øl_i_tastaturet Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Requirements for å ha en sjanse? Hva mener du? Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 jeg fikk ikke til å ta noen quests i Belf start-området når jeg laga meg UD rogue. så lei av UD startplassen så stakk dit, men der var det ingen som hadde quests. levla til lvl 2 på veien pga discoverings. ser flere UDs her, så skjønner ikke hvorfor? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Eneste quests som fungerer for Undeads er de utenfor startområdet, altså fra level 6 (?) og oppover. Hvorfor vet jeg ikke Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Requirements for å ha en sjanse? Hva mener du? Fant det etter endel googling. Challenger = top 30% Rival = top 10% Duelist = top 3% Gladiator = top .5% Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Jeg botter Ånei, du brukte "" i det sammenhenget Egentlig så hater jeg den smileyn uansett, men siden du mer eller mindre er stolt av at du botter, så håper jeg virkelig du blir tatt. Og hvis du tror botting er vanskelig å utføre, så tror jeg du tar feil Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Jeg botter Jeg vet ikke hva jeg skal skrive, så bare putter inn elendig "sarkasme" Jeg er rar og siterer ting folk ikke har sagt. oO Du har rett. Endret 29. mai 2008 av Matsemann Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Jeg botter Jeg vet ikke hva jeg skal skrive, så bare putter inn elendig "sarkasme" Jeg er rar og siterer ting folk ikke har sagt. oO Du har rett. Sier du det Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 bla bla bla Ser du overhodet ingenting av poenget? Nok off-topic. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Når kan man kjøpe season 2 for honor? Jeg har gitt opp raiding, gir opp WoW i August så jeg har bare tenkt å gjøre litt PvP framover. Forresten, jeg er 1337. (Postcount) Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Du får kjøpt merciless når season 4 kommer. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Haha, en av de første gangene i arena i går, og kjørte en holy priest, resto druid combo. PvE/P speccs i PvE gear. Kom opp på 1650 rating iallefall. 2x dps teams er eid. Faktisk ganske moro. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Jeg botter Jeg vet ikke hva jeg skal skrive, så bare putter inn elendig "sarkasme" Save it. Så kul du er, Bjørshol. Virkelig, teach me. Jeg botter Ikke Kan ikke tro at jeg orket å trykke på alle... <.< Endret 29. mai 2008 av Moonshield Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 :!: Vet hvertfall bedre enn å sende PM's for å kommentere profilbilde til folk. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Nei, jeg var 100% ærlig når jeg kommenterte profilbildet. Det var råkult... Du snoker rundt her som en jævla Chuck Norris og tror du er så jævla kul når du på dårlig vis prøver å rakke ned på andre. Begynner å bli en stund siden jeg har spilt nå, er søkklei men AoC kunne ikke fristet mindre. Alt jeg gjør er å trø rundt i IF og raide kjempemorsomme SSC... -.- Og har intet annet å spille heller annet enn Splinter Cell. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Ok. Endret 29. mai 2008 av Bjørshol Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Kan ha noe og gjøre med *Jeg botter og er stolt av det* holdningen til Skumtroll kanskje Jeg er ikke stolt av det, men ærlighet varer lengst. Uansett, jeg synes det er helt greit, fortjener å få litt gratis restogear Endret 29. mai 2008 av Skumtroll Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Nei, jeg var 100% ærlig når jeg kommenterte profilbildet. Det var råkult... Du snoker rundt her som en jævla Chuck Norris og tror du er så jævla kul når du på dårlig vis prøver å rakke ned på andre. Begynner å bli en stund siden jeg har spilt nå, er søkklei men AoC kunne ikke fristet mindre. Alt jeg gjør er å trø rundt i IF og raide kjempemorsomme SSC... -.- Og har intet annet å spille heller annet enn Splinter Cell. Du glemte komma foran "men". Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Nei, jeg var 100% ærlig når jeg kommenterte profilbildet. Det var råkult... Du snoker rundt her som en jævla Chuck Norris og tror du er så jævla kul når du på dårlig vis prøver å rakke ned på andre. Begynner å bli en stund siden jeg har spilt nå, er søkklei men AoC kunne ikke fristet mindre. Alt jeg gjør er å trø rundt i IF og raide kjempemorsomme SSC... -.- Og har intet annet å spille heller annet enn Splinter Cell. Du glemte komma foran "men". Kanskje det er en skjult settning? Er søkklei menn? Endret 29. mai 2008 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Kanskje det er en skjult settning? Er søkklei menn? Må innrømme at jeg gliste litt av denne, men seriøst, det er latterlig å pirke på kommafeil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå