Moonshield Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 : D-/< Finnes det noen videoer av Kil'jaeden encounteren? Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Da tror jeg nok du må vente litt ihvertfall ja Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Syns jeg leste at SK filmet det? Og de hadde et bilde på hjemmesiden men gikk ikke ann å klikke på det... =( Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Følger ikke med så veldig, men de downa jo han for noen dager siden. Noe som vil si at de fortsatt redigere filmen etc, kanskje orker de ikke legge den ut/starte på den med en gang heller ^^ Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 De legger jo ikke ut den med engang, tenk om andre skulle få taccs, det betyr jo at andre kan downe han og at SK ikke er såååå ubre lenger, tsktsk Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Så lenge de er først betyr det vel ikke noe hvor lang tid det tar før andre klarer det?... Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Så lenge de er først betyr det vel ikke noe hvor lang tid det tar før andre klarer det?... Første guild som får buen feks? Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Der herjer nok loven om RNG høyere enn 1-2 ukers differanse. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 ååå, blir litt gal her. Får så utrolig lyst til å starte på igjen, etter jeg har sett alle buddhistfilmene. Jeg som nettopp har fått AoC etcetc Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Rage of Bonan & Whores of Warcraft :!: Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Yo, jeg har lasta ned addonen x-perl.. Men jeg vil ikke ha at den linja når det står hvor lang tid det er igjen på å kaste for eksempel Healing Wave, den lille baren skal komme opp midt på nesten nederst på skjermen når jeg kaster, men den kommer istedenfor på navnet mitt øverst på der levelen min står.. Hvordan får jeg bort dette? Mulig jeg forklarte vanskelig og kronglete men er ikke sikker på hvordan jeg skal forklare det Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Du må åpne konfigureringsvinduet, og så hake av for "Casting Bar". Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Følger ikke med så veldig, men de downa jo han for noen dager siden. Noe som vil si at de fortsatt redigere filmen etc Ja, det står på hjemmesiden at de fortsatt redigerer den. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Bah jeg eg lei av å vente på å få kjøpt mobilt internett nå, jeg vil levle druiden min. Er jo ikke en dritt å gjøre, forbanna kjedelige ammunisjonskurs. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Du må åpne konfigureringsvinduet, og så hake av for "Casting Bar". Men nå ble jo alt bare mye værre Nå er det absolutt ingen castbar.. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Du må også skru på "Original Cast Bar" i samme vindu. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Du må også skru på "Original Cast Bar" i samme vindu. Takk! Det funka Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Fikk en ban på to timer. Hehoha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå