Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Selger unna alt av verdi på accounten, for å få mer gold så jeg kan friste accountkjøperne enda mer.

 

Var ikke helt klar over hvor mye verdier jeg hadde liggende før jeg starta å selge unna alt på bank charen min. Har vell dratt inn en 5000-6000 kun av mats og stuff jeg har spart opp. Og mer skal det bli.

Tror du kommer til å få en god del for den. Har du masse "fun-stuff" som mounter, "gadgets" o.l på den? Det er ofte noe som hever prisen enda litt.

Netherdrake og Nether Ray. UD mount, Mag'har Talbuk og Warbear ground mounts. Alltid syntes det har vært kult med mounts. Har også en 70 paladin med full epic både heal gear og prot gear. Og en gammel 62 shaman med pre-tbc epics på samme account. Jeg sikter mot 10.000 NOK.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Hmmm, kanskje jeg burde tenke på noe sånt også :innocent:

Shaman med full PvE epics med alle speccs, på ssc/Tk nivå. 3/5 Vengeful+ random pvp epics for elemental+ Netherdrake og alle de andre flying mountene.

Mage med 3/5 t4 og nesten full PvP epicd. Også en 62 paladin og 3 andre chars som er fra lvl 45-55.

Vet ikke hvor høyt jeg kan legge meg, ligger bare på rundt 2k gold tilsammen.

Endret av Kim Salabim
Lenke til kommentar
Enlighten me, PTR? Port system? Forskjell på å ta en først og world-first ^o) ?? Epeen?

PTR: Patch Test Realm. Testserver for ny patch.

Er ikke PTR "Public Test Realm"?

 

 

Btw, hvilke bosser i ZG kan 2-mannes? Er feral druid oog shadowpriest.

Endret av Skumtroll
Lenke til kommentar
Hei folkens. Noen som kan fortelle meg om noen fine quest rewards for en 52 feral druid? Ikke instance quest.

 

Har bare lvl 40 gear og vil ha litt bedre gear og levle opp med.

 

Mitt tips: Ikke ork.

 

Du har bare 6 levler igjen til Outlands, og nesten alt du sliter for i Azeroth blir så og si byttet ut med en gang. Jeg hadde level 19 wrists helt til Outlands, og level 38 gloves helt til 70.

Lenke til kommentar
Mitt tips: Ikke ork.

 

Du har bare 6 levler igjen til Outlands, og nesten alt du sliter for i Azeroth blir så og si byttet ut med en gang. Jeg hadde level 19 wrists helt til Outlands, og level 38 gloves helt til 70.

Takk for gode tips torinogut

 

PSV: Ser poenget ditt. Men jeg må jo queste opp til 58 uansett, så jeg tenkte jeg kunne gjøre quest som ga meg noen kule items.

 

Edit: Dessuten har jeg ikke noe å gjøre nå, har ikke nett som man kan spille på. Så bare planlegger questingen. Er i en annen leir enn der jeg vanligvis er og her er det blokkert for spilling.

 

Så venter på at en butikk skal få inn mobilt internett, sånn at jeg kan spille. Er så lite å gjøre i militæret.

Endret av Nstin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...