winterchill. Hvordan er han? Leste tactics og vil ikke si det ser ut som noe stort av utfordringer. Du blir å merke en god del "DON'T STAND IN THE FIRE!". Som er tactic, ikke stå i flammen. Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Du blir å merke en god del "DON'T STAND IN THE FIRE!". Som er tactic, ikke stå i flammen. Fire/flammer på winterchill? Den var ny. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Fikk høre på irc at han var fryktelig lett nå jeg da men. Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Fikk høre på irc at han var fryktelig lett nå jeg da men. Han er utrolig lett; sørge for å heale iceblock'ed folk og løpe ut av Death & Decay så er mesteparten av kampen over. Vi tok han på aller første kveld, andre forsøk da vi begynte på MH. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Winterchill down, bracers på meg \o/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå