Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Urk, hadde for få widgets i morges. Har 850 tickets nå, kjøpte opp det som var av rugged leather, thorium bars og dense stones, satser på at det holder.

 

Jeg fikk dog Elemental-trinketen, og var egentlig litt skuffet. Jeg hadde lest at den skulle "charge" litt og zappe mobs over lengre tid (altså en liten strøm med lyn mellom spilleren og mob), men det var bare en liten lynkule som gjorde lite av seg. Men, kult når den crittet for 440.

Lenke til kommentar
Hakkar skal gjøres vanskeligere (tipper i 1.10), mens et par andre bosser i ZG skal gjøres lettere.

5560136[/snapback]

Jeg har tenkt sånn at det egentlig er litt digg at Hakkar er så lett. I og med at han er siste bossen, så er man gjerne så sliten at man bare vil sove gjennom hele greia allikevel :whistle:

 

Noen måte å finne ut om en spesiell person er pålogget wow? Kani kke logge inn selv å sjekke, for vi bruker sammme account.

5560420[/snapback]

Hæ? Var det ment å være en spøk eller?

Lenke til kommentar

Er det nå egentlig vits å bruke flere hundre timer til å skaffe seg Amuelt of the Darkmoon? Til tanking bruker jeg som regel Medallion of Grand Marshal Morris, og til grinding samt DPS (iblant) går det som sedvanligvis i Emberfury Talisman. Darkmoon-kjedet gir kanskje 10 mer Strenght og tre Stamina, men +1 crit tilsvarer jo 20 agility. Synes ikke det er verd det. :hmm:

 

Jeg fikk forresten Darkmoon Card: Heroism i dag. Nå mangler det bare Crusader, og jeg er klar for grinding. :)

Lenke til kommentar

Mulig jeg overdrev, men en må jo likevel drepe nesten et tusentall med mobs for å få tak i de nødvendige gjenstandene. Såklart en kan levere inn via professions, men dette innebærer jo kostnadder og ikke minst tid.

 

Vel, jeg får se. Det er jo uten tvil det beste «all-time» halskjedet en kan få tak i før MC/BWL.

Lenke til kommentar
Jeg fikk dog Elemental-trinketen, og var egentlig litt skuffet. Jeg hadde lest at den skulle "charge" litt og zappe mobs over lengre tid (altså en liten strøm med lyn mellom spilleren og mob), men det var bare en liten lynkule som gjorde lite av seg. Men, kult når den crittet for 440.

5560648[/snapback]

 

Føler meg også litt skuffet av den. Hadde håpet på at procc raten hadde vært bedre. healing trinketen proccer mye oftere til sammenligning.

Endret av MoFFaSSa£
Lenke til kommentar
Var ikke ment som en spøk nei, tenkte på en liste over spillere på en server, der det står om de er innlogget eller ikke.

5561261[/snapback]

 

Hvis dere bruker samme account, så er det jo bare å prøve å logge på, så ser du om du kommer inn eller ikke. Hvis du ikke kommer inn, så er den du ser etter pålogget :!:

 

Ellers er jeg ganske sikker på at det ikke finnes noen sites som viser hvem som er på. Merkelig spørsmål...

Lenke til kommentar
Nei, logger jeg inn blir bare den andre disconnected så det blir ikke særlig populært :p

5562131[/snapback]

Bare gå på account management og sjekk når du logget inn sist

5562414[/snapback]

 

Løser fortsatt ikke problemet :( Når man først spiller wow så spiller man jo gjerne en stund, så personen kan jo fortsatt være innlogget. Finnes det ingen andre måter?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...