Knofle Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Og skal ikke se bort i fra at jeg levler en ny mage til WotLK. Er ikke noe mer å gjøre i TBC for meg for øyeblikket. Casual, men seriøs PvP. Jeg ser for meg en "Nei, det er ikke helt meg" i retur, men prøv det ut, og det er faktisk rimelig moro, samtidig som det ikke sluker opp hele fritiden din. Nei, det er ikke helt meg. Jeg har ikke vært i en BG siden TBC kom ut, og aldri vært medlem av et arena team. Kan ikke akuratt si jeg er noen PvP-spiller. Da er vi to. Selv om jeg "måtte" få meg teite 2min PvP trinket for Rage/Archimonde. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 De ekke "second best" engang De er nok det, siden de er det eneste guildet som fikk world first på en boss av betydning i Sunwell utenom SK. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 *kremt* http://wowjutsu.com/world/ *kremt* Nr. 11. :] Lenke til kommentar
PSV Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 De ekke "second best" engang De er nok det, siden de er det eneste guildet som fikk world first på en boss av betydning i Sunwell utenom SK. Kun M'uru og Kil'Jaeden som teller da, de andre fire ble downa på PTR. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 De ekke "second best" engang De er nok det, siden de er det eneste guildet som fikk world first på en boss av betydning i Sunwell utenom SK. Kun M'uru og Kil'Jaeden som teller da, de andre fire ble downa på PTR. Det da strengt talt ikke Nihilums feil at Blizzard kom det jævla port systemet sitt. Og en annen ting er jo, hvorfor i helvete bryr folk seg? So what hvis Nihilum ikke er best lengre. All good things come to an end. Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 De ekke "second best" engang De er nok det, siden de er det eneste guildet som fikk world first på en boss av betydning i Sunwell utenom SK. Kun M'uru og Kil'Jaeden som teller da, de andre fire ble downa på PTR. Det da strengt talt ikke Nihilums feil at Blizzard kom det jævla port systemet sitt. Og en annen ting er jo, hvorfor i helvete bryr folk seg? So what hvis Nihilum ikke er best lengre. All good things come to an end. Fordi guildets ideologi er å være først, + Kungen har veiva rundt med epeenen sin lenge lenge nå Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Enlighten me, PTR? Port system? Forskjell på å ta en først og world-first ^o) ?? Epeen? Quota feil! ;p skulle quote innlegget over meg :b Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Enlighten me, PTR? Port system? Forskjell på å ta en først og world-first ^o) ?? Epeen? PTR: Public Test Realm. Testserver for f.eks ny patch. Portsystem: Bossene i SWP ble åpnet likt for alle over hele verden, som gjør at jakten på first kill er "bortkastet" da du ikke får noen fordel eller raskere gjennomkjøring av et instance fordi du må vente på resten når du står ved porten. First kill: Første gang guilden/serveren tar en boss. World first kill: Første gang noen guild dreper en spesifikk boss. Epeen: Elektronisk kjønnsorgan (e-penis). Brukes ved cybersex og for generell prestisjeverdi rundt internett og andre elektroniske aktiviteter. Endret 26. mai 2008 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Sink Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 20:55:19 You automatically passed on: [swift Razzashi Raptor] because you cannot loot that item. 20:55:19 Nát automatically passed on: [swift Razzashi Raptor] because she cannot loot that item. 20:55:19 Equi automatically passed on: [swift Razzashi Raptor] because she cannot loot that item. 20:55:29 Naiád has selected Need for: [swift Razzashi Raptor] 20:55:29 Need Roll - 36 for [swift Razzashi Raptor] by Naiád 20:55:29 Naiád won: [swift Razzashi Raptor] 20:55:30 Naiád receives loot: [swift Razzashi Raptor]. 3. raptordrop på rundt 6 måneder, drept bloodlord ca. hver 2. CD Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Har tenkt til å levle min retired shammy igjen. Er på 64 nå, og jeg lurer på om det lønner seg å grinde de mobsa som dropper Primal Life i Zanger mens jeg levler. De derre 'fungal giants' eller noe. *edit: Var visst 'fungal giant' og 'bog lord' :] Endret 25. mai 2008 av -Evolution- Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 De ekke "second best" engang De er nok det, siden de er det eneste guildet som fikk world first på en boss av betydning i Sunwell utenom SK. Kun M'uru og Kil'Jaeden som teller da, de andre fire ble downa på PTR. Det da strengt talt ikke Nihilums feil at Blizzard kom det jævla port systemet sitt. Og en annen ting er jo, hvorfor i helvete bryr folk seg? So what hvis Nihilum ikke er best lengre. All good things come to an end. Fordi guildets ideologi er å være først, + Kungen har veiva rundt med epeenen sin lenge lenge nå Nåja. Tror den ideolgien er mer eller mindre borte. Buzzkill sa jo at han ikke kom til og raide på bekostning av CL finalen. Kungen er et kapittel for seg selv og trengte nok og gjekkes ned. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Har tenkt til å levle min retired shammy igjen. Er på 64 nå, og jeg lurer på om det lønner seg å grinde de mobsa som dropper Primal Life i Zanger mens jeg levler. De derre 'fungal giants' eller noe. *edit: Var visst 'fungal giant' og 'bog lord' :] Kommer vel an på om du trenger pengene eller ikke. Gjør du ikke det er det sannsynligvis best å bare queste. Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Men tross alt får du over 1k gull av bare questing i outland+ green drop og slikt. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Ding 65. :] *edit: 1h 45m med grinding = 210g. Skal nok bli en del mer i morgen. Hohoho! Endret 25. mai 2008 av -Evolution- Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Selger unna alt av verdi på accounten, for å få mer gold så jeg kan friste accountkjøperne enda mer. Var ikke helt klar over hvor mye verdier jeg hadde liggende før jeg starta å selge unna alt på bank charen min. Har vell dratt inn en 5000-6000 kun av mats og stuff jeg har spart opp. Og mer skal det bli. Endret 25. mai 2008 av Skurupu Lenke til kommentar
lassejl Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Er det noe særlig å tjene på å selge en acc? Har en med 70 rogue og priest og ~60 warrior som jeg ikke har spilt på på 1 år. Har kara+gruulepics/gladiator/alle heroic keys/fullt lvl enchant og tailor osv. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Selger unna alt av verdi på accounten, for å få mer gold så jeg kan friste accountkjøperne enda mer. Var ikke helt klar over hvor mye verdier jeg hadde liggende før jeg starta å selge unna alt på bank charen min. Har vell dratt inn en 5000-6000 kun av mats og stuff jeg har spart opp. Og mer skal det bli. Tror du kommer til å få en god del for den. Har du masse "fun-stuff" som mounter, "gadgets" o.l på den? Det er ofte noe som hever prisen enda litt. Er det noe særlig å tjene på å selge en acc? Kan faktisk fort tjene en del kroner på det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå