BigJackW Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Før i tiden (før armory kom), måtte man legge inn gearet man hadde på en slik side for så og lenke siden i f.eks. en guild application. Noen som vet av en slik side? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Selger unna alt av verdi på accounten, for å få mer gold så jeg kan friste accountkjøperne enda mer. Var ikke helt klar over hvor mye verdier jeg hadde liggende før jeg starta å selge unna alt på bank charen min. Har vell dratt inn en 5000-6000 kun av mats og stuff jeg har spart opp. Og mer skal det bli. Tror du kommer til å få en god del for den. Har du masse "fun-stuff" som mounter, "gadgets" o.l på den? Det er ofte noe som hever prisen enda litt. Netherdrake og Nether Ray. UD mount, Mag'har Talbuk og Warbear ground mounts. Alltid syntes det har vært kult med mounts. Har også en 70 paladin med full epic både heal gear og prot gear. Og en gammel 62 shaman med pre-tbc epics på samme account. Jeg sikter mot 10.000 NOK. Endret 25. mai 2008 av Skurupu Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Så mye får nok ikke jeg for min kjære warrior Sikter mot 1k Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Hmmm, kanskje jeg burde tenke på noe sånt også Shaman med full PvE epics med alle speccs, på ssc/Tk nivå. 3/5 Vengeful+ random pvp epics for elemental+ Netherdrake og alle de andre flying mountene. Mage med 3/5 t4 og nesten full PvP epicd. Også en 62 paladin og 3 andre chars som er fra lvl 45-55. Vet ikke hvor høyt jeg kan legge meg, ligger bare på rundt 2k gold tilsammen. Endret 25. mai 2008 av Kim Salabim Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Så mye får nok ikke jeg for min kjære warrior Sikter mot 1k Jeg vil nå sitere Jan Teigen "Optimist, jeg er en ooooppppppttttiiiimmmmiiiiiissssttt" Lenke til kommentar
PSV Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Før i tiden (før armory kom), måtte man legge inn gearet man hadde på en slik side for så og lenke siden i f.eks. en guild application. Noen som vet av en slik side? http://ctprofiles.net _ Lurer på hvor mye jeg hadde fått for min account jeg... snart 70k gull over to servere! Endret 25. mai 2008 av PSV Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 70k gull? oO Sick. Har vel til nød ca 50gull tilsammen, etter over tre år med wow Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Enlighten me, PTR? Port system? Forskjell på å ta en først og world-first ^o) ?? Epeen? PTR: Patch Test Realm. Testserver for ny patch. Er ikke PTR "Public Test Realm"? Btw, hvilke bosser i ZG kan 2-mannes? Er feral druid oog shadowpriest. Endret 26. mai 2008 av Skumtroll Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Public Test Realm, selvfølgelig. Gikk litt fort i svingene. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Btw, hvilke bosser i ZG kan 2-mannes? Er feral druid oog shadowpriest. kan ta raptoren uten problemer iaf. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Hei folkens. Noen som kan fortelle meg om noen fine quest rewards for en 52 feral druid? Ikke instance quest. Har bare lvl 40 gear og vil ha litt bedre gear og levle opp med. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Hvis du er alliance er Gryphon Rider's Leggings imba. Og husk Blazewind Breastplace om du ikke har den allerede. Endret 26. mai 2008 av Torinogut Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Det dropper mye fine ting i BRD også... Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Noen som vet om en bra twinkguide for warrior level 19?♠ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 http://www.wowwiki.com/Warrior_twinking_guide er fin. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Hei folkens. Noen som kan fortelle meg om noen fine quest rewards for en 52 feral druid? Ikke instance quest. Har bare lvl 40 gear og vil ha litt bedre gear og levle opp med. Mitt tips: Ikke ork. Du har bare 6 levler igjen til Outlands, og nesten alt du sliter for i Azeroth blir så og si byttet ut med en gang. Jeg hadde level 19 wrists helt til Outlands, og level 38 gloves helt til 70. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Mitt tips: Ikke ork. Du har bare 6 levler igjen til Outlands, og nesten alt du sliter for i Azeroth blir så og si byttet ut med en gang. Jeg hadde level 19 wrists helt til Outlands, og level 38 gloves helt til 70. Takk for gode tips torinogut PSV: Ser poenget ditt. Men jeg må jo queste opp til 58 uansett, så jeg tenkte jeg kunne gjøre quest som ga meg noen kule items. Edit: Dessuten har jeg ikke noe å gjøre nå, har ikke nett som man kan spille på. Så bare planlegger questingen. Er i en annen leir enn der jeg vanligvis er og her er det blokkert for spilling. Så venter på at en butikk skal få inn mobilt internett, sånn at jeg kan spille. Er så lite å gjøre i militæret. Endret 26. mai 2008 av Nstin Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Method fikk world second på Kil'jaeden, Sylvanaspower! Peanutbutterjellytime! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå