Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vell, da var min WoW-karriere over. Raid leaderen min solgte accounten sin for 12k NOK i går, og guilden er ferdig. Vi har rett og slett falt fra hverandre de siste 2-3 ukene, og det skal bli godt med en sommerferie.

Jeg gidder ikke spillet uten guilden min, så da selger jeg like så godt min account også. Få inn litt ekstra penger og kjøpe meg en PS3. :)

- Takk for den herlige tiden, World of Warcraft, og kanskje i enda større grad <Pretty Maids>. I'm out!

Lenke til kommentar

Har fått inntrykk av at du er en av de bedre spillerne på forumet, så det er jo litt sørgelig. :( Men alle slutter jo en gang. Ha en hyggelig sommer! :)

Regner vel ikke med å se deg på denne delen av forumet, på en stund?

Endret av -Evolution-
Lenke til kommentar
Regner vel ikke med å se deg på denne delen av forumet, på en stund?

Jo, kommer nok til å henge her, selv om jeg ikke spiller selv så kommer jeg til å forbli en del av miljøet. :)

Og skal ikke se bort i fra at jeg levler en ny mage til WotLK. Er ikke noe mer å gjøre i TBC for meg for øyeblikket. Eneste er M'uru og Kil'jaeden, men som sagt gidder jeg ikke det uten guilden. Så når WotLK kommer så har det ikke så mye å si om jeg har dårlig gear på min nye karakter, så noen tusenlapper ekstra til sommerferien har jeg ingenting imot.

Lenke til kommentar
Og skal ikke se bort i fra at jeg levler en ny mage til WotLK. Er ikke noe mer å gjøre i TBC for meg for øyeblikket.

Casual, men seriøs PvP. Jeg ser for meg en "Nei, det er ikke helt meg" i retur, men prøv det ut, og det er faktisk rimelig moro, samtidig som det ikke sluker opp hele fritiden din.

Lenke til kommentar

Nokon som har peiling på kva som er galt siden eg prøver å logge meg inn og får at informasjonen eg har skrevet ikkje valid og sjekk om du har skrevet riktig brukernavn og passord bla bla bla. Har skrevet riktig brukernavn og passord, har også testet ut at det var riktig ved å logge meg inn på wow europa sida.

Lenke til kommentar
Og skal ikke se bort i fra at jeg levler en ny mage til WotLK. Er ikke noe mer å gjøre i TBC for meg for øyeblikket.

Casual, men seriøs PvP. Jeg ser for meg en "Nei, det er ikke helt meg" i retur, men prøv det ut, og det er faktisk rimelig moro, samtidig som det ikke sluker opp hele fritiden din.

Nei, det er ikke helt meg. :)

Jeg har ikke vært i en BG siden TBC kom ut, og aldri vært medlem av et arena team. Kan ikke akuratt si jeg er noen PvP-spiller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...