Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg fikk ikke til å ta noen quests i Belf start-området når jeg laga meg UD rogue. så lei av UD startplassen så stakk dit, men der var det ingen som hadde quests. levla til lvl 2 på veien pga discoverings.

 

ser flere UDs her, så skjønner ikke hvorfor?

Lenke til kommentar
Jeg botter ;)

Jeg vet ikke hva jeg skal skrive, så bare putter inn elendig "sarkasme"

 

Save it.

 

Så kul du er, Bjørshol. Virkelig, teach me.

 

Jeg botter :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ikke

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kan ikke tro at jeg orket å trykke på alle... <.<

Endret av Moonshield
Lenke til kommentar

Nei, jeg var 100% ærlig når jeg kommenterte profilbildet. Det var råkult... Du snoker rundt her som en jævla Chuck Norris og tror du er så jævla kul når du på dårlig vis prøver å rakke ned på andre.

 

Begynner å bli en stund siden jeg har spilt nå, er søkklei men AoC kunne ikke fristet mindre. Alt jeg gjør er å trø rundt i IF og raide kjempemorsomme SSC... -.- Og har intet annet å spille heller annet enn Splinter Cell.

Lenke til kommentar
Nei, jeg var 100% ærlig når jeg kommenterte profilbildet. Det var råkult... Du snoker rundt her som en jævla Chuck Norris og tror du er så jævla kul når du på dårlig vis prøver å rakke ned på andre.

 

Begynner å bli en stund siden jeg har spilt nå, er søkklei men AoC kunne ikke fristet mindre. Alt jeg gjør er å trø rundt i IF og raide kjempemorsomme SSC... -.- Og har intet annet å spille heller annet enn Splinter Cell.

Du glemte komma foran "men".

Lenke til kommentar
Nei, jeg var 100% ærlig når jeg kommenterte profilbildet. Det var råkult... Du snoker rundt her som en jævla Chuck Norris og tror du er så jævla kul når du på dårlig vis prøver å rakke ned på andre.

 

Begynner å bli en stund siden jeg har spilt nå, er søkklei men AoC kunne ikke fristet mindre. Alt jeg gjør er å trø rundt i IF og raide kjempemorsomme SSC... -.- Og har intet annet å spille heller annet enn Splinter Cell.

Du glemte komma foran "men".

Kanskje det er en skjult settning? Er søkklei menn? :roll:

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...