Jørgen Sørheim Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Damtidam. 44 på shamanen, og vips, frem med Kang. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 (endret) Jaja. Da spawnet Archmage Allistarj midt i Grom'Gol. Det var ikke mulig og drepe han uten et spesielt våpen som seff ingen hadde Så gikk han i 10 minutt og wipa Grom'Gol så bugger han seg, hopper opp og ned som en sprettball og dør. Loot: 18 copper Endret 3. februar 2006 av GrandMa Lenke til kommentar
.V. Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Wtf? "Private server" eller noe jeg ikke har fått med meg? Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Ja, i dag skal jeg bli honored med TB og timbermaws! Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 there is no cow level Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Kva skal eg gjere når eg ikkje får logga inn på account-sidene på wow-europe.com, og ikkje huskar email som ein brukte då eg registrerte meg? Brukarnavn/passord som eg brukar til å logge inn på WoW for å spele virkar ikkje på account-sidene. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Hmm, påvirker +dmg gear wand? Vet at den ikke blir påvirka av shadowform. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Wand gjør ikke mer dmg med +dmg gear. Lenke til kommentar
MoFFaSSa£ Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 YEY! Nu har guilden nettopp tatt Magmadar. Gehennas står nu får tur Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Noen som spiller på Chromaggus på Alliance som har lyst til å grinde med meg? :oP Jeg heter Dugor. (ingame) Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Noen som spiller på Chromaggus på Alliance som har lyst til å grinde med meg? :oP Jeg heter Dugor. (ingame) 5552365[/snapback] Du må spille horde har jeg jo sagt Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Hallo hallo. I dag ble jeg lvl 40 og siden det stedet hvor en dude har mente jeg skulle grinde til mount ikke var så bra gikk jeg på AH for å finne underprisa ting til å selge for overpris. Fikk tak i Demonslayer for 7 g Haha. Så nå har jeg satt den ut for 70 g bare for å sette den ut mens jeg spurte dere hva jeg skulle ta for den... Så hva skal jeg ta for den? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) 7g, sånn ca. Demonslayer er temmelig rompe, så med mindre server-økonomien er helt på trynet, tror jeg du kan glemme 70g. Endret 5. februar 2006 av psilocybe Lenke til kommentar
Jan Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 Jeg skjønner det seriøst ikke..Migh skuldrene il seriøst ikke droppe Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Åååå! Jeg blir helt gal her! ALLTID skal det være en forbanna level 60 farmer hvor jeg grinder, ALLTIIIID! /cry Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Første Zul'Farrak-run ble gjennomført i dag, og det var utrolig gøy. Særlig på toppen av trappene der, helt kaos med 1000 mobs og aggro overalt. Dessuten droppet disse, og jeg vant needrollen. De ser fete ut og har et morsomt navn Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Doodeedoo. Elementals deck og thorium widgets er klar til i morgen tidlig. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 7g, sånn ca. Demonslayer er temmelig rompe, så med mindre server-økonomien er helt på trynet, tror jeg du kan glemme 70g. 5553438[/snapback] Har sett flere som på Thottbot som har sagt de har kjøpt den for 35-40 g. Er det galt av emg og legge laveste bud på 30 da? Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Prøv. Hvis du ikke får solgt den, så bare kutter du prisen littegran. Sammenlign pris hvis det er flere av dem på AH. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå