Swafty Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 WoW er et skummelt spill, fetteren min klikka på meg når jeg sa til onkelen min at det kosta å spille det for hver måned ok Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Gå på fylla som fjorten år er farlig, kompis av meg klikka når jeg sa til faren hans at han drev med det. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Kommer mer bilder og kanskje litt film fra meg i morgen! Skal bruke resten av kvelden/natta til å se på Dexter nå. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Gå på fylla som fjorten år er farlig, kompis av meg klikka når jeg sa til faren hans at han drev med det. Ekke så rart da, viss man er 14 år lissom.. Når man er 17 har man mye mer erfaring med alkohol. Stay in kids school and stay of drugs Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Gå på fylla som fjorten år er farlig, kompis av meg klikka når jeg sa til faren hans at han drev med det. Ekke så rart da, viss man er 14 år lissom.. Når man er 17 har man mye mer erfaring med alkohol. Stay in kids school and stay of drugs Håper du var ironisk nå Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Håper du tok ironien over posten min og svarte med tilsvarende, men nei, en syttenråing er like ille (er 17 atm, drevet med det siden jeg var fjorten, meaning begge er kjente scenarioer.) Men back on track. Noen her som ligger ann til gladiatortittel denne sesongen? Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Noen her som ligger ann til gladiatortittel denne sesongen? Ja Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Nice, klasse spiller du? Og du teamer med? Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Nice, klasse spiller du?Og du teamer med? Disc priest spiller jeg, med en rogue i 2v2. Leker oss litt med spriest/rogue atm dog, moro å faktisk klare å slå druid/warrior. Prøver å se om vi kommer oss høyere som spriest rogue enn some disc, men så langt ser det ikke sånn ut Blir også muligens i gladiator range i 3v3 med RMP eller/og resto shaman warrior og meg, men ranken får jeg vel fra 2v2. KANSKJE også i range i 5v5, men tviler sterkt, eneste gangene vi alle er online samtidig, raider vi, så får nok ikke spilt nok til å komme oss høyt nok. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Northrend world map: Edit: La det siste bildet i spoiler. Endret 22. mai 2008 av Andeby Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 [3] <Teovbrnamqhg>: mates, Come on, just try it! [happygolds.com] sells the most EXPENSIVE gold! R u crazy? why? 20000+ loyal customers will answer that! Cause our delivery safty and powerlevling service are the best of best! Lenke til kommentar
brillan Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 [3] <Teovbrnamqhg>: mates, Come on, just try it! [happygolds.com] sells the most EXPENSIVE gold! R u crazy? why? 20000+ loyal customers will answer that! Cause our delivery safty and powerlevling service are the best of best! Cause our delivery safty and powerlevling service are the best of best! service are the best of best! the best http://www.youtube.com/watch?v=B0tB45QvRAY Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Legg merke til "most EXPENSIVE gold". Lenke til kommentar
brillan Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Legg merke til "most EXPENSIVE gold". Prøver vel å si at dem ikke er billigest, men "delivery safty and powerlevling service are the best" Lenke til kommentar
samebob Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Du får det du betaler for, på godt norsk Lenke til kommentar
flakken Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Funker EU Armory for noen akkurat nå? Blir redirected til WoW-Europe hovedsiden når jeg prøver å sjekke armory. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 http://www.tehgladiators.com/?p=23 Genial serie, likte dagens Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Ser ut til at Blizzard endelig har lagd en boss som er skikkelig hard. Kun 16 guilder world wide som hittil har drept M'uru. Overaskende at Nihilum ikke er blandt dem som har tatt han. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Ser ut til at Blizzard endelig har lagd en boss som er skikkelig hard.Kun 16 guilder world wide som hittil har drept M'uru. Overaskende at Nihilum ikke er blandt dem som har tatt han. Ifølge Nihilum selv har de tatt ham ned. De bare gadd ikke annonsere det fordi en 10-12 plass ikke betyr noe som helst for de folka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå