Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Ny kara speedrun rekord^^ 3t 2min fra Attumen trash til Prince var nede. Det var med shitgeara dps'ere og kun 1 bra geara resto drood, de 2 andre healerne var blue/green geara.

 

Ikke dårlig det vel?

Kanskje ikke så dårlig, men har pugga kara på 2 timer for 6 måneder siden :o

 

men så har du Illidan på farm og, og kommer fra Grim Batol :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ny kara speedrun rekord^^ 3t 2min fra Attumen trash til Prince var nede. Det var med shitgeara dps'ere og kun 1 bra geara resto drood, de 2 andre healerne var blue/green geara.

 

Ikke dårlig det vel?

Kanskje ikke så dårlig, men har pugga kara på 2 timer for 6 måneder siden :o

 

men så har du Illidan på farm og, og kommer fra Grim Batol :p

Drepte illidan hele 5 ganger før guilden falt fra hverandre :p

 

Tror ikke jeg hadde noe t5 på den tida faktisk. Eller kanskje jeg just hadde fått 2 parts.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Jeg skulle være med i et ZA PuG i går og gjorde meg klar. Men når jeg kom til Zul Aman så ble jeg kicka fordi raid leader'n sa jeg måtte ha 1500 shadow dmg. Og litt etterpå sa han "You no has gaer to ZA" og "you need full kara".

 

 

Enkelte folk er litt på jordet.

Endret av Slettet-PJ3x8Q2w
Lenke til kommentar
Jeg skulle være med i et ZA PuG i går og gjorde meg klar. Men når jeg kom til Zul Aman så ble jeg kicka fordi raid leader'n sa jeg måtte ha 1500 shadow dmg. Og litt etterpå sa han "You no has gaer to ZA" og "you need full kara".

 

 

Enkelte folk er litt på jordet.

 

 

og btw lær deg å ikke gå afk i Karazhan uten å si ifra :p :p Du som hadde respecca pve og ;(

 

"Guess who" Woop Woop"

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Jeg skulle være med i et ZA PuG i går og gjorde meg klar. Men når jeg kom til Zul Aman så ble jeg kicka fordi raid leader'n sa jeg måtte ha 1500 shadow dmg. Og litt etterpå sa han "You no has gaer to ZA" og "you need full kara".

 

 

Enkelte folk er litt på jordet.

 

 

og btw lær deg å ikke gå afk i Karazhan uten å si ifra :p :p Du som hadde respecca pve og ;(

 

"Guess who" Woop Woop"

 

Ikke min feil at fatter'n vil at jeg skal sitte barnevakt i 30 minutter når jeg akkurat har gått inn i Kara! :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...