BigJackW Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Syke syke SK Gaming: Kil'Jaeden DOWN World First Deilige healing headn og macen der da. Blir helt gra. :-P Lenke til kommentar
Faber Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 sk har tatt over for nihilum, lurer på hvordan nihilum tar det, nå som de er "second best" Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 De ekke "second best" engang Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Trneger man noe som helstfor Shattered halls heroic, untatt flamerwrought key? Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Nei, men det er en fordel at minst en person i gruppa har nøkkelen dere trenger for å låse dere inn. Kjedelig å være avhengig av at andre grupper må låse opp for dere, spesielt om dere har døgnrytmen min. Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Noen som vet hva den addonen som gjør slik at du ramser opp forskjellige enchanter når folk whisper deg "!enchant" for eksempel? Lenke til kommentar
Emfren Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Surt for Nihilum å tape nok en kamp om world first. De raida jo 12 timer på lørdag uten å få han ned. En og en halv time etter Nihilum har avslutta for dagen downer SK Kil'Jaden... Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 sk har tatt over for nihilum, lurer på hvordan nihilum tar det, nå som de er "second best" http://wowjutsu.com/world/ :-P Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Vell, da var min WoW-karriere over. Raid leaderen min solgte accounten sin for 12k NOK i går, og guilden er ferdig. Vi har rett og slett falt fra hverandre de siste 2-3 ukene, og det skal bli godt med en sommerferie. Jeg gidder ikke spillet uten guilden min, så da selger jeg like så godt min account også. Få inn litt ekstra penger og kjøpe meg en PS3. - Takk for den herlige tiden, World of Warcraft, og kanskje i enda større grad <Pretty Maids>. I'm out! Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Har fått inntrykk av at du er en av de bedre spillerne på forumet, så det er jo litt sørgelig. Men alle slutter jo en gang. Ha en hyggelig sommer! Regner vel ikke med å se deg på denne delen av forumet, på en stund? Endret 25. mai 2008 av -Evolution- Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Vil si guildet og personlighetene en menger seg med har mer å si for spillegleden enn spillet i seg selv. Lykke til, ja. Håper du har noe å fylle fritiden din med. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Finnes det en backup av armory etellerannet sted? Jeg trenger virkelig å sjekke noe. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Regner vel ikke med å se deg på denne delen av forumet, på en stund? Jo, kommer nok til å henge her, selv om jeg ikke spiller selv så kommer jeg til å forbli en del av miljøet. Og skal ikke se bort i fra at jeg levler en ny mage til WotLK. Er ikke noe mer å gjøre i TBC for meg for øyeblikket. Eneste er M'uru og Kil'jaeden, men som sagt gidder jeg ikke det uten guilden. Så når WotLK kommer så har det ikke så mye å si om jeg har dårlig gear på min nye karakter, så noen tusenlapper ekstra til sommerferien har jeg ingenting imot. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Hørtes ut som en god plan. Så forresten nå at Pretty Maids var 91st best. Ikke dårlig. Bra at du kommer til å bli en stund, siden du har vært til stor hjelp i mange tråder. :] Endret 25. mai 2008 av -Evolution- Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Death Knight med Frostmourne ftw! Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Og skal ikke se bort i fra at jeg levler en ny mage til WotLK. Er ikke noe mer å gjøre i TBC for meg for øyeblikket. Casual, men seriøs PvP. Jeg ser for meg en "Nei, det er ikke helt meg" i retur, men prøv det ut, og det er faktisk rimelig moro, samtidig som det ikke sluker opp hele fritiden din. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Kjipt da Skurupu Levle en ny mage du. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Kjedelig når sånt skjer, Skurupu. Håper du får solgt accounten da! (Tipper du får det. Virker som main-charen har ganske bra gear.) Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Nokon som har peiling på kva som er galt siden eg prøver å logge meg inn og får at informasjonen eg har skrevet ikkje valid og sjekk om du har skrevet riktig brukernavn og passord bla bla bla. Har skrevet riktig brukernavn og passord, har også testet ut at det var riktig ved å logge meg inn på wow europa sida. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Og skal ikke se bort i fra at jeg levler en ny mage til WotLK. Er ikke noe mer å gjøre i TBC for meg for øyeblikket. Casual, men seriøs PvP. Jeg ser for meg en "Nei, det er ikke helt meg" i retur, men prøv det ut, og det er faktisk rimelig moro, samtidig som det ikke sluker opp hele fritiden din. Nei, det er ikke helt meg. Jeg har ikke vært i en BG siden TBC kom ut, og aldri vært medlem av et arena team. Kan ikke akuratt si jeg er noen PvP-spiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå